هدست گیمینگ G4 PRO ادیفایر را به آن دسته از گیمرهایی که به دنبال هدست گیمینگ جذاب و رده بالا هستند پیشنهاد می کنیم. این مدل هدست با توجه به قابلیت جلوگیری از عرق کردن گوش و مقاومت در برابر رطوبتی که در اختیار دارد این امکان را به گیمرها می دهد تا بتوانند بدون هیچ چالشی نسبت به انجام بازی های ویدئویی اقدام کنند! این مدل هدست از فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله نیز بهره مند بوده تا کاربر هنگام استفاده غرق در گیم پلی بازی ها شود. از دیگر ویژگی ها و قابلیت هایی که شرکت ادیفایر در طراحی و ساخت هدست گیمینگ G4 PRO استفاده کرده است نیز می توان به قابلیت متصل شدن با استفاده از کابل USB به طول 2.5 متر، نورپردازی RGB، درایورهای 40 میلی متری از نوع Neodymium، فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 20 هزار هرتز، میکروفون حساس و رده بالا با حساسیتی برابر با 106 دسی بل همراه با قابلیت حذف نویز و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ G4 PRO ادیفایر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید!

بررسی هدست گیمینگ G4 PRO ادیفایر!

طراحی گیمر پسند هدست گیمینگ edifier g4 pro!

هدست گیمینگ G4 PRO ادیفایر با توجه به ظاهر خاص و جذابی که در اختیار دارد می تواند سلیقه اکثر گیمرها را پوشش داده و نظر آن ها را به سمت خود جلب کند! از ویژگی های ظاهری استفاده شده در این مدل هدست می توان به بدنه کاملا سبک آن اشاره کرد. مواد اولیه باکیفیتی که در ساخت بدنه این مدل هدست استفاده شده می تواند مقاومت بالایی را هنگام سقوط از ارتفاع و یا برخورد ضربات احتمالی داشته باشد. از دیگر ویژگی های ظاهری آن نیز می توان به نورپردازی RGB آن اشاره کرد. نورپردازی استفاده شده در هدست گیمینگ G4 PRO ادیفایر نیز به منظور زیباسازی سیستم گیمینگ و ایجاد هیجان هنگام انجام بازی برای کاربر اضافه شده است. هدبند تعبیه شده در این مدل هدست دارای لولاهای باکیفیتی بوده که جهت تنظیم هدست اضافه شده و به کاربر این امکان را می دهد تا با توجه به راحتی قرارگیری بر روی سر آن را تنظیم کند. پدهای باکیفیت از دیگر ویژگی های خاصی محسوب می شود که در ساخت این مدل هدست از آن استفاده شده است. ادیفایر در ساخت پدهای این هدست برخلاف پدهای معمولی که از جنس چرم و یا پارچه هستند، از پدهای باکیفیت استفاده کرده و با توجه به جنس اسفنج بسیار نرمی که دارند این امکان را به کاربر می دهد تا بدون هیچ مشکل و خستگی بتوانند مدت زمان طولانی از هدست استفاده کنند.

طراحی گیمر پسند هدست گیمینگ edifier g4 pro!

قابلیت پخش صدای 360 درجه با فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله!

از ویژگی ها و قابلیت های مهم و مثبتی که در هدست گیمینگ G4 PRO ادیفایر به منظور بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر محتوای در حال پخش اضافه شده می توان به برخورداری از صدای فراگیر 7.1 کاناله اشاره کرد. با این قابلیت می توان گفت که قادر خواهید بود به قابلیت تفکیک صداهای دور و نزدیک دست پیدا کرده و از مکان دقیق دشمنان خود در بازی باخبر شوید! این قابلیت می تواند شما را یک قدم از دشمنان خود جلو انداخته و پیروزی شما را تضمین کند! در واقع این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی همچون COD، God of War، PUBG، GTA 5.0 و ... صدای پا و جهت شلیک را شناسایی کرده و به موقعیت هایی که دشمنانتان در آن قرار دارند آگاهی پیدا کرده و نسبت به نابود سازی آن ها اقدام کنید. از دیگر ویژگی هایی که این فناوری در اختیار کاربر قرار می دهد می توان به دریافت صدا از همه جهات (360 درجه ای) اشاره کرد تا هیجان بازی را بیش از پیش تجربه کنید! درایورهای 40 میلی متری استفاده شده در هدست گیمینگ G4 PRO ادیفایر از نوع Neodymium بوده که می تواند محتوای در حال پخش را با بیس قوی به گوش کاربر برساند! از دیگر ویژگی درایورهای تعبیه شده نیز می توان به امکان پخش صدای با شفافیت بالا، واضح و کریستالی در هر 3 فرکانس اشاره کرد.

بررسی هدست گیمینگ G4 PRO ادیفایر!

دارای میکروفون حساس و قابلیت سازگاری با انواع پلتفرم!

هدست گیمینگ G4 PRO ادیفایر با توجه به برخورداری از نوع کانکتور USB 2.0 این امکان را به کاربر خواهد داد تا بتواند با انوع مختلف پلتفرم ها سازگاری داشته باشد. بهره مندی از کانکتور USB 2.0 امکان اتصال به انواع کامپیوترهای تحت Windows و یا MAC را برای شما فراهم خواهد کرد. در ضمن کابل استفاده شده در این هدست نیز دارای طولی برابر با 2.5 متر بوده و می تواند آزادی عمل بیشتری در اختیار کاربر قرار دهد. شرکت Edifier در طراحی این مدل هدست خود از یک میکروفون حساس بر روی گوشی سمت چپ استفاده کرده است. از ویژگی ها و قابلیت های موجود میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست می توان به قابلیت تنظیم ارتفاع به صورت دستی و جمع شدن اشاره کرد. میکروفون تعبیه شده با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی یا هنگام تماس های تصویری صدای خود را به صورت کاملا واضح به طرف مقابل انتقال دهید. از ویژگی های مهم دیگری که در ساخت میکروفون استفاده شده نیز می توان به قابلیت حذف نویز اشاره کرد. این قابلیت با حذف صداهای اضافی محیط می تواند صحبت های کاربر را با دقت بالا منتقل کند! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این هدست گیمینگ مجهز به میکروفون با کیفیت و فناوری حذف نویز مجهز به نورپردازی از نوع RGB، فرکانس پاسخگویی از 20 تا 20 هزار هرتز و حساسیتی برابر با 106 دسی بل است. در ضمن نورپردازی موجود در این مدل هدست از قابلیت شخصی سازی برخوردار بوده و به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند بر حسب سلیقه شخصی نوع افکت آن را انتخاب کند!

منبع: edifier