HS70 PRO WIRELESS – CARBON از محصولات گیمینگ شرکت نام آشنای کورسیر بوده که در این مطلب قصد بررسی و آشنایی با آن را داریم. Corsair از نمونه تولید کنندگان برتر قطعات کامپیوتری و لوازم جانبی در دنیا محسوب می شود که فعالیت های خود را از سال 1984 در آمریکا شروع کرده و با توجه به طراحی و عرضه محصولاتی با بالاترین کیفیت و به روزترین استانداردها، علاوه بر به دست آوردن طرفداران و کاربران بی شمار توانسته جوایزهای زیادی را کسب کند. از جمله جوایز کسب شده شرکت کورسیر نیز می توان به 3 برند برتر تجهیزات گیمینگ (2019)، جایزه طلایی بخش PC Gaming 2019 استرالیا اشاره کرد. هدست گیمینگ HS70 PRO WIRELESS – CARBON همانند دیگر محصولات شرکت کورسیر از  جذابیت بالایی برخوردار بوده و می تواند زیبایی چندین برابری سیستم گیمینگ شما را تضمین کند.

شرکت Corsair در ساخت هدست گیمینگ HS70 PRO WIRELESS – CARBON از ویژگی ها و قابلیت های متنوع و متعدد زیادی بهره برده است. قابلیت های موجود در این مدل هدست شامل قابلیت متصل شدن به صورت بی سیم، درایورهایی با قطر 50 میلی متر از نوع نئودیمیومی، میکروفون حساس و باکیفیت با قابلیت حذف نویز، باتری قدرتمند و شارژدهی بالا، وزن مناسب به همراه امپدانس 32 اهم و فرکانس پاسخ دهی از 20 تا 20 هزار هرتز و ... می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ بی سیم کورسیر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

لذت انجام بازی با هدست گیمینگ HS70 PRO WIRELESS – CARBON کورسیر!

طراحی ارگونومیک هدست گیمینگ Corsair HS70 PRO WIRELESS!

افرادی که به صورت حرفه ای مشغول بازی های ویدئویی در کامپیوتر شخصی و یا کنسول های خود هستند از اهمیت هدست های باکیفیت خبر داشته و هنگام تهیه آن به دنبال راحت ترین و ارگونومیک ترین مدل ها می گردند تا برای استفاده طولانی مدت بهترین گزینه باشد! هدست گیمینگ HS70 PRO WIRELESS – CARBON کورسیر یکی از ارگونومیک ترین و راحت ترین هدست های گیمینگ در بازار بوده و شما در هنگام استفاده به صورت طولانی مدت احساس خستگی نخواهید کرد! راحتی این مدل هدست به لطف بالشتک های موجود در کاپ های آن است که از نرمی و راحتی بالایی بهره می برد. هدبند استفاده شده در این مدل هدست نیز از قابلیت تغییر سایز برخوردار بوده که به شما این امکان را بدهد تا بتوانید بر حسب راحتی و اندازه سر خود آن را تنظیم کنید! در کاپ سمت چپ این هدست نیز می توانید میکروفون حساس و باکیفیت شرکت Corsair را مشاهده کنید.

طراحی ارگونومیک هدست گیمینگ Corsair HS70 PRO WIRELESS!

درایورهای قدرتمند و کیفیت صدای فوق العاده هدست مخصوص بازی Corsair HS70 PRO WIRELESS

از امکاناتی که در ساخت هدست گیمینگ HS70 PRO WIRELESS – CARBON کورسیر استفاده شده می توان به درایورهای 50 میلی متری اشاره کرد. داریورهای استفاده شده در این مدل هدست از جنس نئودیمیوم بوده و قادر است با تولید امواج صوتی به صورت یکنواخت همه صداهای موجود در بازی ها را با بالاترین کیفیت برای شما پخش کند. از دیگر ویژگی های این هدست می توان به قابلیت شنیدن تمامی جزئیات صدا با هیجان و عمق بیشتر همراه با بیس کوبنده اشاره کرد. در ضمن این مدل هدست از حساسیتی برابر با 111 دسی بل و امپدانس 32 اهم برخوردار است. این ویژگی نیز باعث می شود تا صداهای تولید شده در این هدست از کیفیت بالایی برخوردار باشند. هدست گیمینگ HS70 PRO WIRELESS – CARBON علاوه بر کیفیت بالایی که در پخش صدا دارد می تواند همه فرکانس های صدای بین 20Hz تا 20KHz را به خوبی در اختیار شما بگذارد. این ویژگی باعث می شود تا شما از شنیدن صدایی با کیفیت و واضح بهره مند شوید.

از ویژگی ها و قابلیت های مهم و مثبتی که هدست گیمینگ HS70 PRO WIRELESS – CARBON کورسیر به منظور بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر محتوای در حال پخش اضافه شده می توان به برخورداری از فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله اشاره کرد. با این قابلیت می توان گفت که قادر خواهید بود به قابلیت تفکیک صداهای دور و نزدیک دست پیدا کرده و از مکان دقیق دشمنان خود در بازی باخبر شوید! صدای 7.1 کاناله می تواند شما را یک قدم از دشمنان خود جلو انداخته و پیروزی شما را تضمین کند! در واقع این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی همچون COD، God of War، PUBG، GTA 5.0 و ... صدای پا و جهت شلیک را شناسایی کرده و به موقعیت هایی که دشمنانتان در آن قرار دارند آگاهی پیدا کرده و نسبت به نابود سازی آن ها اقدام کنید.

درایورهای قدرتمند و کیفیت صدای فوق العاده هدست مخصوص بازی Corsair HS70 PRO WIRELESS

قابلیت اتصال بی سیم و میکروفون حساس هدست گیمینگ کورسیر HS70 PRO WIRELESS

راحتی استفاده از نمونه امکاناتی است که شرکت کورسیر در طراحی و ساخت هدست استفاده کرده و با توجه به قابلیت اتصال به صورت بی سیم این امکان را خواهید داشت تا با آزادی عمل بیشتری به بازی کردن مشغول باشید! قابلیت اتصال بی سیم به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند در محدوده 12 متری از هدست گیمینگ HS70 PRO WIRELESS – CARBON بدون نگرانی بابت قطع ارتباط استفاده کند. در ضمن با این روش نیز می توانید علاوه بر متصل شدن به کامپیوترهای شخصی به کنسول PS4 نیز متصل شده و از کیفیت بی نظیر این مدل هدست بهره مند شوید! باتری قدرتمند از دیگر امکاناتی است که شرکت کورسیر در طراحی و ساخت این مدل از هدست استفاده کرده است. باتری تعبیه شده قادر است شارژدهی تا 16 ساعت را برای شما فراهم کند!  همچنین این هدست گیمینگ با میکروفون حساس و باکیفیت می تواند یک سر و گردن از بقیه هدست های بازار بالاتر باشد. میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست با توجه به قابلیت جداسازی که در اختیار دارد می تواند به شما این امکان را بدهد تا در صورت عدم نیاز آن را جدا کنید!

میکروفون موجود در هدست Corsair HS70 PRO WIRELESS از حساسیت بالایی برخوردار بوده و می تواند ریزترین صدا را نیز انتقال دهد. از ویژگی های میکروفون استفاده شده در این هدست می توانیم به قابلیت حذف نویز اشاره کنیم. این هدست قابلیت با حذف صداهای اضافی محیط به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صدایی با شفافیت و وضوح بالا را به طرف مقابل منتقل کنید. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که هدست گیمینگ HS70 PRO WIRELESS – CARBON کورسیر از نرم افزار اختصاصی iCUE (جهت تنظیمات هدست) و از ویژگی هایی همچون وزن 330 گرمی و رنگ مشکی بدنه بهره مند است.

منبع: corsair