شرکت نام آشنا ایسوس یکی دیگر از ابر قدرت های تولید کننده انواع مختلف کامپیوتر، مانیتور، لپ تاپ و ... محسوب می شود. این شرکت در سال 1990 به وسیله 4 نفر از مهندسان کامپیوتر در تایوان تاسیس شده است. این شرکت به دلیل تولید محصولاتی با کیفیت تبدیل به بهترین شرکت کامپیوتری در تایوان شده است. شرکت ایسوس در رده دهم برترین تولید کننده در حوضه فناوری قاره آسیا قرار داشته و قادر است هر سال بیش از 52 میلیون دستگاه به فروش برساند. هدست های گیمینگ نیز از سری محصولات باکیفیت ایسوس محسوب شده و با توجه به قابلیت ها و ویژگی ظاهری جذابی که در اختیار دارند تبدیل به یکی از محبوب ترین برند برای گیمرهای سراسر دنیا شده است. هدست گیمینگ ROG Strix Fusion 300 از نمونه محصولات جذاب و رده بالای و هدست های گیمینگ ROG STRIX ایسوس محسوب شده که از کیفیت پخش صدایی بی نظیر و ویژگی های فراوان برخوردار است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این هدست گیمینگ شرکت ASUS خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی تخصصی هدست گیمینگ ROG Strix Fusion 300 ایسوس!

طراحی ظاهری هدست گیمینگ ROG Strix Fusion 300 ایسوس!

هدست گیمینگ ROG Strix Fusion 300 ایسوس با توجه به ظاهر خاص و جذابی که در اختیار دارد می تواند سلیقه اکثر گیمرها را پوشش داده و نظر آن ها را به سمت خود جلب کند! از ویژگی های ظاهری استفاده شده در این مدل هدست می توان به بدنه فلزی و مقاوم آن اشاره کرد. مواد اولیه باکیفیتی که در ساخت بدنه این مدل هدست استفاده شده می تواند مقاومت بالایی را هنگام سقوط از ارتفاع و یا برخورد ضربات احتمالی داشته باشد. از دیگر ویژگی های ظاهری آن نیز می توان به نورپردازی LED آن اشاره کرد. نورپردازی تک رنگ استفاده شده در هدست گیمینگ ROG Strix Fusion 300 ایسوس نیز به منظور زیباسازی سیستم گیمینگ و ایجاد هیجان هنگام انجام بازی برای کاربر اضافه شده است. هدبند تعبیه شده در این مدل هدست گیمینگ رده بالا ایسوس و دارای لولاهای باکیفیتی بوده که جهت تنظیم هدست اضافه شده و به کاربر این امکان را می دهد تا با توجه به راحتی قرارگیری بر روی سر آن را تنظیم کند. پدهای باکیفیت از دیگر ویژگی های خاصی محسوب می شود که در ساخت این مدل هدست از آن استفاده شده است. ایسوس در ساخت پدهای این هدست برخلاف پدهای معمولی که از جنس چرم و یا پارچه هستند، از پدهای اختصاصی و باکیفیت ROG Hybrid استفاده کرده که از ترکیب چرم مصنوعی و پارچه مشبک به وجود آمده و می تواند تا حد زیادی از تعریق گوش جلوگیری کند. لازم به ذکر است که ایسوس به منظور دربر گرفتن بهتر گوش کاربر از پدهای بیضی شکل بهره برده است.

طراحی ظاهری هدست گیمینگ ROG Strix Fusion 300 ایسوس!

قابلیت ارائه طبیعی ترین صدا!

شرکت ایسوس به منظور ارائه طبیعی و باکیفیت ترین صدا بوسیله هدست گیمینگ ROG Strix Fusion 300 در اطراف درایورهای آن از فضای خالی بزرگ تری استفاده کرده است. فضای خالی که در اطراف درایورها وجود دارد از طراحی کاملا هوشمندانه برخوردار بوده که مانع ورود هوا می شود. این طراحی باعث می شود تا این مدل هدست قابلیت تولید و پخش صدایی طبیعی بدون اعوجاج را برای کاربر به ارمغان بیاورد! درایورهای 50 میلی متری استفاده شده در هدست گیمینگ ROG Strix Fusion 300 ایسوس از نوع Essence بوده که می تواند محتوای در حال پخش را با بیس قوی به گوش کاربر برساند! در ضمن درایورهای تعبیه شده برخلاف مدل های قبلی از پوشش فلزی به جای پوشش پلاستیکی برخوردار بوده که به منظور جلوگیری از تداخل صدا و ایجاد خلوص صدا اضافه شده است.

از دیگر ویژگی ها و قابلیت های مهم و مثبتی که در این مدل از هدست به منظور بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر محتوای در حال پخش اضافه شده می توان به برخورداری از صدای فراگیر 7.1 کاناله اشاره کرد. با این قابلیت نیز می توان گفت که قادر خواهید بود به قابلیت تفکیک صداهای دور و نزدیک دست پیدا کرده و از مکان دقیق دشمنان خود در بازی پی ببرید! این قابلیت می تواند شما را یک قدم از دشمنان خود جلو انداخته و پیروزی شما را تضمین کند! در واقع این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی همچون COD، God of War، PUBG، GTA 5.0 و ... صدای پا و جهت شلیک را شناسایی کرده و به موقعیت هایی که دشمنانتان در آن قرار دارند آگاهی پیدا کرده و نسبت به نابود سازی آن ها اقدام کنید. از دیگر ویژگی هایی که این فناوری در اختیار کاربر قرار می دهد می توان به دریافت صدا از همه جهات اشاره کرد تا هیجان بازی را بیش از پیش تجربه کنید!

طراحی ظاهری هدست گیمینگ ROG Strix Fusion 300 ایسوس!

قابلیت سازگاری با انواع پلتفرم ها!

هدست گیمینگ ROG Strix Fusion 300  ایسوس با توجه به برخورداری از دو نوع کانکتور (جک 3.5 میلی متری و USB 2.0) این امکان را به کاربر خواهد داد تا بتواند با انوع مختلف پلتفرم ها سازگاری داشته باشد. بهره مندی از کانکتور USB 2.0 امکان اتصال به انواع کامپیوترهای تحت Windows و یا MAC را برای شما فراهم کرده و با توجه به بهره مندی از جک 3.5 میلی متری نیز می توانید اقدام به متصل کردن این هدست به انوع موبایل، تبلت، کنسول های بازی و ... کنید. میکروفون باکیفیت و حساس یکی دیگر از امکانات مثبت و مهم استفاده شده هدست گیمینگ ROG Strix Fusion 300 ایسوس محسوب می شود. شرکت ایسوس در طراحی این مدل هدست خود از یک میکروفون حساس بر روی گوشی سمت چپ استفاده کرده است. از ویژگی ها و قابلیت های موجود میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست می توان به حساسیتی برابر با -39 دسی بل و پاسخ فرکانسی از 50 تا 10 کیلوهرتز اشاره کرد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که هدست گیمینگ ROG Strix Fusion 300 ایسوس از کابل 2 متری و فرکانس پاسخ دهی 20 هرتز تا 20 هزار هرتز (معادل با محدوده شنوایی انسان) برخوردار است.

منبع: rog.asus