از نمونه محصولات تولیدی شرکت نام آشنا، معتبر و پرطرفدار مایکروسافت می توان به هدست گیمینگ Xbox Wireless اشاره کرد. این مدل هدست مناسب برای کنسول های سری One، X و S ساخته شده است. این مدل هدست به صورت بی سیم طراحی شده و با توجه به قابلیت ها و ویژگی های متعددی که در اختیار دارد می تواند علاوه بر سری کنسول های یاد شده برای کامپیوتر شخصی نیز بهترین گزینه باشد. این مدل هدست قابلیت متصل شدن به سیستم عامل های 10 و 11 را نیز دارد. وزن مناسب به همراه ابعاد و طراحی ارگونومیک از ویژگی هایی است که شرکت مایکروسافت در طراحی و ساخت هدست گیمینگ Xbox Wireless مورد استفاده قرار داده است. از دیگر ویژگی های استفاده شده در این مدل هدست می توان به فناوری های متنوع، درایورهای 40 میلی متری، میکروفون حساس و حرفه ای، نرم افزار اختصاصی و باتری قدرتمند اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ Xbox Wireless مایکروسافت خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتها با ما همراه باشید!

غوطه ور در بازی با هدست گیمینگ Microsoft Xbox Wireless

طراحی حرفه ای هدست گیمینگ مایکروسافت Xbox Wireless!

شکل ظاهری حرفه ای یکی از ویژگی های مثبتی است که شرکت مایکروسافت در طراحی و ساخت هدست گیمینگ Xbox Wireless استفاده کرده است. این مدل هدست برای افرادی که به دنبال افزایش زیبایی سیستم گیمینگ خود هستند نیز می تواند بهترین گزینه باشد. مواد استفاده شده در ساخت این هدست باعث شده تا این هدست از میزان وزن کم تری برخوردار باشد. در ضمن افرادی که به صورت حرفه ای مشغول بازی های ویدئویی در کامپیوتر شخصی و یا کنسول های خود هستند از اهمیت هدست های باکیفیت خبر داشته و هنگام تهیه آن به دنبال راحت ترین و ارگونومیک ترین مدل ها می گردند تا برای استفاده طولانی مدت بهترین گزینه باشد! هدست گیمینگ Xbox Wireless یکی از ارگونومیک ترین و راحت ترین هدست های گیمینگ در بازار بوده و و شما در هنگام استفاده به صورت طولانی مدت احساس خستگی نخواهید کرد! راحتی این مدل هدست به لطف بالشتک های موجود در کاپ های آن است که از نرمی و راحتی بالایی بهره می برد. هدبند استفاده شده در این مدل هدست نیز از قابلیت تغییر سایز برخوردار بوده که به شما این امکان را بدهد تا بتوانید بر حسب راحتی و اندازه سر خود را تنظیم کنید! در ضمن گوشی های این مدل هدست نیز از قابلیت چرخش برخوردار بوده و این امکان را به شما می دهد تا قادر باشید تعادل میان صدای چت و صدای موجود در بازی را برقرار کنید. در کاپ سمت چپ این هدست نیز می توانید میکروفون حساس و باکیفیت را مشاهده کنید. قابلیت تغییر میزان صدا به وسیله چرخاندن گوشی نیز می تواند بهترین و حرفه ای ترین ویژگی طراحی شده این مدل از هدست محسوب شود!

طراحی حرفه ای هدست گیمینگ مایکروسافت Xbox Wireless!

فناوری های متعدد و درایورهای 40 میلی متری هدست گیمینگ Xbox Wireless مایکروسافت!

هدست گیمینگ Xbox Wireless مایکروسافت با توجه به نوع اتصالی (بلوتوث) که در اختیار دارد قادر است بدون نیاز به رابط و یا دانگل اضافه به کنسول های سری One، X و S متصل شود. با متصل شدن این مدل هدست به کنسول می توانید از بالاترین ترین و فوق العاده ترین کیفیت صدا بهره مند شوید. این هدست گیمینگ مناسب کنسول های ایکس باکس سری One و X و S است و شما می توانید با متصل کردن آن به صورت بی سیم، صدا را بدون هیچ گونه افت کیفیت و یا تاخیر دریافت نمایید. شرکت مایکروسافت به منظور بالا بردن هر چه بیشتر کیفیت و وضوح صدا از فناوری های متعدد بهره برده است. فناوری های استفاده شده در هدست گیمینگ Xbox Wireless شامل Windows Sonic، DTS Headphone:X و Dolby Atmos می شود. این مدل هدست با توجه به پشتیبانی از فناوری های ذکر شده می تواند به بالاترین درجه از کیفیت و وضوح برسد! از دیگر ویژگی های موجود در این فناوری ها نیز می توان به قابلیت ارائه صدایی با دقت فوق العاده بالا همراه با قابلیت تولید صدای واقع گرایانه هنگام انجام بازی های ویدئویی اشاره کرد!

از دیگر امکاناتی که در ساخت هدست گیمینگ Xbox Wireless استفاده شده می توان به درایورهای 40 میلی متری اشاره کرد. داریورهای استفاده شده در این مدل هدست از جنس نئودیمیوم بوده و قادر است با تولید امواج صوتی به صورت یکنواخت همه صداهای موجود در بازی ها را با بالاترین کیفیت برای شما پخش کند. از دیگر ویژگی های این هدست می توان به قابلیت شنیدن تمامی جزئیات صدا با هیجان و عمق بیشتر همراه با بیس کوبنده اشاره کرد. در ضمن این مدل هدست با امپدانس 32 اهم عرضه شده است. این ویژگی نیز باعث می شود تا صداهای تولید شده در هدست از کیفیت بالایی برخوردار باشند. هدست گیمینگ Xbox Wireless مایکروسافت علاوه بر کیفیت بالایی که در پخش صدا دارد می تواند همه فرکانس های صدای بین 20Hz تا 20KHz را به خوبی در اختیار شما بگذارد. این ویژگی باعث می شود تا شما از شنیدن صدایی با کیفیت و واضح بهره مند شوید.

فناوری های متعدد و درایورهای 40 میلی متری هدست گیمینگ Xbox Wireless مایکروسافت!

هدست مخصوص بازی مایکروسافت xbox wireless با میکروفون حرفه ای و قابلیت کنترل میزان صدا!

هدست گیمینگ Xbox Wireless مایکروسافت با توجه به برخورداری از میکروفون حساس و باکیفیت می توان گفت که می تواند یک سر و گردن از بقیه هدست های بازار بالاتر باشد. میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست با توجه به قابلیت جابجایی که در اختیار دارد می تواند به شما این امکان را بدهد تا در صورت عدم نیاز آن را از دهان خود دور کنید! میکروفون موجود در این هدست از حساسیت بالایی برخوردار بوده و می تواند ریزترین صدا را نیز انتقال دهد. از قابلیت ها و ویژگی های متعدد میکروفون تعبیه شده نیز می توان به قابلیت غیر فعال شدن خودکار اشاره کرد. این قابلیت هنگام بلا استفاده ماندن فعال شده تا میزان شارژ باتری تعبیه شده هدر نرود! در ضمن باتری موجود در این مدل هدست از قدرت بالایی برخوردار بوده و می تواند تا 15 ساعت شارژدهی داشته باشد!

قابلیت تغییر میزان صدا به وسیله چرخاندن گوشی نیز می تواند بهترین و حرفه ای ترین ویژگی طراحی شده این مدل از هدست محسوب شود! این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا با چرخاندن آن دور محور گوشی اقدام به کم و یا زیاد کردن میزان صدای پخش شده هدست کنید! علاوه بر قابلیت کنترل میزان صدا، قابلیت قطع و یا وصل کردن میکروفون نیز در هدست گیمینگ Xbox Wireless تعبیه شده است! شرکت مایکروسافت با توجه به بهره مندی از نرم افزار اختصاصی که با عنوان Xbox Accessories عرضه کرده به کاربران خود این امکان را می دهد تا با استفاده از این نرم افزار اقدام به تنظیم میزان باس و وضعیت اکولایزر هدست و یا حساسیت لازم جهت خاموش شدن خودکار میکروفون کنند! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل هدست از وزنی برابر با 312 گرم، قابلیت شارژ از طریق پورت USB-C و نورپردازی بهره می برد!

منبع: xbox