از نمونه شرکت های نام آشنا و موفق در زمینه تولید تجهیزات گیمینگ می توان به شرکت ریزر اشاره کرد. این برند برخلاف قدمت کمی (17 سال) که دارد از اعتباری قابل توجه میان گیمرها و دیگر کاربران برخوردار است. هدست گیمینگ BlackShark Pro V2 یکی از محصولات رده بالای شرکت ریزر بوده که با توجه برخورداری از قابلیت های متنوع و بهره مندی از کیفیت بالا و قابلیت اتصال به دو روش بی سیم و باسیم تبدیل به یکی از محبوب ترین هدست های گیمینگ در بازار شده است. از دیگر ویژگی ها و قابلیت های موجود در هدست گیمینگ BlackShark Pro V2 ریزر می توان به میکروفون حساس و حرفه ای با قابلیت حذف نویز، تکنولوژی صوتی THX، باتری قدرتمند با شارژدهی بالا، وزن مناسب، قابلیت سازگاری با کامپیوتر، کنسول و لپ تاپ و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این هدست گیمینگ BlackShark Pro V2 ریزر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

هدست بی سیم Razer BlackShark Pro V2، حرفه ای و درجه یک!

پشتیبانی از نرم افزار اختصاصی و تکنولوژی صوتی THX هدست مخصوص بازی razer blackshark v2 pro

شرکت Razer در ساخت هدست گیمینگ BlackShark Pro V2 همانند سایر محصولات و تجهیزات خود از قابلیت سازگاری با نرم افزار Razer Synapse 3 بهره برده است! استفاده از این نرم افزار خیلی پیچیده نبوده و تنها با چند کلیک ساده می توانید به تنظیماتی همچون تنظیم گیرنده میکروفون، تنظیمات پیشرفته و یا حتی اقدام به تغییر جزئیات صدا کنید! در ضمن این شرکت به منظور بالا بردن هیجان و لذت هنگام انجام بازی های ویدئویی از تکنولوژی صوتی THX بهره برده است! در واقع با هدست BlackShark Pro V2 با توجه به بهره مندی از این تکنولوژی قادر خواهید بود تا جزئی ترین و ریزترین صداهای موجود در بازی را تشخیص دهید! از دیگر ویژگی های این تکنولوژی نیز می توان به قابلیت تنظیم و ایجاد پروفایل های اختصاصی در هر بازی به همراه جابجایی بین حالت های صدا ( THX Environmenta و THX Competitive) اشاره کرد!

  • THX Environmenta: این حالت باعث بیشتر شدن وسعت و حجم صدای درون بازی شده تا کاربر غرق در محیط بازی شود!
  • THX Competitive: این حالت نیز موجب بالا رفتن وضوح و دقت صدا شده تا کوچک ترین و جزئی ترین صداها را نیز بشنوید! در ضمن این حالت مناسب زمانی است که قصد انجام بازی به صورت آنلاین را دارید!
  • راحتی استفاده از هدست نمونه امکاناتی است که شرکت Razer در طراحی و ساخت هدست استفاده کرده و با توجه به قابلیت اتصال به 2 روش مختلف می توان گفت که کاربر بسته به راحتی خود می تواند یکی از روش ها را برای متصل شدن به سیستم مد نظر خود استفاده کند! روش های اتصال استفاده شده در این مدل از هدست شامل فناوری بی سیم HyperSpeed  و جک 3.5 میلی متری می شود!
  • HyperSpeed: پیشرفته ترین فناوری بی سیم در دنیا بوده که به شما این امکان را می دهد تا از سریع ترین اتصال همراه با پایین ترین نرخ تاخیر بهره مند شوید. این ویژگی مخصوص گیمرهای حرفه ای بوده تا با توجه به سرعت پاسخ گویی بالا صداها را بدون تاخیر به سمت هدست هدایت می کند. در واقع فناوری HyperSpeed این قابلیت را مدیون فرکانس های رادیویی بسیار سریع، بهینه بودن پروتکل داده، ترافیک داده بالا و تغییر فرکانس با نویز شدید است. طبق آزمایشاتی که انجام شده مشخص شد که این فناوری می تواند تا 25 درصد سرعت بیشتری نسبت به سایر اتصالات بی سیم داشته باشد! از دیگر ویژگی های این فناوری نیز می توان به مصرف پایین انرژی اشاره کرد. این سیستم با توجه با فرکانس 2.4 گیگاهرتزی که در اختیار دارد از قابلیت پوشش دادن محدوده بیشتری بهره مند بوده و با توجه به برخورداری از فناوری تغییر هوشمند فرکانس می تواند سیگنال ها را به صورت قوی ارسال و دریافت کند.
  • جک 3.5 میلی متری: این روش به دلیل قابلیت پشتیبانی اکثر دستگاه ها (کنسول، موبایل، تبلت، لپ تاپ، انواع مختلف پلیرها و ...) از طرفداران بی شماری بهره می برد.

پشتیبانی از نرم افزار اختصاصی و تکنولوژی صوتی THX هدست مخصوص بازی razer blackshark v2 pro

هدست گیمینگ Razer BlackShark Pro V2 با میکروفون حساس از نوع HyperClear Cardioid

شرکت ریزر به منظور انتقال صدا با بالاترین جزئیات و کیفیت از یک میکروفون 9.9 میلی متری که از حساسیت و کیفیت بالاتری بهره مند بوده در کاپ چپ هدست استفاده کرده است. میکروفون موجود در هدست گیمینگ BlackShark Pro V2 از نوع SuperCardioid HyperClear بوده و با توجه به برخورداری از حساسیت بالا می تواند ریزترین صدا را نیز انتقال دهد. از ویژگی های میکروفون استفاده شده در این هدست می توانیم به قابلیت حذف نویز اشاره کنیم. این قابلیت با حذف صداهای اضافی محیط به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صدایی با شفافیت و وضوح بالا را به طرف مقابل منتقل کنید. در ضمن میکروفون تعبیه شده از حساسیت -42 ± 3 دسی بل به همراه فرکانس پاسخ گویی از 100 تا 10 کیلوهرتز برخوردار است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صدای خود را هنگام برقراری تماس های تصویری، صوتی و یا چت کردن با هم تیمی های خود در داخل بازی با بالاترین وضوح و بالاترین شفافیت انتقال دهید! در ضمن شرکت ریزر در ساخت هدست گیمینگ دارای میکروفون حساس و با کیفیت از یک باتری پرقدرت نیز استفاده کرده است. باتری استفاده شده در این مدل هدست قادر است تا 24 ساعت شارژدهی داشته باشد.

هدست گیمینگ Razer BlackShark Pro V2 با میکروفون حساس از نوع HyperClear Cardioid

داریورهای 50 میلی متری از نوع TriForce هدست گیمینگ ریزر BlackShark Pro V2

از مهم ترین قابلیت ها و ویژگی هایی که شرکت ریزر در هدست گیمینگ BlackShark Pro V2 استفاده کرده می توان به درایورهای اختصاصی اشاره کرد. درایورهای استفاده شده در این مدل هدست از نوع TriForce بوده و می تواند علاوه بر ایجاد بیس قدرتمند، فرکانس های بالا، متوسط و پایین را به صورت جداگانه پردازش کند! به لطف بهره مندی از این نوع درایور می توانید صداهایی با بالاترین وضوح و بالاترین کیفیت را بشنوید! در ضمن درایورهای موجود در این هدست قطری برابر با 50 میلی متر دارند! درایورهای 50 میلی متری این مدل هدست باعث می شود تا شما هنگام انجام بازی های ویدئویی مختلف از صدایی شفاف و باکیفیت تری بهره مند شوید. در واقع چون اندازه درایور با میزان صدای تولید شده در هدست رابطه مستقیم داشته و اندازه درایور هر چقدر بزرگ تر باشد صدای تولید شده با کیفیت بالا و بیس بیشتری به گوش شما خواهد رسید! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این هدست گیمینگ دارای درایورهای 50 میلی متری است و از کلیدهای کنترلی بر روی کاپ راست، قابلیت تنظیم ارتفاع هدبند و از حساسیتی برابر با 100 دسی بل نیز برخوردار می باشد.

منبع: razer