از محبوب ترین هدست های گیمینگ در بین گیمرهای حرفه ای می توان به هدست های تولیدی شرکت معتبر و نام آشنای SteelSeries اشاره کرد. هدست های تولیدی این شرکت همراه با قابلیت ها و امکانات متنوعی تولید شده تا کاربر با توجه به نوع کاربری خود اقدام به تهیه یکی از هدست های این برند کند. در این مقاله ما به آن دسته از کاربرانی که قصد تهیه هدست گیمینگ حرفه ای به منظور انجام بازی های ویدئویی را دارند، هدست گیمینگ Arctis 7 Plus Wireless را پیشنهاد می کنیم. این مدل هدست توسط شرکت نام آشنا و معتبر استیل سریز طراحی و به منظور رفع کامل نیاز گیمرهای حرفه ای تولید شده است! استیل سریز در ساخت این مدل هدست از ویژگی ها و امکانات متنوعی استفاده کرده تا کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی غرق در گیم پلی آن ها شود. از نمونه ویژگی های و امکانات مهم هدست می توان به درایورهای 40 میلی متری از نوع Neodymium، فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله، قابلیت اتصال به صورت بی سیم، باتری قدرتمند با قابلیت شارژدهی تا 30 ساعت، میکروفون 2 طرفه، طراحی جذاب و ارگونومیک اشاره کرد! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ Arctis 7 Plus Wireless خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

غرق شدن هر چه بیشتر در بازی با هدست گیمینگ Arctis 7 Plus Wireless استیل سریز!

طراحی ارگونومیک و جذاب!

از مهم ترین نکاتی که یک گیمر در هنگام انتخاب هدست توجه بیشتری به آن می کند می توان به شکل ظاهری اشاره کرد! طراحان شرکت استیل سریز از این موضوع مطلع بوده و در ساخت هدست گیمینگ Arctis 7 Plus Wireless از ظاهری شیک و گیمر پسند بهره برده اند. ظاهر شیک این مدل از هدست می تواند نظر اکثر کاربران را به سمت خود جلب کرده و آن ها را برای تهیه این مدل هدست ترغیب کند! اما این مدل هدست علاوه بر ظاهری جذاب از طراحی ارگونومیک نیز برخوردار بوده تا کاربر برای استفاده طولانی مدت با هیچ چالشی روبرو نشود. استیل سریز در طراحی هدبند و گوشی های هدست گیمینگ Arctis 7 Plus Wireless نیز از طراحی ارگونومیک بهره برده تا کاربر هنگام استفاده به مدت طولانی با تعریق گوش و سر خود مواجه نشود! در این مدل هدست از کلیدهای کنترلی بر روی کاپ نیز استفاده شده تا کاربر بدون انجام حرکات اضافی اقدام به کنترل هدست کند! همچنین در این مدل هدست از میکروفون کوچک بر روی کاپ چپ استفاده شده تا کاربر برای انجام مکالمه با دوستان و یا هم تیمی های خود نیز با هیچ چالشی روبرو نشود.

غرق شدن هر چه بیشتر در بازی با هدست گیمینگ Arctis 7 Plus Wireless استیل سریز!

قابلیت استفاده در انواع پلتفورم و برخورداری از درایورهای قدرتمند!

از ویژگی های مهم هدست گیمینگ Arctis 7 Plus Wireless استیل سریز می توان به قابلیت استفاده در انواع مختلف پلتفورم اشاره کرد. این مدل هدست به دلیل برخورداری از سیستم بی سیم که از دانگل USB-C تشکیل شده قادر به برقراری ارتباط با دستگاه های مختلف خواهد بود. سیستم بی سیم استفاده شده در این هدست کاربر را قادر می سازد تا با متصل کردن دانگل اقدام به برقراری ارتباط با پلتفورم های گوناگون همچون PC، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، اندروید، Nintendo Switch و ... کند. شرکت SteelSeries در طراحی هدست گیمینگ Arctis 7 Plus Wireless از درایورهای 40 میلی متری استفاده کرده است. درایورهای 40 میلی متری استفاده شده از نوع Neodymium بوده که می تواند محتوای در حال پخش را با بیس قوی به گوش کاربر برساند! از دیگر ویژگی درایورهای تعبیه شده نیز می توان به امکان پخش صدا با شفافیت بالا، واضح و کریستالی اشاره کرد. درایورهای استفاده شده در این مدل هدست با توجه به تنظیم اختصاصی که در اختیار دارند این امکان را به کاربر می دهند تا از قابلیت شنیدن ریزترین صداها (صدای قدم ها) و صداهایی که از فرکانس پایین تری برخوردار هستند بهره مند شود. این هدست گیمینگ با درایورهای قدرتمند طراحی شده و از دیگر ویژگی های آن می توان به حساسیت 98 دسی بل، فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 20 هزار هرتز و امپدانس 32 اهم اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود!

فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله نیز از دیگر قابلیت های مهم هدست گیمینگ Arctis 7 Plus Wireless استیل سریز محسوب می شود. این فناوری به منظور بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر محتوای در حال پخش اضافه شده و با فعال شدن این فناوری می توانید به قابلیت تفکیک صداهای دور و نزدیک دست پیدا کرده و از مکان دقیق دشمنان خود در بازی باخبر شوید! این قابلیت می تواند شما را یک قدم از دشمنان خود جلو انداخته و پیروزی شما را تضمین کند! در واقع این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی همچون COD، God of War، PUBG، GTA 5.0 و ... صدای پا و جهت شلیک را شناسایی کرده و به موقعیت هایی که دشمنانتان در آن قرار دارند آگاهی پیدا کرده و نسبت به نابود سازی آن ها اقدام کنید.

غرق شدن هر چه بیشتر در بازی با هدست گیمینگ Arctis 7 Plus Wireless استیل سریز!

مجهز به باتری قدرتمند و میکروفون دوطرفه!

این هدست گیمینگ دارای میکروفون حساس و باکیفیت بر روی کاپ چپ است و به همین دلیل نیز یک سر و گردن از بقیه هدست های بازار بالاتر است. میکروفون تعبیه شده در هدست Arctis 7 Plus Wireless استیل سریز از نوع Bidirectional بوده و با توجه به قابلیت جداسازی که در اختیار دارد می تواند به شما این امکان را بدهد تا در صورت عدم نیاز آن را جدا کنید! میکروفون موجود در این هدست از حساسیت بالایی نیز برخوردار بوده و می تواند ریزترین صدا را نیز انتقال دهد. از ویژگی ها و قابلیت های موجود میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست می توان به حساسیتی بالا و فرکانس پاسخگویی مناسب اشاره کرد. حساسیتی از 100 تا 6500 هرتز می تواند تمامی صحبت های کاربر را برای طرف مقابل به صورت کاملا شفاف و واضح ارسال کند. از دیگر ویژگی های میکروفون موجود در این مدل هدست می توان به فناوری ClearCast و قابلیت ضبط صدای دوطرفه اشاره کرد تا صدای شما را با بالاترین و بهترین کیفیت ضبط کرده و یا به طرف مقابل منتقل کند. فناوری ClearCast نیز همانند نویز کنسلینگ از قابلیت حذف صداهای محیطی و اضافی برخوردار بوده تا صدای شما با بالاترین شفافیت منتقل شود. میکروفون تعبیه شده در این هدست با توجه به کیفیت و حساسیت بالایی که دارد شما را قادر می سازد تا برای مکالمه با دوستان خود هنگام تماس های تصویری و یا چت روم های بازی با هیچ چالشی روبرو نشوید.

باتری قدرتمندی نیز در طراحی و ساخت هدست گیمینگ Arctis 7 Plus Wireless مورد استفاده قرار گرفته که قادر است در هر بار شارژ شدن، شارژدهی تا 30 ساعت را به ارمغان بیاورد. در ضمن برای شارژ کردن باتری تعبیه شده نیز هیچ مشکلی نداشته و با توجه به پورت USB-C موجود می توانید اقدام به شارژ کردن باتری کنید. با توجه به برخورداری از شارژ سریع این قابلیت در اختیار شما قرار داده شده تا با شارژ سریع 15 دقیقه ای از شارژدهی 3 ساعته بهره مند شوید! لازم به ذکر است که هدست گیمینگ Arctis 7 Plus Wireless به لطف بهره مندی از فناوری اتصال بی سیم 2.4 گیگاهرتزی می تواند عملکرد فوق العاده ای را برای کاربر ارائه کند! در واقع این فناوری قابلیت ارائه اتصال پایدارتری نسبت به اتصالات بلوتوثی داشته و می تواند محتوا را به صورت آنی به هدست منتقل کند. تحت پوشش قرار دادن فضای بیشتر (تا 12 متر) از ویژگی های این نوع اتصال بوده و این امکان را به کاربر می دهد تا آزادی عمل بیشتری را به دست آورده و بدون نگرانی بابت قطع شدن میز خود را ترک کنند! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که برای تنظیم به صورت دستی و شخصی سازی هدست نیز می توانید از نرم افزار اختصاصی شرکت استیل سریز (SteelSeries Engine) استفاده کنید!

منبع: steelseries