از باکیفیت ترین و حرفه ای ترین هدست های گیمینگ که از قابلیت ها و ویژگی های متعددی نیز بهره مند است می توان به هدست بی سیم گیمینگ VIRTOUSO RGB Wireless SE Espresso کورسیر اشاره کرد. این هدست با توجه به برخورداری از بدنه آلومینیومی می تواند در برابر ضربات احتمالی مقاومت زیادی داشته باشد. پدها نیز از جنس فوم شکل پذیر طراحی شده تا کاربر هنگام استفاده از آن آسایش و راحتی بیشتری را به دست آورد! هدست بی سیم گیمینگ VIRTOUSO RGB Wireless SE Espresso کورسیر با توجه به بهره مندی از نورپردازی RGB که در اختیار دارد می تواند علاوه بر زیباسازی سیستم گیمینگ ، هیجان بازی را برای کاربر چندین برابر کند! از دیگر ویژگی ها و قابلیت های استفاده شده در این مدل هدست گیمینگ جذاب و حرفه ای می توان به قابلیت اتصال به 3 روش مختلف، باتری لیتیوم با شارژدهی برابر با 20 ساعت، درایورهای 50 میلی متری از نوع Neodymium، فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله، میکروفون حساس، باکیفیت و جداشونده، قابلیت خاموشی خودکار و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست بی سیم گیمینگ VIRTOUSO RGB Wireless SE Espresso کورسیر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید!

غرق در دنیای بازی با هدست بی سیم گیمینگ VIRTOUSO RGB Wireless SE Espresso کورسیر!

راه های ارتباطی متنوع!

Corsair جهت تسهیل استفاده از هدست بی سیم گیمینگ VIRTOUSO RGB Wireless SE Espresso از قابلیت متصل شدن به 3 روش مختلف برخوردار شده است. با این ویژگی می توان گفت که کاربر بسته به راحتی خود می تواند یکی از روش ها را برای متصل شدن به سیستم مد نظر خود استفاده کند! روش های اتصال استفاده شده در این مدل از هدست شامل کابل USB، دانگل وایرلس از نوع Slpistream و جک 3.5 میلی متری می شود!

دانگل وایرلس Slipstream: از دیگر روش های اتصال به دستگاه هایی بوده که دارای سیستم وایرلس هستند. این سیستم قابلیت پوشش دادن محدوده ای به اندازه 18 متر بهره مند بوده و با توجه به برخورداری از فناوری تغییر هوشمند فرکانس می تواند سیگنال ها را به صورت قوی ارسال و دریافت کند.

کابل USB: قابلیت متصل شدن از طریق USB می تواند به شما این امکان را بدهد تا از صدایی با بالاترین وضوح و باکیفیت 24 بیتی و 96 کیلوهرتزی را از دستگاه های پشتیبانی کننده از این روش دریافت کنید!

جک 3.5 میلی متری: این روش به دلیل قابلیت پشتیبانی اکثر دستگاه ها (کنسول، موبایل، تبلت، لپ تاپ، انواع مختلف پلیرها و ...) از طرفداران بی شماری بهره می برد.

غرق در دنیای بازی با هدست بی سیم گیمینگ VIRTOUSO RGB Wireless SE Espresso کورسیر!

برخورداری از فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله!

از ویژگی ها و قابلیت های مهم و مثبتی که در طراحی هدست بی سیم گیمینگ VIRTOUSO RGB Wireless SE Espresso به منظور بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر محتوای در حال پخش اضافه شده می توان به برخورداری از فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله اشاره کرد. با این قابلیت می توان گفت که قادر خواهید بود به قابلیت تفکیک صداهای دور و نزدیک دست پیدا کرده و از مکان دقیق دشمنان خود در بازی باخبر شوید! این قابلیت می تواند شما را یک قدم از دشمنان خود جلو انداخته و پیروزی شما را تضمین کند! در واقع این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی همچون COD، God of War، PUBG، GTA 5.0 و ... صدای پا و جهت شلیک را شناسایی کرده و به موقعیت هایی که دشمنانتان در آن قرار دارند آگاهی پیدا کرده و نسبت به نابود سازی آن ها اقدام کنید. در نتیجه می توان گفت این هدست از بهترین هدست های وایرلس مناسب گیم است. قابلیت خاموش شدن خودکار از دیگر ویژگی ها و قابلیت های جذاب هدست بی سیم گیمینگ VIRTOUSO RGB Wireless SE Espresso محسوب می شود. این قابلیت با توجه به برخورداری از شتاب سنج داخلی می تواند پس از بلا استفاده ماندن هدست را خاموش کرده و از هدر رفت شارژ باتری جلوگیری کند. در ضمن با گذاشتن هدست روی سر نیز دوباره روشن خواهد شد! باتری استفاده شده نیز از قدرت بالایی برخوردار بوده و با توجه به قابلیت شارژ شدن با کابل USB می تواند شارژدهی برابر با 20 ساعت داشته باشد!

غرق در دنیای بازی با هدست بی سیم گیمینگ VIRTOUSO RGB Wireless SE Espresso کورسیر!

میکروفون و نورپردازی!

هدست بی سیم گیمینگ VIRTOUSO RGB Wireless SE Espresso با توجه به برخورداری از میکروفون حساس و باکیفیت می توان گفت که می تواند یک سر و گردن از بقیه هدست های بازار بالاتر باشد. میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست از الگوی ضبط صدای همه جانبه (Omni-Directional) و پهنای باند بالا برخوردار بوده و قادر است صدای کاربر را با بی نظیرترین شکل ممکن ضبط کرده و یا به طرف مقابل انتقال دهد! این میکروفون با توجه به قابلیت جداسازی که در اختیار دارد می تواند به شما این امکان را بدهد تا در صورت عدم نیاز آن را جدا کنید! از دیگر امکاناتی که در ساخت میکروفون این مدل هدست استفاده شده نیز می توان به کلید قطع صدا اشاره کرد تا کاربر برای قطع کردن صدای خود کار اضافی انجام ندهد! ویژگی های منحصر به فرد این میکروفون نیز شامل قابلیت دریافت صدا از جهت های مختلف، برخورداری از پهنای باند و حساسیت بسیار بالا، قابلیت پاسخ دهی بی نظیر به ریزترین صداها، محدوده داینامیک گسترده و قابلیت انتقال صدا با بالاترین وضوح شده تا با حرفه ای ترین میکروفون هایی که در استودیوها مورد استفاده قرار می گیرد رقابت کند! در ضمن کورسیر جهت مطلع ساختن کاربر از متصل بودن و عدم اتصال از نورپردازی RGB به صورت حلقه نوری در قسمت انتهایی آن استفاده کرده است. لازم به ذکر است که شرکت کورسیر در ساخت این میکروفون از فناوری وایرلس جهت متصل شدن آن به هدست استفاده کرده است. سیستم وایرلس استفاده شده از نوع Slipstream بوده و نسبت به دیگر میکروفون های استفاده شده در هدست های رایج بازار از فرکانس پاسخ دهی 2 برابری بهره مند است. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت کورسیر جهت زیباسازی هدست از نورپردازی بر روی کاپ ها و نرم افزار اختصاصی (iCUE) جهت تنظیمات شخصی هدست استفاده کرده است.

منبع: corsair