گوگل نگاهی اولیه به گوشی های پرچمدار 2022 خود دارد.

یکی از عادت های رایج گوگل این است که محصولات خود را خیلی زودتر از زمان عرضه آن ‌ها افشا می کند! این کار را با گوشی های سری پیکسل 6 در سال گذشته انجام داد و اکنون جزئیاتی از گوشی های پیکسل 7 و 7 پرو را نیز فاش کرده است. با این حال، بیایید در این بخش نگاه اولیه ای به گوشی های پرچمدار 2022 داشته باشیم.

نگاه اولیه به گوشی های Pixel 7 و 7 Pixel Pro آینده و بررسی ویژگی های فاش شده آن ها

گوگل رندرهای هر دو دستگاه را در جریان سخنرانی اصلی I/O به نمایش گذاشت و نگاهی اولیه به طرح پیشنهادی ارائه داد. در همین ابتدا باید بگوییم که نوار دوربین پشتی این گوشی تقریباً شبیه به گوشی های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو است، اما چند تغییر ساده دارد. در واقع گوگل پوشش آلومینیومی هر دو گوشی را گسترش داده است تا تمام عرض نوار را پوشش دهد. ریک استرلو، معاون دستگاه ‌ها و خدمات گوگل، خاطر نشان کرد که این محفظه از یک قاب آلومینیومی قابل بازیافت ساخته شده است.

نگاه اولیه به گوشی های Pixel 7 و 7 Pixel Pro آینده و بررسی ویژگی های فاش شده آن ها

طراحی جدید محفظه دوربین، مانند گوشی های سری پیکسل 6 شلوغ به نظر نمی رسد، و در حالی که گوگل جزئیاتی را در مورد سخت افزار دوربین این گوشی ها فاش نکرده است، اما به راحتی می توان متوجه شد که پیکسل 7 پرو از سه ماژول دوربین در پنل پشتی خود بهره می برد، در حالی که پیکسل 7 دارای دو ماژول دوربین است.

کاملاً محتمل است که Pixel 7 Pro به همان ترتیب ماژول های مدل قبلی خود، مجهز به لنز اصلی، لنزهای زاویه باز و زوم 4 برابری شده باشد، اما باید منتظر جزئیات بیشتر در هفته های آینده باشیم.

در ادامه ویژگی های طراحی Pixel 7 و 7 Pro باید بگوییم که هر دو از پنل پشتی شیشه ای با روکش مات برخوردار هستند و گوگل این بار نیز طراحی گوشی های پرچمدار خود را به صورت دو رنگ متمایز در نوار دوربین و پنل پشتی در نظر گرفته است.

نگاه اولیه به گوشی های Pixel 7 و 7 Pixel Pro آینده و بررسی ویژگی های فاش شده آن ها

در رابطه با مشخصات داخلی پیکسل 7 و 7 پرو باید بگوییم که این دو گوشی برای ارائه «مفیدترین و شخصی ‌ترین تجربه ‌ای» که می‌ توانید در گوشی ‌های هوشمند داشته باشید، طراحی شده ‌اند. و این امر توسط تراشه اختصاصی Tensor گوگل کاملا منطقی است! گوگل در رابطه با پیکربندی هسته جزئیات زیادی به اشتراک نمی گذارد، اما Osterloh اشاره کرد که طراحی جدید Tensor پیشرفت های هوش مصنوعی و تجربیات جدیدی را در گفتار، تصویر، ویدئو و امنیت به ارمغان خواهد آورد.

اولین نمایش Pixel 7 و 7 Pro در پاییز اتفاق می افتد. ضمن این که هر دو دستگاه اندروید 13 را بدون نسخه اجرا می‌ کنند و گوگل احتمالاً روال معمول خود را در رابطه با سه به ‌روزرسانی برای پلتفرم و پنج سال پشتیبانی ‌های امنیتی در مورد گوشی های جدید خود حفظ خواهد کرد.

در حال حاضر، پیکسل 6 و 6 پرو یکی از بهترین گوشی ‌های اندرویدی هستند که می ‌توانید در حال حاضر بخرید، و دیدن اینکه آیا گوگل می ‌تواند این مسیر صعودی را با پیکسل 7 و 7 پرو ادامه دهد، بسیار جالب خواهد بود.

به نظر شما آیا روزی شاهد این اتفاق خواهیم بود که گوشی های گوگل پیکسل روزی در ایران عرضه شوند؟

منبع: androidcentral