نمایندگی رسمی سامسونگ به این معناست که شخص صاحب نمایندگی دارای مجوز رسمی از طرف شرکت سامسونگ برای فروش کلیه محصولات سامسونگ مانند: ماشین های اداری سامسونگ Samsung، پرینتر سامسونگ از جمله پرینتر لیزری سامسونگ Samsung و پرینترهای جوهر افشان سامسونگ SAMSUNG، دستگاه فکس سامسونگ، لیبل زن سامسونگ، کیت هوشمند سامسونگ و غیره می باشد.

نمایندگی سامسونگ در تهران

نمایندگی سامسونگ در تهران

شرکت سامسونگ یک شرکت کره ای چند ملیتی است. این شرکت کره ای در سال 1938 توسط لی بیونگ چول تاسیس شد.

دفتر مرکزی شرکت سامسونگ در شهر سئول کره جنوبی قرار دارد. شرکت سامسونگ در حوزه های مختلفی از جمله صنایع الکترونیکی، صنایع شیمیایی، خدمات مالی، خدمات رفاهی و..... فعالیت دارد.

نمایندگی سامسونگ در تهران

شرکت های بسیاری هستند که نمایندگی سامسونگ در تهران را بر عهده دارند و ایده برتر پارسیان خاورمیانه هم یکی از شرکت های نمایندگی سامسونگ تهران است.

ایده برتر چندین سال است فعالیت خود را در زمینه های ماشین های اداری شامل انواع پرینتر، انواع اسکنر، انواع دستگاه فکس، انواع دستگاه کپی و قطعات کامپیوتر شامل انواع مانیتور آغاز نموده و هم چنان هم ادامه می دهد.

نمایندگی سامسونگ در ایران

ایده برتر پارسیان به عنوان عامل نمایندگی سامسونگ در ایران همان طور هم که گفته شده بزرگترین و پرفروش ترین فروشگاه اینترنتی و حضوری شرکت سامسونگ می باشد که همچنین دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

نمایندگی سامسونگ در ایران

سامسونگ شعبه های اصلی زیادی دارد اما در اکثر شهرها برخی از شرکتها با عنوان نمایندگی سامسونگ مشغول به کار هستند که همان طور هم که پیش تر گفته شد ایده برتر یکی از نمایندگی های سامسونگ تهران است که علاوه بر تهران در سایر شهر ها و استان ها هم نمایندگی سامسونگ و خدمات پس از فروش دارد.

لازم به ذکر است که در تمامی موارد بالا ایده برتر پارسیان تنها نمایندگی فروش سامسونگ را به عهده دارد.

می توانید برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول – واحد دو

تلفن: 73027-021