کمپانی اچ پی یک شرکت بزرگ چند ملیتی در صنعت کامپیوتر و دنیای دیجیتال است که در سال 1939 توسط بین هیولت و دیوی پاکارد بنیان گذاری شده است. نام این شرکت از صاحبانش گرفته شده است.

محصولاتی که این کمپانی به صورت تخصصی بر روی آنها فعالیت دارد عبارتند از: دستگاه کپی، سرورها و شبکه، دستگاه فکس، چاپگرها، رایانه های قابل حمل، تلفن های همراه هوشمند، اسکنر، تبلت و نرم افزارهای مدیریت شبکه.

در حقیقت مشتریان بسیاری در منازل و سازمانهای مختلفی از محصولات این شرکت استفاده می کنند.بنابراین خدمات پس از فروش و نمایندگی یکی از مهم ترین مواردی است که موجب اطمینان کاربران می شود.

شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان عاملیت نمایندگی اچ پی در کنار خدمات دیگر به شما کاربران ارائه می کند.

نمایندگی اچ پی hp در شیراز

خدمت شما کاربران عزیز و گرامی باید عرض کنم که کمپانی hp شعبه های زیادی در اکثر نقاط ایران دارد به طور مثال شهرستان هایی شامل مرودشت، کازرون، جهرم، لارستان، فسا و داراب را نیز برعهده دارد.

فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان محصولات این کمپانی را با ضمانت و گارانتی معتبر به مشتریان و خریداران محترم در سراسر ایران رضه می کند.

نمایندگی اچ پی hp در شیراز

می توان گفت محصولاتی از قبلی دستگاه اسکنر اچ پی، پرینتر لیزری اچ پی، دستگاه فکس اچ پی، پرینترهای جوهر افشان اچ پی، پرینتر سوزنی اچ پی و مواد مصرفی جزو ماشین های اداری اچ پی می باشند.

دستگاه اسکنر اچ پی یکی از لوازم ماشین های اداری پرکاربرد هستند که امروزه در هر جا و مکانی به آنها نیاز می باشد.

نمایندگی اچ پی hp در شیراز

در واقع اسکنر یک لوازم جانبی مهم در کامپیوترها است که با استفاده از آن می توان تصاویر و اسناد موردنظر خود را اسکن و به تصویر دیجیتال تبدیل کرد که در ادارات خیلی زیاد مورد استفاده کاربران قرار می گیرد.

همچنین به آسانی با استفاده از نرم افزارهای ویرایش تصاویر می توان روی تصاویر و عکس های خود تغییراتی انجام دهید و آنها را به اشتراک بگذارید و استفاده کنید.

در پایان باید بگوییم که شرکت ایده برتر پارسیان دپارتمان خدمات با تکنسین های مجرب، فضایی کاملا حرفه ای و کارشناسانی مسئولیت پذیر را جهت خدمت رسانی به شما مشتریان و خریداران عزیز فراهم کرده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله های نمایندگی فروش پرینترهای اچ پی HP، ماشین های اداری اچ پی، پرینترهای جوهر افشان اچ پی و نمایندگی ماشین های اداری اچ پی HP مراجعه نمایید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول – واحد دو
تلفن: 73027-021