تلگرام یکی از شبکه های اجتماعی پیش رو شناخته می شود که تعداد کاربران آن روز به روز در حال افزایش است. به طوری که در حال حاضر آن را یک رقیب جدی برای واتس اپ می دانند. این سرویس امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار می دهد؛ از جمله استیکرها و ایموجی های مختلف، قابلیت ارسال فایل های حجیم، ارسال عکس بدون افت کیفیت و بسیاری امکانات دیگر.

اخیراً اطلاعاتی توسط الساندرو پالوزی، یکی از توسعه دهندگان و افشاگران معروف، منتشر شده که تلگرام در حال حرکت به سمتی است که از نسخه پرمیوم اپلیکیشن خود رونمایی کند. اخیراً در هنگام دانلود و نصب این اپلیکیشن، یک رشته متن هایی نمایش داده می شود که کاربران را دچار شک و شبهه کرده است! این متن ها عبارات مربوط به خوش آمدگویی به محیط تلگرام را تغییر داده اند و نسبت به گذشته تفاوت هایی داشته اند.

به زودی برای استفاده از امکانات ویژه تلگرام باید وجه اشتراک بپردازید!

در حال حاضر، در میان عباراتی که در هنگام ورود به محیط تلگرام نمایش داده می شود، با این عبارات مواجه می شویم: «تلگرام برای همیشه رایگان است. هیچ تبلیغاتی در آن وجود ندارد. برای کار با آن نیازی به پرداخت وجه اشتراک نیست». اما این طور که مشخص است، این عبارات به زودی تغییر می کنند و به این صورت جایگزین خواهند شد: «تلگرام یک فضای ابری رایگان و نامحدود برای چت ها و فایل های مدیا در اختیار شما قرار می دهد». این طور که از این تغییرات بر می آید، تلگرام در حال کار کردن بر روی یک نسخه پولی نیز هست که به زودی از آن رونمایی می کند و شاهد از دسترس خارج شدن برخی امکانات رایگان آن خواهیم بود.

به زودی برای استفاده از امکانات ویژه تلگرام باید وجه اشتراک بپردازید!

اما این که کدام بخش از امکانات تلگرام از حالت رایگان خارج می شود، به طور دقیق مشخص نیست. مطابق با اطلاعاتی که توسط الساندرو پالوزی اعلام شده، کاربرانی که هزینه اشتراک تلگرام را بپردازند، یک ستاره در کنار نام کاربری شان درج می شود که در لیست چت ها قابل مشاهده خواهد بود. این کاربران به استیکرها و ری اکشن های ایموجی اختصاصی تلگرام دسترسی خواهند داشت و می توانند از آنها در چت هایشان استفاده کنند.

هنوز هزینه اشتراکی که کاربران برای دسترسی به امکانات اختصاصی آن باید بپردازند، به صورت راز باقی مانده است! البته همین خبر پولی شدن تلگرام فعلاً به اندازه کافی شوکه کننده است و شاید بهتر باشد تا هزینه اشتراک آن بعداً اعلام شود!

به زودی برای استفاده از امکانات ویژه تلگرام باید وجه اشتراک بپردازید!

به نظر می رسد بالا رفتن تعداد کاربران تلگرام، مدیران این سرویس پیام رسان را به کسب درآمد از آن ترغیب کرده است! چرا که این پیام رسان از بدو تأسیس بر روی بدون تبلیغ بودن و رایگان بودن مانور زیادی داده و یکی از روش های جذب کاربر آن همین بوده است! حال پرداخت هزینه اشتراک برای دستیابی به یک سری ایموجی و استیکر، می تواند کمی نا امید کننده باشد! البته هنوز این خبر به صورت رسمی تأیید نشده و شاید تلگرام صحت آن را در آینده تکذیب کند! انتظار می رود که اخبار تکمیلی در این رابطه ظرف چند هفته آینده منتشر شود و در صورت صحیح بودن آن، هزینه اشتراک تلگرام نیز به صورت رسمی اعلام شود. در حال حاضر اظهار نظر در رابطه با این موضوع کمی زود است!

منبع: gsmarena


ممکن است اطلاعات ذکر شده در این بخش با اطلاعات اصلی کالا در زمان عرضه متفاوت باشد. در صورت مشاهده مغایرت، این موضوع را به ما اطلاع دهید.