مراکز درمانی، مراکز آموزشی، هتل ها و بسیاری از کسب و کارها برای افزایش بهره وری به تشویق مخاطب به محتوای مورد نظر خود نیاز دارند؛ و بهترین روش برای تهییج مخاطب، ارتباط مؤثر با اوست. در اینجا است که نقش دیجیتال ساینیج به عنوان یکی از کاربردی ترین ابزارها برای برقراری ارتباط با مشتریان پر رنگ تر از همیشه می شود. 

استفاده از دستگاه دیجیتال ساینیج و نمایش تصاویری چشم نواز و جذاب، کارکردهای متفاوتی دارد. با این روش شما می توانید باعث کاهش استرس بیماران خود در زمان انتظار آنها در مطب تان شوید یا در مغازه لباس فروشی تان آخرین طرح ها و تخفیف هایتان را تبلیغ کنید. همچنین می توانید در بانک ها از Digital Signage برای نمایش آخرین اخبار بازار ارز و بورس استفاده کنید یا در رستوران تصاویر اشتها برانگیزی از منوی غذایی تان را نمایش دهید. 

برای این منظور می توانید از ابزارها و نرم افزارهایی استفاده کنید که امکان مدیریت دیجیتال ساینیج و ایجاد محتوایی پر زرق و برق را به شما می دهند! در این بخش چند نمونه از این نرم افزارها را به شما معرفی می کنیم که به صورت رایگان می توانید از آنها استفاده کنید.

نرم افزار دیجیتال ساینیج Intuiface

این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا به طراحی و نمایش محتوا به صورت داینامیک بپردازید و از ویدئو، طرح های سه بعدی و متن بر روی یک یا چند دیجیتال ساینیج به طور هم زمان استفاده کنید. این امکان برای شما فراهم است تا پخش محتوا را با نرم افزار Intuiface زمان بندی کنید و مانیتور صنعتی دیجیتال ساینیج خود را از راه دور کنترل نمایید.

نرم افزار Intuiface سه ماژول کاربردی را در اختیار شما می گذارد: Composer که برای ایجاد و طراحی محتوا کاربرد دارد، Player که برای نمایش محتوا بر روی دیجیتال ساینیج به شما کمک می کند و Analytics که اطلاعاتی جامع از نحوه برقراری ارتباط مخاطبان با محتوای شما را ارائه می دهد.

نرم افزار دیجیتال ساینیج Intuiface

نرم افزار دیجیتال ساینیج Play Digital Signage

این نرم افزار امکاناتی مانند زمان بندی نمایش محتوا، مدیریت نمایشگ صنعتی دیجیتال ساینیج از راه دور، تمپلیت های قابل شخصی سازی، نمایش هم زمان بر روی چند صفحه نمایش، یک کتابخانه کامل از عکس و ویدئو و یک فایل کانورتر داخلی را در اختیار شما قرار می دهد.

می توانید از نرم افزار Play Digital Signage به صورت گروهی با اعضای تیم خود برای کنترل از راه دور محتوای در حال نمایش بر روی دیجیتال ساینیج های مختلف استفاده کنید. پس نیازی به تهیه چند نرم افزار برای نمایش محتوای متفاوت بر روی نمایشگرهای تبلیغاتی خود نخواهید داشت. این نرم افزار به صورت آفلاین هم قابل استفاده است؛ پس حتی برای نمایش محتوای تبلیغاتی به اتصال به اینترنت هم نیازی وجود ندارد!

نرم افزار دیجیتال ساینیج Play Digital Signage

نرم افزار دیجیتال ساینیج Raydiant

در این نرم افزار به یک ادیتور حرفه ای با کتابخانه ای از طرح ها و قالب ها برای طراحی محتوای مورد نظر خود دسترسی دارید. همچنین امکان زمان بندی پخش براساس موقعیت جغرافیای شما و نمایش هم زمان محتوا بر روی چند ساینیج هوشمند نیز برای شما وجود دارد. 

علاوه بر دستگاه ساینیج هوشمند، شما می توانید محتوای ایجاد شده توسط Raydiant را بر روی اپلیکیشن هایی مانند یوتیوب و اینستاگرام نیز قرار دهید. این نرم افزار امکان مدیریت از راه دور نمایشگر و ایجاد پلی لیست را هم به شما می دهد. محتوای این نرم افزار بر روی کیوسک های تبلیغاتی جهت تعامل هر چه بیشتر با مخاطبان هم قابل نمایش است.

نرم افزار دیجیتال ساینیج Raydiant

نرم افزار دیجیتال ساینیج ScreenScape

امکاناتی که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهند عبارتند از: زمان بندی پخش محتوا، مدیریت مولتی اسکرین، مانیتورینگ از راه دور و یک کتابخانه جامع از مدیاهای مختلف.

این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا فایل های خود را از اپلیکیشن های مانند دراپ باکس و گوگل درایو به آن ایمپورت کرده و از این فایل ها برای تولید محتوا استفاده کنید. همچنین می توانید از نرم افزار ScreenScape برای ایجاد پلی لیست برای نمایش بر روی تابلو تبلیغاتی دیجیتال و کار تیمی با سایر اعضای تیم هم بهره ببرید.

نرم افزار دیجیتال ساینیج ScreenScape

جهت دریافت قیمت دیجیتال ساینیج و اطلاع از نحوه خرید انواع مانیتور صنعتی با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا از طریق بخش گفتگوی آنلاین سایت ایده برتر در اسرع وقت با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین اگر قصد خرید مانیتور صنعتی با قیمت مناسب دارید، می توانید به سایت ما مراجعه کرده و مدل مورد نظر خود را به صورت اینترنتی تهیه کنید.

منبع: blog-capterra