قابلیت های اولین ساعت هوشمند تاریخ گوگل فقط به نشان دادن زمان و ردیابی وضعیت سلامتی شما محدود نمی شود! به طور کلی یکی از دلایل محبوبیت ساعت های هوشمند این است که اطلاع از نوتیفیکیشن ها را برای کاربر آسان تر می کنند. در دنیای روانشناسی یک ترسی وجود دارد به نام FOMO که به معنای «ترس از دست دادن» است! گجت های پوشیدنی این ترس را در شما از بین می برند و باعث می شوند تا دیگر هیچ یک از پیام ها و نوتیفیکیشن های دریافتی تان را از دست ندهید! به این ترتیب اگر از گوشی تان غافل شده باشید و حواستان به آن نباشد، پیام ها و نوتیفیکیشن ها را بر روی مچ دستتان دریافت می کنید و از تک تک آنها به سرعت مطلع می شوید! اما برای ارسال کردن پیام باید چه کار کنید؟! آیا ساعت هوشمند فقط برای «دریافت» پیام کارایی دارد؟! جواب این سؤال به مدل ساعت هوشمند شما بستگی دارد! اگر از ساعت هوشمند پرچم دار Google Pixel Watch استفاده می کنید، می توانید گوشی تان را در جیب تان بگذارید و پیام های مدنظرتان را از روی مچ دستتان ارسال کنید! چگونه؟! با ما همراه باشید!

آموزش ارسال پیام از ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ

چگونه از ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ پیام ارسال کنیم؟

با وجود اینکه اپلیکیشن های پیام رسان متعدد و متنوعی در پلتفرم اندروید در دسترس است، اما Google Messages چیز دیگری است! این اپلیکیشن امکانات قابل توجهی دارد و تجربه متفاوتی از ارسال و دریافت پیام را برای شما رقم می زند. متأسفانه در طول چند سال اخیر شاهد این بوده ایم که سیستم عامل Wear OS بسیاری از اپلیکیشن های پیام رسان خود را از رده خارج کرده و دیگر از آنها پشتیبانی می کند.

به هر حال، اپلیکیشن Google Messages همچنان با قدرت بر روی ساعت های هوشمند اندرویدی در دسترس است و شما می توانید از آن در پیکسل واچ استفاده کنید. اگر این اپ را هنوز بر روی ساعت خود نصب نکرده اید، سریع تر این کار را انجام دهید و سپس با انجام دادن مراحل زیر از آن برای ارسال پیام استفاده کنید!

1- دکمه چرخشی کنار بدنه پیکسل واچ را فشار دهید تا لیست اپلیکیشن های نصب شده بر روی آن نمایش داده شوند.

2- اپلیکیشن Messages را پیدا کرده و آن را انتخاب نمایید.

3- در این بخش می توانید یک پیام را برای پاسخ دادن انتخاب کنید یا یک پیام جدید ارسال کنید. برای ایجاد یک پیام جدید و ارسال آن باید Start chat را انتخاب کنید.

4- پس از ضربه زدن بر روی Start chat، باید مخاطب مورد نظر خود جهت ارسال پیام را انتخاب کنید. یا می توانید بر روی آیکون اعداد ضربه زده و شماره تلفن مورد نظر خود را وارد کنید.

چگونه از ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ پیام ارسال کنیم؟

5- اگر مخاطبی که انتخاب کرده یاد چند شماره تلفن داشته باشد، باید شماره مورد نظر خود از میان آنها را انتخاب کنید.

6- در این مرحله باید شماره مخاطب مورد نظر خود را تأیید کنید. اگر از صحت شماره مطمئن هستید، بر روی دکمه Start chat در پایین صفحه ضربه بزنید. همچنین می توانید در این بخش یک چت گروهی راه بیندازید.

7- در این مرحله روش ایجاد پیام خود را انتخاب کنید: پیام صوتی، متنی ساده یا متن حاوی ایموجی.

8- پس از وارد کردن پیام، بر روی آیکون مثلثی شکل بالای صفحه ضربه بزنید.

چگونه از ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ پیام ارسال کنیم؟

پیام شما ارسال شد! حالا اگر مخاطب به پیام شما پاسخ دهد، نوتیفیکیشن آن را بر روی پیکسل واچ مشاهده می کنید و می توانید به چت کردن ادامه دهید.

منبع: androidcentral