AirPod های اپل همچنان به عنوان پرفروش ترین هدفون های موجود در بازار تجهیزات صوتی شناخته می شوند و به عنوان ایربادهای پیشرو در بازار شناخته می شود. به خصوص اگر از آنها در کنار آیفون استفاده کنید، می توانید به بهترین عملکرد آن دست پیدا کنید. به طور کلی هدفون های وایرلس محدودیت های ناشی از کابل را ندارند و استفاده از آنها آسان تر است. اما وقتی صحبت از گیم به میان می آید، به خصوص کنسول های ایکس باکس سری ایکس و اس و Xbox One عملکرد چندان جالبی در کار با هدفون های وایرلس از خود نشان نمی دهند. اما روشی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید از عملکرد عالی AirPod در کنار کنسول ایکس باکس لذت ببرید!

چگونه AirPod اپل را به Xbox Series X|S و Xbox One اتصال دهیم؟

چگونه از AirPod در کنار ایکس باکس وان و سری X|S استفاده کنیم؟

روش آسان (و البته رایگان!) استفاده از ایرپادز در کنار کنسول بازی ایکس باکس استفاده از اپلیکیشن موبایل Xbox است. این اپلیکیشن برای این طراحی شده تا شما بازی های کنسول را بر روی صفحه نمایش گوشی خود استریم کنید. همچنین می توان از آن به عنوان روشی برای استفاده از ابزارهای صوتی وایرلس خارجی در کنار این کنسول بهره برد. شما می توانید ایرپادز خود را به تلفن متصل کنید، قابلیت استریم از راه دور را فعال کنید و از صدای استریوی بازی های مورد علاقه خود لذت ببرید!

این روش برای دستگاه های iOS کارایی بالایی دارد؛ اما گوشی های اندرویدی و ایربادهای برندهای دیگر را نیز از طریق آن به ایکس باکس اتصال داد. مایکروسافت پیشنهاد کرده است که برای این منظور از ارتباط وای فای 5 گیگاهرتزی استفاده کنید تا به بهترین نتایج دست یابید. برای این منظور ابتدا اطمینان حاصل کنید که ایکس باکس شما برای بازی ریموت آماده است. مراحل زیر را طی کنید:

1- دکمه ایکس باکس را فشار دهید تا منوی راهنما (Guide) ایکس باکس نمایش داده شود.

2- به تب Profile & system بروید.

3- گزینه Settings را انتخاب کنید.

چگونه از AirPod در کنار ایکس باکس وان و سری X|S استفاده کنیم؟

4- به تب Devices & connections بروید.

5- گزینه Remote features را انتخاب کنید.

6- مطمئن شوید که گزینه Enable remote features تیک خورده باشد.

پس از این که قابلیت بازی کردن به صورت ریموت فعال شد، شما می توانید از طریق گوشی خود به انجام بازی بپردازید. اپلیکیشن ایکس باکس به شما اجازه می دهد تا با کمترین میزان تأخیر بتوانید از طریق گوشی با کنسول های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس بازی کنید. حالا وقت لذت بردن از صدای پخش شده با ایرپادز است.

7- ایرپادز خود را به گوشی یا تبلت اندرویدی یا iOS خود متصل کنید.

8- اپلیکیشن Xbox را بر روی گوشی یا تبلت خود باز کنید. اگر این اپلیکیشن را نصب ندارید، آن را از اپ استور یا گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

چگونه از AirPod در کنار ایکس باکس وان و سری X|S استفاده کنیم؟

9- آیکون کنسول ایکس باکس را که در گوشه سمت راست صفحه قرار دارد انتخاب کنید.

10- گزینه Remote play from this device را انتخاب کنید. ویدئو و صدای ایکس باکس بر روی گوشی اندرویدی یا iOS شما استریم می شود.

چگونه از AirPod در کنار ایکس باکس وان و سری X|S استفاده کنیم؟

در این حالت با اتصال ایرپادز به گوشی در واقع می توانید بازی های کنسول ایکس باکس را با آن تجربه کنید!

منبع: windowscentral