شرکت MSI از معتبرترین و نام آشناترین برندهای تولید کننده قطعات کامپیوتر بوده که در سال 1986 با 5 نفر شروع به کار کرده و پس از گذشت 36 سال از تاسیس آن توانسته به یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین برندها در بازارهای جهانی تبدیل شود! MSI هم اکنون مشغول تولید انواع مختلف لپ تاپ، کامپیوتر، لوازم جانبی کامپیوتر (کارت گرافیک و ...) ،مانیتور، کیس و ... نیز است. لازم به ذکر است که این برند به دلیل فعالیت های گسترده ای که در تولید محصولات گیمینگ انجام داده نیز توانسته با توجه به تولید لوازم جانبی گیمینگ که از امکانات و قابلیت ها متنوعی برخوردار هستند توجه اکثر گیمرها را به خود جلب کند!

از محصولات پرطرفدار گیمینگ این شرکت می توان به انواع ماوس با امکانات و ویژگی های متنوع اشاره کرد. CLUTCH GM41 LIGHTWIGHT از نمونه ماوس های گیمینگ شرکت MSI محسوب می شود که با توجه به قابلیت ها و ویژگی های متنوع و متعددی که در اختیار دارد، به یکی از محبوب ترین مدل ها تبدیل شده است! قابلیت ها و ویژگی های استفاده شده در این مدل ماوس شامل طراحی ارگونومیک، دقت و سرعت بالا، کابل ارتقا یافته، فناوری Nvidia Reflex Latency Analyzer، نورپردازی RGB Mystic Light و ... می شود. در ادامه به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس گیمینگ CLUTCH GM41 LIGHTWIGHT ام اس آی خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی ماوس گیمینگ CLUTCH GM41 LIGHTWEIGHT ام اس آی!

طراحی ارگونومیک موس گیمینگ MSI CLUTCH GM41 LIGHTWEIGHT!

طراحی ارگونومیک را می توان یکی از ویژگی های مثبتی محسوب کرد که شرکت MSI در ساخت ماوس گیمینگ CLUTCH GM41 LIGHTWIGHT استفاده کرده است! وزن بسیار سبک 65 گرمی این مدل ماوس شرایط مساعدی را برای کاربر ایجاد می کند تا بتواند برای انجام بازی های رقابتی آماده شده و با توجه به حرکت روان ماوس از نشانه گیری مطلوبی بهره مند باشد! نگه دارنده های ضد لغزش نیز در طراحی این ماوس گیمینگ سبک ام اس آی استفاده شده تا کاربر هنگام در دست گرفتن ماوس به هیچ عنوان سر نخورد! شرکت ام اس آی از 6 کلید متنوع در ساخت ماوس گیمینگ CLUTCH GM41 LIGHTWIGHT بهره برده و با توجه به قابلیت برنامه ریزی این امکان را به کاربر می دهد تا عملکرد کلید ها را بر حسب راحتی و سلیقه شخصی تغییر دهد! در قسمت انتهایی ماوس نیز شاهد لوگوی حک شده MSI هستیم که با توجه به نورپردازی که در زیر آن تعبیه شده توانسته زیبایی آن را چندین برابر بیشتر کند. مواد اولیه مرغوبی که در ساخت این مدل ماوس استفاده شده نیز یکی دیگر از ویژگی های مهم و مثبت ماوس گیمینگ CLUTCH GM41 LIGHTWIGHT ام اس آی بوده و قادر است در برابر آسیب های احتمالی مقاومت زیادی داشته باشد.

طراحی ارگونومیک موس گیمینگ MSI CLUTCH GM41 LIGHTWEIGHT!

ماوس مخصوص بازی MSI CLUTCH GM41 LIGHTWEIGHT با فناوری انویدیا و کابل ارتقا یافته!

شرکت ام اس آی به منظور روان تر کردن و رساندن اصطکاک ماوس به پایین ترین حد خود در هنگام حرکت دادن بر روی ماوس پد و یا سطوح دیگر از کابل جدید و ارتقا یافته استفاده کرده است! کابل استفاده شده در ماوس گیمینگ CLUTCH GM41 LIGHTWIGHT ام اس آی با عنوان FRIXION FREE شناخته می شود و به دلیل انعطاف بالا و قابلیت هایی همچون هموار سازی یکنواختی که در اختیار دارد می تواند تجربه انجام بازی های ویدئویی را برای شما ارتقا دهد و حرکاتی به مراتب منعطف تر نسبت به نسل های قبلی داشته باشد! از دیگر ویژگی ها و امکانات مهم و مثبتی که شرکت MSI در طراحی و ساخت این مدل از ماوس خود استفاده کرده نیز می توان به بهره مندی از فناوری Nvidia Reflex Latency Analyzer اشاره کرد. این فناوری به منظور کاهش تاخیر ماوس اضافه شده است. از دیگر امکاناتی که این فناوری در اختیار شما قرار می دهد می توان به رساندن کارایی سیستم به بالاترین سطح خود به لطف قابلیت ارزیابی و سنجش بسیار دقیق اشاره کرد. در ضمن این فناوری در کنار پردازنده های گرافیکی GeForce RTX می تواند ترکیب برنده شما در هنگام انجام بازی ها باشد!

ماوس مخصوص بازی MSI CLUTCH GM41 LIGHTWEIGHT با فناوری انویدیا و کابل ارتقا یافته!

موس گیمینگ ام اس آی CLUTCH GM41 LIGHTWIGHT با بهره مندی از سنسور اپتیکال و سوئیچ Omron

شرکت MSI به منظور بالا بردن میزان دقت و سرعت ماوس گیمینگ CLUTCH GM41 LIGHTWIGHT از حسگر Optical استفاده کرده است. این مدل ماوس با بهره مندی از این نوع حسگر می تواند دقتی تا 16000 نقطه بر اینچ داشته باشد. این ویژگی به بازیکن این امکان را می دهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد! در ضمن شرکت MSI به منظور بالا بردن عمر کلیک های تعبیه شده در چپ و راست ماوس از سوئیچ Omron استفاده کرده است. این ویژگی باعث شده تا عمر مفید کلیک های تعبیه شده در چپ و راست ماوس حداقل 60 میلیون کلیک باشد! در ضمن نرخ نمونه برداری ماوس گیمینگ CLUTCH GM41 LIGHTWIGHT ام اس آی برابر با 1000 هرتز است. این مدل ماوس گیمینگ دارای نرخ نمونه برداری بالا 1000 هرتز است و می توان گفت که این مدل ماوس هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا دیگر کارهای روزمره هیچ گونه لگ و یا تاخیری نخواهد داشت! قابلیت تغییر DPI از دیگر ویژگی ها و امکانات موجود در این ماوس محسوب شده و به کاربر این امکان را می دهد تا با توجه به نیازهای خود و نوع فعالیتی که انجام می دهد دقت ماوس را از طریق کلید DPI تعبیه شده از 400 تا 16000 نقطه بر اینچ تغییر دهید!

موس گیمینگ ام اس آی CLUTCH GM41 LIGHTWIGHT با بهره مندی از سنسور اپتیکال و سوئیچ Omron

سایر ویژگی ها و قابلیت های موس مخصوص بازی MSI CLUTCH GM41 LIGHTWEIGHT!

شرکت MSI جهت زیباسازی سیستم گیمینگ کاربر و ایجاد هیجان بیشتر هنگام انجام بازی های ویدئویی از نورپردازی RGB Mystic Light استفاده کرده است. نورپردازی های استفاده شده در ماوس گیمینگ CLUTCH GM41 LIGHTWIGHT را می توانید در زیر لوگوی حک شده در قسمت انتهایی بدنه مشاهده کنید! در ضمن نورپردازی اضافه شده در این مدل ماوس با توجه به قابلیت تغییر نوع نورپردازی این امکان را به شما می دهد تا با توجه به سلیقه شخصی نوع نورپردازی را تغییر داده و یا با سایر لوازم جانبی همگام سازی کنید. شرکت MSI جهت دستیابی به تمامی تنظیمات مربوط به محصولات خود از برنامه کاربردی و قدرتمندی استفاده کرده که با عنوان MSI Dragon Center شناخته می شود. از این برنامه می توانید به منظور یکپارچه سازی عملکرد تمامی نرم افزارهای شرکت MSI استفاده کرده و آن ها را با یکدیگر هماهنگ بسازید! با این قابلیت می توان گفت که کاربر می تواند به تجربه ای متفاوت از استفاده نرم افزارها و محصولات شرکت MSI دست پیدا کند! با استفاده از این نرم افزار می توانید اقدام به تغییر میزان DPI، ذخیره پروفایل، تغییر عملکرد کلیدها و ... کنید!

منبع: msi