در این مقاله به معرفی یکی از برترین ماوس های شرکت ایرانی گرین خواهیم پرداخت که با عنوان GM604-RGB تولید و با هدف رفع نیاز گیمرهای حرفه ای عرضه شده است! این مدل ماوس با توجه به طراحی خاص که متشکل شده از زوایای گوناگون و نورپردازی حرفه ای است می تواند نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند! در ضمن نورپردازی استفاده شده در این مدل ماوس می تواند زیبایی سیستم گیمینگ را نیز بالا ببرد! ماوس های تولیدی این شرکت برخلاف قابلیت های متعددی که در اختیار دارد از قیمت کاملا مقرون به صرفه ای برخوردار بوده تا کاربران زیادی امکان تهیه و استفاده از آن ها را داشته باشند! در ضمن ماوس green gm604 rgb از دیگر قابلیت هایی همچون سنسور حساس و باکیفیت همراه با سوئیچ های باکیفیت و عمر ضربه پذیری تا 10 میلیون کلیک و ... برخوردار است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این ماوس گیمینگ جذاب و حرفه ای خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی و آشنایی با ماوس گیمینگ GM604-RGB گرین!

طراحی و ساخت ماوس مخصوص بازی green gm604 rgb!

شرکت GREEN در ساخت ماوس گیمینگ GM604-RGB از طراحی کاملا ارگونومیک و 7 عدد کلید استفاده کرده تا تبدیل به یکی از مهم ترین ویژگی هایش شود! طراحی ارگونومیک این مدل از ماوس باعث می شود تا کاربر هنگام استفاده از راحتی و تسلط بیشتری برخوردار باشد! ابعاد مناسب 117x77x43 میلی متری و وزن سبک 97 گرمی (بدون کابل) از ویژگی های طراحی این مدل از ماوس محسوب می شود. با توجه به این قابلیت ها، می توان این ماوس را یکی از سبک ترین ماوس های گیمینگ بازار محسوب کرد. همچنین ساختار جمع و جوری که این مدل از ماوس شرکت گرین در اختیار دارد این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از این ماوس برای انجام بازی های ویدئویی خود استفاده کرده و به نبرد دشمنان خود بپردازید! سنسور حساس از نوع اپتیکال از ویژگی های مثبت و مهم این مدل ماوس محسوب می شود که در قسمت زیرین آن تعبیه شده است.

کلیدهای تعبیه شده در ماوس گیمینگ GM604-RGB از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قادر هستند از دوامی تا 10 میلیون کلیک برخوردار باشند. طراحان شرکت GREEN به منظور استراحت دادن به انگشتان کاربر، تکیه گاه هایی در کناره های ماوس استفاده کرده اند. این ویژگی به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند مدت زمانی طولانی بدون خستگی به استفاده از ماوس بپردازد. بدنه باکیفیت ساخته شده از روکش Rubber همراه با پوسته بیرونی مستحکم قادر است در برابر ضربات احتمالی و سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی از خود نشان دهد! با این ویژگی می توان گفت این مدل ماوس برای استفاده طولانی مدت یکی از مناسب ترین گزینه ها می باشد. در ضمن شرکت گرین جهت زیبا سازی سیستم گیمینگ کاربر نیز از نورپردازی از نوع RGB بهره برده و به منظور برقراری ارتباط با دستگاه های دیجیتال از کابل رابط USB 2.0 استفاده کرده است.

طراحی و ساخت ماوس مخصوص بازی green gm604 rgb!

حسگر Optical و سوئیچ های باکیفیت ماوس گیمینگ گرین gm604 rgb!

شرکت گرین به منظور بالا بردن میزان دقت و سرعت ماوس گیمینگ GM604-RGB از حسگر Optical استفاده کرده است. حسگر استفاده شده در این مدل ماوس با توجه به قابلیت هایی که در اختیار دارد یکی از بهترین حسگرها محسوب می شود. این مدل ماوس با بهره مندی از این نوع حسگر می تواند دقتی تا 3200 نقطه بر اینچ داشته باشد. این ویژگی به بازیکن این امکان را می دهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی به دست آورد! سوئیچ های باکیفیت نیز از دیگر ویژگی هایی است که شرکت گرین در ساخت ماوس گیمینگ GM604-RGB از آن استفاده کرده است. سوئیچ های استفاده شده در این مدل ماوس با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارند می توانند عمر کلیدهای تعبیه شده را تا 10 میلیون کلیک افزایش دهند. با این ویژگی می توان گفت که کاربر مدت زمان زیادی می تواند از این مدل ماوس بدون هیچ مشکلی استفاده کند. شرکت گرین به منظور زیباسازی سیستم گیمینگ و ایجاد هیجان بیشتر در هنگام انجام بازی های ویدئویی از نورپردازی حرفه ای استفاده کرده است. نورپردازی استفاده شده در این مدل ماوس از نوع RGB LED بوده که در 3 ناحیه مختلف (اسکرول، لوگو و کناره ها) تعبیه شده و تقریبا در همه نقاط ماوس قابل مشاهده خواهند بود.

حسگر Optical و سوئیچ های باکیفیت ماوس گیمینگ گرین gm604 rgb!

موس گیمینگ GM604-RGB: با انواع سیستم عامل های ویندوز!

شرکت گرین به منظور برقراری ارتباط ماوس گیمینگ GM604-RGB از رابط USB 2.0 بهر برده و با توجه به روکش کتانی که در ساخت رابط استفاده شده می تواند مدت زمان زیادی بدون آسیب دیدگی برای کاربر کارایی داشته باشد! طول 1.8 متری رابط نیز می تواند با توجه به طول مناسبی که در اختیار دارد آزادی عمل بیشتری را برای کاربر به وجود آورد. با این قابلیت می توان گفت که کاربر هنگام استفاده از ماوس بدون نگرانی بابت حرکت دادن آن به انجام بازی های ویدئویی بپردازد! با توجه به برخورداری از رابط USB 2.0 این امکان نیز به کاربران داده می شود تا برای استفاده از سیستم عامل های ویندوز نیز با هیچ چالشی روبرو نشوند! سیستم عامل های پشتیبانی شده توسط این مدل ماوس نیز شامل ویندوز XP، Vista، 7، 8، 8.1، 10 و 11 می شود! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که ماوس گیمینگ GM604-RGB گرین از دکمه تغییر DPI نیز برخوردار بوده تا با استفاده از آن قادر باشید میزان دقت ماوس را در 4 سطح مختلف (1200, 1600, 2000, 3200) تنظیم کنید!

منبع: green