شرکت Doogee در حال کار کردن بر روی تولید نسل جدید گوشی های ضد ضربه سری S89 است. این شرکت با عبور از طراحی های رایج و سنتی گوشی های موجود، قصد دارد تا از یک طراحی منحصر به فرد در تولید این گوشی های جدید خود استفاده کند. در همین راستا این شرکت قصد دارد تا از لامپ های RGB بر روی پنل پشتی گوشی جدید S89 بهره ببرد. این لامپ ها قابلیت نورپردازی با افکت های مختلف را دارند و جلوه ای متفاوت به این گوشی خواهند بخشید.

شرکت DOOGEE گوشی ضد ضربه S89 را با باتری 12000mAh و نورپردازی RGB معرفی کرد

در حال حاضر بازاز گوشی های هوشمند تحت تأثیر گوشی Nothing Phone قرار دارد و دلیل این امر طراحی خاص پنل پشتی و قابلیت نورپردازی این گوشی است. شرکت ناتینگ افکت نورپردازی گوشی خود را «Glyph» نام گذاری کرده است. اما Doogee قصد دارد تا مسیر متفاوتی را در این رابطه در پیش بگیرد و افکت نورپردازی RGB گوشی خود را با نام “Breathing Light” یا «ضربان نور» معرفی کرده است. در واقع افکت نورپردازی گوشی Doogee همانند گوشی ناتینگ فون صرفاً یک نورپردازی RGB نیست و قابلیت های بیشتری دارد. به عنوان مثال کاربران می توانند رنگ نورپردازی این گوشی را به دلخواه خود و متناسب با کاری که در حال انجام دادن آن هستند، تغییر دهند! به این ترتیب رنگ نورپردازی گوشی Doogee S89 در هنگام بازی می تواند قرمز، در هنگام پاسخ دادن به تماس می تواند آبی و در هنگام گوش دادن به موسیقی می تواند سبز باشد! شرکت Doogee اعلام کرده است که کاربران امکانات دیگری نیز در این زمینه دارند و می توانند الگو و سرعت نورپردازی را نیز تغییر دهند.

شرکت DOOGEE گوشی ضد ضربه S89 را با باتری 12000mAh و نورپردازی RGB معرفی کرد

به نظر می رسد که سری S89 به خوبی مسیر گوشی های پرفروش و پر طرفدار سری S88 را ادامه خواهد داد! گوشی های Doogee S88 با باتری غول پیکر 10000 میلی آمپر ساعتی و نورپردازی RGB توانستند در بازار برای خود نامی دست و پا کنند! حالا به نظر می رسد که سری S89 به باتری پر ظرفیت تر 12000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود و نسبت به نسل قبلی در این زمینه ارتقا پیدا کرده است. جالب اینجاست که ضخامت بدنه این گوشی 19.4 میلی متر و وزن آن 400 گرم است که برای یک گوشی با این باتری عظیم کاملاً مناسب به نظر می رسد!

شرکت DOOGEE گوشی ضد ضربه S89 را با باتری 12000mAh و نورپردازی RGB معرفی کرد

گوشی های سری S89 برند Doogee در دو نسخه S89 و S89 Pro عرضه می شوند. نسخه S89 پرو از فست شارژ 65 واتی پشتیبانی می کند و در واقع اولین گوشی ضد ضربه دنیا با شارژر 65 وات خواهد بود. به این ترتیب باتری 12000 میلی آمپر ساعتی این گوشی تنها در عرض 2 ساعت از صفر تا 100 درصد شارژ می شود. لازم به ذکر است که نسخه استاندارد S89 با شارژر 33 وات عرضه می شود.

شرکت DOOGEE گوشی ضد ضربه S89 را با باتری 12000mAh و نورپردازی RGB معرفی کرد

دوربین های هر دو نسخه استاندارد و پروی S89 به سنسورهای پیشرفته سونی مجهز هستند. ساختار دوربین گوشی S89 پرو به صورت 64MP + 20MP + 8MP و ساختار دوربین گوشی S89 به صورت 48MP + 20MP + 8 MP خواهد بود. هر دوی این گوشی به سنسور دید در شب با رزولوشن 20 مگاپیکسل و لنز اولترا واید با رزولوشن 8 مگاپیکسل مجهز هستند. به این ترتیب این گوشی ها در هر نوع شرایط محیطی، با کیفیت ترین عکس ها را ثبت خواهند کرد!

شرکت DOOGEE گوشی ضد ضربه S89 را با باتری 12000mAh و نورپردازی RGB معرفی کرد

گوشی های Doogee S89 از تراشه مدیاتک Helio P90 قدرت می گیرند و به 8 گیگابایت حافظه رم مجهز هستند. همچنین نسخه S89 دارای 128 گیگابایت و نسخه S89 پرو دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهند بود. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به مقاومت کامل در برابر ضربه، شوک، نفوذ آب و گرد و غبار اشاره کرد؛ به طوری که در سخت ترین شرایط محیطی هم این گوشی ها آسیبی نخواهند دید. در آخر اگر بخواهیم رقبا این گوشی ضد ضربه را به شما معرفی کنیم باید به گوشی های فوق مستحکم Blackview BL8800 و BL8800 Pro اشاره کنیم.

منبع: gizmochina