گوشی Realme V20 5G در سکوت کامل خبری در چین معرفی شده است! در حدود ماه May بود که یک گوشی از برند Realme با مدل نامبر RMX3610 بر روی وب سایت های مرجع چینی مانند 3C و TENAA معرفی شده بود که بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که مربوط به مدل Realme V21 5G باشد. اکنون این گوشی با عنوان “Realme V20 5G” در بازار چین در دسترس قرار گرفته و امکان خرید آن فقط به صورت فیزیکی (نه آنلاین) فراهم است. در ادامه مشخصات، امکانات و قیمت این گوشی موبایل جدید ریلمی را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

امکانات و مشخصات فنی گوشی Realme V20 5G

امکانات و مشخصات فنی گوشی Realme V20 5G

صفحه نمایش گوشی Realme V20 5G از نوع LCD با سایز 6.5 اینچ است و در بالای آن یک بریدگی دیده می شود. این صفحه نمایش از رزولوشن 720x1600 پیکسل بهره می برد و قادر به نمایش تصاویر با وضوح HD+ است. بریدگی بالای این صفحه نمایش، محل قرارگیری دوربین 5 مگاپیکسلی گوشی است که علاوه بر ثبت سلفی، برای برقراری تماس تصویری هم کارایی مناسبی دارد. لازم به ذکر است که ماژول دوربین پشت گوشی Realme V20 5G شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک لنز دوم با رزولوشن 0.3 مگاپیکسل می شود.

اما داخل بدنه گوشی Realme V20 5G را چه سخت افزاری تشکیل داده است؟ این گوشی از تراشه مدیاتک Dimensity 700 قدرت می گیرد و در کنار آن از 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی استفاده شده است. هنوز مشخصات نیست که این گوشی به سیستم عامل اندروید 12 مجهز است یا از نسخه قدیمی تر اندروید 11 بر روی آن بهره برده شده است. لازم به ذکر است که این گوشی فاقد اسکنر اثر انگشت است.

امکانات و مشخصات فنی گوشی Realme V20 5G

اما انرژی مورد نیاز گوشی Realme V20 5G از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن تأمین می شود. این گوشی از فناوری فست شارژ با توان 10 وات نیز پشتیبانی می کند. دیگر ویژگی های این گوشی موبایل هوشمند را مجهز بودن به جک 3.5 میلی متری صدا تشکیل می دهند. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این گوشی دارای ضخامت 8.1 میلی متر است و با وزن حدود 184 راهی بازار شده است.

قیمت گوشی Realme V20 5G

امکانات و مشخصات فنی گوشی Realme V20 5G

شرکت Realme اعلام کرده است که برنامه ای برای فروش گوشی V20 5G در خارج از مرزهای کشور چین ندارد. حتی در صورت عرضه این گوشی به بازارهای جهانی، به احتمال بسیار زیاد نام آن تغییر می کرد و در قالب یک مدل از خانواده گوشی های سری C ریلمی در دسترس قرار می گرفت. به هر حال، این گوشی عرضه جهانی نخواهد داشت. اما اگر به دنبال قیمت آن هستید و این موضوع برای شما اهمیت دارد، باید به شما بگوییم که این گوشی در بازارهای کشور چین با قیمت حدود 149 دلار به فروش می رسد. رنگ بندی گوشی Realme V20 5G نیز شامل رنگ های آبی ستاره ای (Star Blue) و مشکی ابری (Cloud Black) می شود.

منبع: gizmochina