موتورولا به تازگی گوشی Moto G50 5G را در بازار برخی از کشورها عرضه کرده است. با وجود این که چیزی حدود یک ماه از این اتفاق می گذرد، موتورولا در اقدامی سریع قصد دارد تا جانشین این گوشی را نیز با نام Moto G51 5G رونمایی کند! اخیراً برخی مشخصات این گوشی در پایگاه داده گیک بنچ منتشر شده که در این مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد. لازم به ذکر است که احتمالاً موتورولا این گوشی موبایل هوشمند را در اواخر سال 2021 یا اوایل سال 2022 راهی بازار خواهد کرد. فعلاً بیایید تا به مشخصات گوشی موتورولا Moto G51 نگاهی بیندازیم!

گوشی Moto G51 به زودی توسط موتورولا معرفی خواهد شد

مشخصات گوشی Motorola Moto G51 در پایگاه داده گیک بنچ

شاید گوشی موتورولا Moto G51 زودتر از آنچه تصور می شود راهی بازار شود. چرا که اکنون برخی از مشخصات این گوشی در پایگاه داده گیک بنچ منتشر شده است. مطابق با این اطلاعات، نسخه های مختلف این گوشی دارای چهار گیگابایت حافظه رم خواهند بود. هر چند می توانیم این انتظار را داشته باشیم تا نسخه ای با حافظه رم 6 گیگابایت نیز از این گوشی عرضه شود. بر روی گوشی موتورولا Moto G51 سیستم عامل اندروید 11 نصب خواهد بود. با توجه به اینکه اندروید 12 به تازگی عرضه شده، موتورولا باید بعد از عرضه گوشی جدید خود، یک آپدیت سیستم عامل نیز برای آن ارائه دهد. شاید این موضوع یک نقطه ضعف برای این گوشی به حساب آید. چرا که با در نظر گرفتن زمان تقریبی عرضه گوشی موتورولا Moto G51 (اواخر سال 2021 و اوایل سال 2022)، اکثر گوشی های ارائه شده در آن تاریخ احتمالاً از سیستم عامل اندروید 12 بهره خواهند برد! در حالی که کاربران گوشی موتورولا Moto G51 باید منتظر ارائه آپدیت برای بهره بردن از اندروید 12 باشند.

مشخصات سخت افزاری این گوشی به عنوان یک گوشی میان رده قابل توجه است. در گوشی موتورولا Moto G51 از تراشه کوالکوم اسنپ دراگون 750G SoC استفاده شده است. این تراشه به منظور پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G بهینه سازی شده است. همچنین این تراشه به پردازنده با فرکانس 2.21 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 619 مجهز است. بد نیست بدانید که نتایج تست های عملیاتی این گوشی نیز در گیک بنچ منتشر شده است! مطابق با این اطلاعات گوشی موتورولا Moto G51 در حالت عملکرد تک هسته ای امتیاز 543 و در حالت عملکرد چند هسته ای امتیاز 1675 را کسب کرده است. در مجموع این گوشی میان رده برای مصارف روزمره کاملاً مناسب خواهد بود و شاید بتوان برترین مزیت آن را پشتیبانی از شرکت ارتباطی 5G دانست.

مشخصات گوشی Motorola Moto G51 در پایگاه داده گیک بنچ

هنوز جزئیات بیشتری درباره گوشی موتورولا Moto G51 بر روی وب سایت Geekbench منتشر نشده است. پیش بینی می شود که چند هفته مانده به تاریخ عرضه این گوشی، اطلاعات بیشتری در رابطه با صفحه نمایش، باتری، مشخصات شارژ سریع و... آن به بیرون درز پیدا کند. ما به محض انتشار این اطلاعات شما را در جریان آنها قرار خواهیم داد. پس با وب سایت شرکت ایده برتر پارسیان همراه باشید!

منبع: mysmartprice


ممکن است اطلاعات ذکر شده در این بخش با اطلاعات اصلی کالا در زمان عرضه متفاوت باشد. در صورت مشاهده مغایرت، این موضوع را به ما اطلاع دهید.