در ماه اکتبر سال گذشته بود که شرکت آنر یک گوشی سبک با نام Honor X30i را راهی بازار کرد. این گوشی دارای برچسب قیمت بسیار مناسبی بود و در عین حال امکانات قابل توجهی داشت. اکنون این شرکت چینی قصد دارد تا جانشین گوشی X30i را معرفی کنید. از این گوشی که Honor X40i نام دارد اطلاعات چندان زیادی در دسترس قرار نگرفته است. با این وجود در ادامه رندرها و اخبار غیر رسمی منتشر شده در رابطه با این گوشی را برای شما گردآوری کرده ایم. پس تا انتهای متن با ما همراه باشید.

گوشی آنر X40i با طراحی الهام گرفته از فضا به صورت رسمی در چین معرفی شد

یکی از مدیران رده بالای شرکت آنر در پستی بر روی اکانت خود در شبکه اجتماعی چینی ویبو به صورت رسمی اعلام کرده است که گوشی Honor X40i به زودی برای خرید کاربران در کشور چین در دسترس قرار خواهد گرفت. این شخص سه پوستر از این گوشی جدید منتشر کرده که می توانید آنها را در این مقاله مشاهده کنید.

این پوسترها دارای تم «فضا» و «کیهان» هستند و بر روی یکی از آنها عبارت «رومنس کیهانی» به زبان چینی نوشته شده است. این موضوع می تواند ما را به این سمت هدایت کند که آنر در طراحی این گوشی ها از تم فضایی الهام گرفته است. این پوسترها به همراه رندرهایی که پیش از این از گوشی Honor X40i منتشر شده بود نشان می دهد که این گوشی دارای طراحی قاب زاویه دار متمایل به سمت راست و صفحه نمایش مسطح است. طراحی کلی این گوشی هوشمند همانند نسل قبلی آن ساده و یکنواخت است.

گوشی آنر X40i با طراحی الهام گرفته از فضا به صورت رسمی در چین معرفی شد

اما همان طور که اعلام شد، اطلاعات چندانی در رابطه با مشخصات فنی گوشی آنر X40i در دسترس قرار نگرفته است. با این وجود انتظار می رود که این گوشی دارای دو دوربین پشت باشد که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسل و یک سنسور 2 مگاپیکسل می شود. اما طراحی دوربین پشت این گوشی، نقطه تمایز آن با دیگر گوشی های اقتصادی و میان رده موجود در بازار است! حلقه های این دو دوربین با یکدیگر همپوشانی دارند و جلوه ای خاص به آن بخشیده اند.

گوشی آنر X40i با طراحی الهام گرفته از فضا به صورت رسمی در چین معرفی شد

بد نیست تا به مشخصات آخرین گوشی عرضه شده توسط آنر از این سری، یعنی گوشی Honor X30i 5G نگاهی بیندازیم. این گوشی به صفحه نمایش LCD با رزولوشن 2388x1080 پیکسل و نرخ نوسازی 9 هرتز مجهز است که 6.7 اینچ سایز دارد و حدود 93.6 درصد از سطح پنل جلویی گوشی را پوشش می دهد. همچنین این گوشی مجهز به تراشه Dimensity 810 و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز است. دیگر مشخصات این گوشی را سازگاری با فست شارژ 22.5 وات و پشتیبانی از تکنولوژی های GPU Turbo X و Link Turbo X تشکیل می دهند. پیش بینی می شود که مشخصات گوشی آنر X40i کمی از این مشخصات بهتر و ارتقا یافته تر باشد.

منبع: gizmochina