شرکت SANDMARK محصولی را با نام Flex Dock معرفی کرده که در واقع یک پایه شارژر سازگار با Magsafe است. این داک با تمامی دستگاه های اپل شامل نسخه های مختلف آیفون، ایرپادز و اپل واچ سازگاری دارد و می تواند دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کند. شرکت SANDMARK ادعا کرده است که این پایه شارژ، سریع ترین سیستم شارژ برای دستگاه های اپل را در میان تمام گزینه های موجود در بازار ارائه می دهد.

پایه شارژ Flex Dock با دو جایگاه شارژ برای دستگاه های اپل توسط شرکت SANDMARC معرفی شد

شما می توانید با استفاده از پایه شارژ Flex Dock، از شارژرهای MagSafe اپل بهره برده و دستگاه مورد نظرتان را با بالاترین سرعت و کیفیت شارژ کنید. این پایه شارژ از فناوری فست شارژ مغناطیسی برای ساعت های هوشمند اپل واچ سری 7 نیز به خوبی پشتیبانی می کند و کیفیتی ایده آل را در این زمینه به ارمغان می آورد. البته توجه داشته باشید که شارژرهای MagSafe اپل درون بسته بندی این محصول وجود ندارند و (مطابق انتظار!) باید آنها را به صورت جداگانه تهیه کرده و این شارژرها را بر روی پایه این گجت قرار دهید.

همان طور که اشاره شد، داک شارژر SANDMARK Flex Dock دارای دو جایگاه است. پایه بزرگتر را می توان از طریق یک مکانیزم جدید خم کرد. این قابلیت تا شدن پایه به شما این امکان را می دهد تا بتوانید آیفون های قدیمی تر را که از شارژرهای MagSafe پشتیبانی نمی کنند، به سادگی شارژ کنید و در این زمینه محدودیتی نداشته باشید. همچنین زاویه این پایه شارژ را به گونه ای تنظیم کنید که به صفحه نمایش آیفون خود در هنگام شارژ شدن دید مناسبی داشته باشید. به این ترتیب شما می توانید با این پایه شارژ مناسب آیفون از گوشی اپل خود تا زمان تکمیل شدن شارژ آن برای شما فراهم خواهد بود.

پایه شارژ Flex Dock با دو جایگاه شارژ برای دستگاه های اپل توسط شرکت SANDMARC معرفی شد

پایه کوچکتر شارژر Flex Dock نیز از قابلیت تنظیم زاویه برخوردار است. این جایگاه برای شارژ اپل واچ و ایرپادز کاربرد دارد.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که این ایستگاه شارژ پرکاربرد از آلومینیوم ساخته شده است و بر روی سطح آن بریدگی هایی تعبیه شده تا با به جریان انداختن هوا، از داغ شدن دستگاه ها در حین شارژ شدن جلوگیری به عمل آورد. این دستگاه با ابعاد 122x165x89 میلی متر طراحی شده و در رنگ های مشکی و نقره ای راهی بازار می شود. همچنین این داک 309 گرم وزن دارد که البته شاید کمی زیاد به نظر برسد. وزن نسبتاً زیاد این داک به این دلیل است که در هنگام قرار گرفتن دستگاه ها بر روی آن، داک واژگون نشود و بتواند وزن آیفون و دیگر دستگاه های اپل را به خوبی تحمل کند. به این ترتیب پایه شارژر SANDMARK کاملاً ثابت و محکم در جایگاه خود باقی می ماند و امنیت دستگاه های اپل گران قیمت شما را به خوبی تضمین می کند!

پایه شارژ Flex Dock با دو جایگاه شارژ برای دستگاه های اپل توسط شرکت SANDMARC معرفی شد

لازم به ذکر است که پایه شارژر Flex Dock از برند SANDMARK با قیمت 79.99 دلار برای پیش خرید در کشور آمریکا در دسترس قرار گرفته است.

منبع: notebookcheck.net