ویدئو پروژکتور Transpeed P10 یک دستگاه جمع و جور و ظریف است که به تازگی برای خرید عموم بر روی وب سایت AliExpress قرار گرفته است. این ویدئو پروژکتور ظاهری مدرن و امروزی دارد و قادر به نمایش تصاویر در سایز 35 تا 200 اینچ است! شرکت Transpeed این پروژکتور را برای مصارف سرگرمی و خانگی طراحی و راهی بازار کرده است. در ادامه می توانید با مشخصات کلیدی این ویدئو پروژکتور و برخی مشخصات فنی آن بیشتر آشنا شوید. با ما همراه باشید.

ویدئو پروژکتور Transpeed P10 با سیستم عامل اندروید و قابلیت نمایش تصاویر 200 اینچ معرفی شد

ویدیو پروژکتور Transpeed P10 به طور پیش فرض از رزولوشن 1080p پشتیبانی می کند و در آن از تکنولوژی LED استفاده شده است. کاربران با استفاده از این ویدیو پروژکتور می توانند به تصاویری با شدت روشنایی 120 لومنز دست پیدا کنند که برای مصارف شخصی و خانگی مناسب است. البته توجه داشته باشید که این میزان روشنایی به معنای آن است که باید در هنگام نمایش فیلم و سریال با این دستگاه، چراغ های اتاق را خاموش کنید و پرده ها را بکشید. به عبارت دیگر، این ویدئو پروژکتور فقط در محیط های تاریک و کم نور کاربرد دارد و نباید از آن در محیط های روشن استفاده شود.

همچنین در این پروژکتور از یک لنز فوق شفاف استفاده شده که به روشن تر شدن تصاویر کمک زیادی می کند. از دیگر ویژگی های دیتا پروژکتور Transpeed P10 می توان به قابلیت دیکود کردن سیگنال های ورودی 4K اشاره کرد. به طور دقیق تر باید گفت که این ویدئو پروژکتور را می توان به دستگاه های منبع پخش 4K متصل کرد و محدودیتی در این زمینه برای کاربر وجود ندارد. ویدیو پروژکتور Transpeed P10 به صورت اتوماتیک سیگنال های ورودی 4K را تشخیص می دهد و آنها را به شکل اتوماتیک به رزولوشن 1080p تبدیل می کند.

ویدیو پروژکتور P10 به سیستم عامل داخلی اندروید 10 مجهز است و از اتصال به تمامی دستگاه های اندرویدی و iOS پشتیبانی می کند. این امکان در اختیار کاربر قرار دارد تا این پروژکتور را از طریق بلوتوث نسخه 5.0 یا وای فای، به لپ تاپ، تبلت یا گوشی هوشمند خود متصل کند. ویدئو پروژکتور Transpeed P10 از اتصال به اسپیکرهای بلوتوثی هم پشتیبانی می کند. در این حالت می توانید به صدایی قوی تر و شفاف تر دست پیدا کنید و از تماشای فیلم و انجام بازی لذت بیشتری ببرید.

علاوه بر این، امکان اتصال این پروژکتور به دستگاه های دیگر از طریق کابل وجود دارد. برای این منظور این دستگاه به پورت های AV، HDMI، USB و جک صدای 3.5 میلی متری مجهز شده است. این پورت ها امکان اتصال ویدئو پروژکتور Transpeed P10 به کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه پخش ویدئو، اسپیکرهای خارجی، هدفون و فلش مموری USB را فراهم می آورند.

ویدئو پروژکتور Transpeed P10 با سیستم عامل اندروید و قابلیت نمایش تصاویر 200 اینچ معرفی شد

به منظور تنظیم تصویر سریع تر، ویدئو پروژکتور Transpeed P10 از تکنولوژی تصحیح زاویه Keystone بهره می برد. همچنین شما می توانید از طریق دکمه چرخشی موجود در بالای بدنه دستگاه، فوکوس تصویر را تنظیم کنید. لازم به ذکر است که این پروژکتور از چیپ Allwinner H700 قدرت می گیرد و به 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی مجهز است. پس امکان ذخیره فیلم بر روی آن نیز وجود دارد! همچنین می توانید اپلیکیشن های استریم فیلم و ویدئو (مانند یوتیوب یا اپل تی وی) را بر روی حافظه داخلی این دستگاه نصب کنید. در این حالت فیلم ها و ویدئوهای مورد نظر شما به شکل آنلاین توسط پروژکتور نمایش داده می شوند و دیگر احتیاجی به اتصال آن به دستگاه های منبع پخش خارجی وجود ندارد.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور Transpeed P10 تا حدودی قابل حمل است و یک دستگیره حمل در بالای آن نصب شده است. ضمن اینکه ابعاد این دستگاه 135x107x145 میلی متر و وزن آن 1.6 کیلوگرم است. با این حال شایان ذکر است که این گجت به جای تغذیه از باتری، از برق شهری تغذیه می کند و این عامل یکی از مواردی است که قابل حمل بودن آن را تحت الشعاع قرار داده است! به عبارت دیگر شما نمی توانید از ویدئو پروژکتور Transpeed P10 به صورت سیار در فضاهای باز استفاده کنید و باید حتماً در اطراف آن یک پریز برق وجود داشته باشد!

در کل می توان ویدئو پروژکتور Transpeed P10 را از بهترین ویدئو پروژکتورهای سینما خانگی 2022 و نمایش بازی در ابعاد بزرگ مناسب دانست و که می توان به سادگی آن را به خانه دوستان و آشنایان حمل کرد!

ویدئو پروژکتور Transpeed P10 با سیستم عامل اندروید و قابلیت نمایش تصاویر 200 اینچ معرفی شد

پروژکتور Transpeed P10 هم اکنون با قیمت 117.4 دلار بر روی وب سایت AliExpress قرار گرفته است و ساکنین کشورهای اروپایی و آمریکا می توانند آن را تهیه کنند. مطابق با برنامه زمان بندی از پیش اعلام شده، این دستگاه در اواسط ماه آگوست به خریداران تحویل داده خواهد شد.

منبع: notebookcheck.net