گیمرهایی که در وب سایت هایی همچون Aparat، Twitch و دیگر وب سایت ها مشغول استریم بوده و به دنبال تولید محتوای ویدئویی هستند، به یک وب کم باکیفیت و حرفه ای نیاز دارند. از نمونه وب کم های حرفه ای موجود در بازار می توان به وب کم Kiyo Pro ریزر اشاره کرد. کیفیت ضبط تصویر فوق العاده، امکانات متنوع، مقاومت بالا در برابر خط و خش، طراحی خاص و شیک و ... از ویژگی های یک وب کم کارآمد هستندکه در این مدل وب کم وجود دارد و آن را در بین گیمرها محبوب کرده است. در ادامه مطلب قصد بررسی کامل و تخصصی این مدل از وب کم را داریم، پس لطفا تا آخر مطلب با ما همراه باشید!

Razer Kiyo Pro محبوب ترین وب کم بین گیمرها!

طراحی ظاهری!

شرکت ریزر در ساخت وب کم مدل Kiyo Pro از ظاهری شیک و جمع و جوری بهره برده است. ریزر در طراحی این وب کم نیز از فناوری گوریلا گلاس 3 به منظور محافظت از شیشه لنز وب کم استفاده کرده است. این فناوری قادر است از شیشه لنز وب کم در برابر فشار، ضربه و سقوط از تفاع محافظت کند. از دیگر طراحی های انجام شده بر روی Kiyo Pro نیز می توانیم به گیره و درپوش اشاره کنیم. گیره تعبیه شده در قسمت زیرین وب کم طراحی شده تا کاربر برای نصب وب کم بر روی مانیتور و یا 3 پایه با هیچ چالشی روبرو نشود. در ضمن پایه تعبیه شده از قابلیت تغییر شکل و از امکان استفاده در حالت های مختلف برخوردار است. درپوش طراحی شده نیز به منظور محافظت از لنز دوربین تعبیه شده و به شما این امکان را می دهد تا در صورت بلا استفاده ماندن وب کم و یا خاموشی سیستم از بروز صدمه به قطعات داخلی، کثیف شدن و یا ضربه خوردن جلوگیری کنید! لازم به ذکر است که شرکت ریزر به منظور سرعت بخشیدن به انتقال داده های تصویری در ساخت این وب کم از پورت USB 3.0 بهره برده است. با بهره مندی از این پورت می توانید از سرعت انتقال داده های تصویری تا 5 گیگابایت بر ثانیه بهره مند شوید. با این ویژگی قادر خواهید بود از تصاویری با بالاترین کیفیت، بدون تاخیر و بدون لگ برخوردار شوید. در ضمن با توجه به وزن کم و ابعاد جمع و جور از حمل و نقل آسانی نیز برخوردار است.

Razer Kiyo Pro محبوب ترین وب کم بین گیمرها!

فیلم برداری Full HD با قابلیت HDR

با استفاده از وب کم Kiyo Pro ریزر می توانید از امکان فیلم برداری Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه بهره مند شوید. کیفیت بسیار بالای این مدل وب کم می تواند رضایت مندی کاربر را در پی داشته باشد. شما پس از فیلم برداری می توانید محتوای خود را به شکلی کاملا روان و واضح برای مخاطبان خود پخش کنید. HDR از دیگر ویژگی های فیلم برداری این مدل از وب کم محسوب می شود. برای دستیابی به این ویژگی می بایست سرعت فیلم برداری وب کم را روی 30 فریم بر ثانیه تنظیم کرده و دوربین را فعال کنید. با این ویژگی می توانید تصاویری با رنگ های درخشان و باکیفیت تری را ضبط و پخش کنید. از دیگر ویژگی های فیلم برداری با سرعت 30 فریم بر ثانیه می توان به امکان تصویر برداری به صورت دامنه داینامیک بالا اشاره کرد. این نوع تصویر برداری با تعدیل کردن و تنظیم خودکار نقاط نوردهی غیر عادی تصاویری با بالاترین وضوح را برای شما فراهم می سازد.

Razer Kiyo Pro محبوب ترین وب کم بین گیمرها!

مجهز به تکنولوژی STARVIS و فوکوس خودکار!

از مهم ترین و بهترین قابلیت های بکار رفته در Kiyo Pro می توان به تکنولوژی STARVIS و سنسورهای بزرگ 1.28 از نوع CMOS که از حساسیت بالایی برخوردار هستند اشاره کرد. سنسورهای تعبیه شده همراه با STARVIS با بررسی شرایط نوری محیط به صورت خودکار می توانند تصاویری با بهترین شرایط نوری را برای فیلم برداری مهیا کنند. در ضمن این ویژگی با تنظیم خودکار نقاط تاریک و روشن اقدام به آماده سازی شرایط نوری مطلوب می کند. این ویژگی به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید از وب کم Kiyo Pro در محیط هایی کم نور، تاریک و شرایط نوری مختلف بدون انجام تنظیمات خاصی از بهترین کیفیت تصویر بهره مند شوید! از دیگر ویژگی ها و امکانات تعبیه شده در این مدل وب کم نیز می توانیم به فوکوس خودکار اشاره کنیم! این قابلیت به منظور عدم تغییر ناگهانی حالت تصویر اضافه شده تا شما بتوانید در حین استریم و یا ضبط فیلم بدون نگرانی جابجا شوید!

Razer Kiyo Pro محبوب ترین وب کم بین گیمرها!

دارای میکروفون داخلی و قابلیت تغییر میدان دید!

شرکت ریزر به منظور ضبط صدای کاربران هنگام فیلم برداری و استریم از میکروفون داخلی حساس و باکیفیت استفاده کرده است. میکروفون تعبیه شده در این مدل وب کم به دلیل برخورداری از قابلیت جمع آوری امواج صدا همراه با Omnidirectional می تواند صدای شما را در زاویه های مختلف دوربین شناسایی کرده و با بالاترین کیفیت و وضوح پخش کند. لازم به ذکر است که این وب کم از 3 حالت میدان دید برخوردار بوده تا کاربر قادر به ضبط فضای بیشتر و وسیع تری باشد. حالت های موجود شامل Narrow (زوایه 80 درجه)، Medium (زاویه 90 درجه) و Wide (زاویه 103 درجه) می شود. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که برای استفاده از این مدل وب کم کار سختی پیش رو نداشته و برای راه اندازی آن نیز نیاز به نرم افزار و یا سخت افزار خاصی نخواهید داشت.

منبع: pcmag