وب کم Dell Pro به صورت رسمی معرفی شده است. شرکت دل اعلام کرده که این وب کم «بهترین کیفیت تصویر دنیا را نسبت به مدل های هم رده» ارائه می دهد! این وب کم از رزولوشن 2K QHD بهره می برد و برای استفاده کاربران حرفه ای طراحی شده است. در همین راستا این وب کم به چندین ابزار برای ارتقای کیفیت تصویر و صدا مجهز شده است. وب کم دل پرو از فناوری های Digital Overlap HDR، تصحیح نوردهی اتوماتیک و فریم بندی خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی پشتیبانی می کند و دارای میکروفون داخلی با قابلیت کاهش نویز است. ضمن اینکه این وب کم با کیفیت و حرفه ای به منظور حفظ حریم شخصی کاربر، به کاپ آهنربایی شاتر مجهز شده است.

وب کم Dell Pro با مشخصاتی مانند پشتیبانی از HDR، تصحیح نوردهی و فریم بندی اتوماتیک مبتنی بر هوش مصنوعی معرفی شد

قیمت وب کم دل پرو بر روی وب سایت رسمی Dell حدود 135 دلار اعلام شده است. با توجه به مشخصات فنی اعلام شده برای این وب کم، می توان آن را یکی از بهترین وب کم های موجود در بازار برای کامپیوترها و لپ تاپ های ویندوزی دانست  که می تواند رقیب بسیار خوبی برای Webcam هایی همچون وب کم C280 رپو باشد.

در وب کم Dell Pro از سنسور سونی STARVIS استفاده شده است این سنسور به خوبی از فناوری Digital Overlap HDR پشتیبانی می کند و توانایی آن را دارد تا متناسب با وضعیت قرارگیری صورت شما در مقابل دوربین، نوردهی تصویر را تصحیح کند. این ویژگی ها کیفیت تصویر را به طور چشمگیری ارتقا می دهند.

وب کم Dell Pro با مشخصاتی مانند پشتیبانی از HDR، تصحیح نوردهی و فریم بندی اتوماتیک مبتنی بر هوش مصنوعی معرفی شد

به طور کلی وب کم ها زمانی که نور محیط در پشت سوژه زیاد باشد، دچار مشکل می شوند. اما دل عنوان کرده که وب کم مدل پروی این شرکت به گونه ای طراحی شده که به خوبی در این شرایط عمل کند و از افت کیفیت تصویر در محیط های با نور زیاد جلوگیری به عمل آورد.

برای آن دسته از افرادی که به دنبال مشخصات فنی دقیق تری از وب کم Dell Pro (با مدل WB5023) هستند باید بگوییم که این دستگاه از رزولوشن های 2K QHD با نرخ 30FPS، فول اچ دی با نرخ های 30 و 60FPS و اچ دی با نرخ های 24، 30 و 60FPS پشتیبانی می کند. این وب کم دارای زاویه دید بین 65 تا 78 درجه است و توانایی زوم تا حداکثر 4 برابر را دارد.

از دیگر فناوری های به کار رفته در وب کم دل پرو می توان به بالانس خودکار میزان سفیدی تصویر، زوم خودکار و کاهش نویز دو بعدی و سه بعدی اشاره کرد. همچنین این وب کم از قابلیت پردازش سیگنال تصویر پیشرفته برخوردار است و از پیکسل پیکسل شدن تصویر به طور کامل جلوگیری می کند. کاربران می توانند زاویه دید، میزان روشنایی، کنتراست، اشباع رنگ و سایر تنظیمات این وب کم را به دلخواه خود تغییر دهند. برای این منظور باید از نرم افزار Dell Peripheral Manager استفاده کنید.

وب کم Dell Pro با مشخصاتی مانند پشتیبانی از HDR، تصحیح نوردهی و فریم بندی اتوماتیک مبتنی بر هوش مصنوعی معرفی شد

وب کم Dell Pro دارای یک میکروفون داخلی با قابلیت کاهش نویز هم برخوردار است و کاملاً برای مکالمه های تصویری بهینه سازی شده است. بد نیست بدانید که این وب کم توانسته تأییدیه های اپلیکیشن های Zoom و Microsoft Teams را برای برقراری تماس تصویری دریافت کند. البته این وبکم جدید دل با دیگر پلتفرم های ویدئو کالینگ نیز کاملاً سازگار است و محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد. در مجموع وب کم دل پرو تمام نیازهای کاربران حرفه ای را برطرف کرده و کیفیت تصویر فوق العاده ای را به ارمغان می آورد.

منبع: windowscentral