بسیاری از حسابداران، دانشجویان و کارمندان و مدیران بخش مالی شرکت ها و مؤسسات ساعات زیادی از روز را به کار با اعداد و محاسبات می گذرانند و به جز کلیدهای اعداد کیبورد، با سایر کلیدهای آن کاری ندارند! به همین دلیل خرید یک نامبر پد مناسب حسابداران و مدیران مالی می تواند برای آنها کارایی بالاتری از کیبورد داشته باشد! شرکت Glorious به تازگی یک نامبر پد مکانیکال را با نام GMMK معرفی کرده که به همان روش کیبوردهای مکانیکال این شرکت نام گذاری شده است. این محصول برای کاربرانی که کیبورد کامپیوتر یا لپ تاپ آنها فاقد دکمه های اعداد یا همان ماشین حساب است، انتخاب ایده آلی خواهد بود.

با این نامبرپد مکانیکال هر چیزی که برای کار با اعداد نیاز دارید در اختیار شماست!

این وسیله جانبی شرکت Glorious از آلومینیوم ساخته شده و دارای 17 کلید با ساختاری استاندارد است. در بالای کلیدهای این نامبر پد شاهد قرارگیری یک دکمه چرخان قابل تنظیم و یک دکمه اسلایدر هستیم که به گفته این شرکت «انعطاف پذیری فوق العاده بالایی» دارد. این دکمه ها می توانند نقش زیادی در افزایش بازدهی کاری تولید کننندگان محتوا و همچنین کارمندان و مدیران داشته باشند.

نامبر پد GMMK به سوئیچ های Fox گلوریوس، تثبیت کننده های GSV2 و روکش کلید ABS Doubleshot V2 مجهز است که عملکرد عالی و طول عمر بالای آن را تضمین می کنند. این نامبر پد از طریق بلوتوث 5.0 به صورت وایرلس یا از طریق کابل USB به صورت سیمی به سیستم متصل می شود. شرکت گلوریوس مدعی شده است که طول عمر باتری این نامبر پد در هنگام اتصال بلوتوثی به سیستم حدود 76 ساعت خواهد بود.

به طور واضحی مشخص است که Glorious تلاش داشته تا این نامپد از یک صفحه کلید اعداد معمولی فراتر باشد. همانند کیبوردهای مکانیکال این شرکت، شما می توانید قطعات مختلف این نامبر پد را مانند سوئیچ ها، صفحات سوئیچ، فریم بالایی، دکمه چرخان و اسلایدر و حتی بورد مدار چاپ شده (PCB) خودتان عوض کنید. شرکت گلوریوس یک سری از لوازم جانبی را ارائه می دهد که با استفاده از آنها می توانید این نامبر پد را تا هر جایی که دوست داشتید، شخصی سازی کنید.

با این نامبرپد مکانیکال هر چیزی که برای کار با اعداد نیاز دارید در اختیار شماست!

به این نکته توجه داشته باشید که نامپد GMMK در درجه اول برای کسانی طراحی شده که کار با صفحه کلید TKL را ترجیح می دهند. بسیاری از افراد کیبوردهای TKL را به دلیل سایز مناسب تری که نسبت به کیبوردهای TKL یا کیبوردهای کوچک 60 درصدی دارند، انتخاب می کنند. همچنین ممکن است که بسیاری از افراد به نامبر پد نیازی نداشته باشند یا اصلاً نخواهند که دکمه های اعداد فضای زیادی از کیبوردشان را اشغال کند!

بنا به دلایل ذکر شده و دلایل دیگر، بسیاری از افراد استفاده از یک نامبر پد مجزا مانند GMMK Numpad را به دکمه های اعداد سنتی موجود بر روی کیبوردها ترجیح می دهند. شرکت گلوریوس با علم به این موضوع، این نامبر پد را برای استفاده در کنار کیبوردهای GMMK Pro و GMMK 2 خود طراحی کرده است. این کیبوردها از نوع 65 درصدی هستند و کاربر می تواند نامپد GMMK را در کنار آنها مورد استفاده قرار دهد. حتی کاربران چپ دست این انتخاب را دارند تا این نامبر پد را در سمت چپ کیبورد قرار دهند و راحت تر از آن استفاده کنند.

با این نامبرپد مکانیکال هر چیزی که برای کار با اعداد نیاز دارید در اختیار شماست!

شرکت گلوریوس عنوان کرده است که تولید و عرضه نامپد GMMK چیزی بوده که کاربران بارها از این شرکت آن را درخواست کرده اند. این نامبر پد دارای قیمت بسیار مناسب 130 دلار است و پیش بینی می شود استقبال بالایی از آن به عمل آید.

منبع: digitaltrends