ماوس و کیبورد وایرلس جدید شیائومی به طور رسمی معرفی شد. این ماوس و کیبورد وایرلس از ویژگی های قابل توجهی برخوردارند و کار کردن با آنها فوق العاده جذاب به نظر می رسد. این دو دستگاه از طراحی ارگونومیکی بهره می برند و اوج راحتی را برای کاربر به ارمغان می آورند.

شیائومی یک ماوس و کیبورد وایرلس جدید را برای عرضه به بازار جهانی معرفی کرده است

ماوس و کیبورد وایرلس باعث می شوند تا میز کامپیوتر شما مرتب تر شود و دیگر شاهد کابل های در هم پیچیده و نا منظم نباشید. این ماوس و کیبورد شیائومی بر روی فرکانس 2.4 گیگاهرتز عمل می کنند و عملکردی پایدار، بدون قطعی و سریع را در هنگام اتصال وایرلس به سیستم ارائه می دهند. این دستگاه ها از طریق دانگل وایرلس (نانو رسیور) به دستگاه متصل می شوند که ابعاد کوچک و جمع و جوری دارد و به مرتب تر شدن میز کامپیوتر شما کمک زیادی می کند.

کیبورد موجود در این مجموعه به 103 کلید مجهز بوده و فول سایز است. کلیدهای این کیبورد طراحی راحتی دارند و تایپ با آنها با سرعت بالایی انجام می شود. همچنین این کیبورد به 12 کلید فانکشن (Fn) مجهز است که به شما اجازه می دهد تا کارهای خود با کامپیوتر را سریع تر به پیش ببرید. طراحی کلیدهای این کیبورد به گونه ای است که انگشتان به خوبی بر روی آنها فیت می شوند و تایپ طولانی مدت باعث خستگی انگشت ها نمی شود. حروف موجود بر روی کلیدهای این کیبورد با لیزر حکاکی شده اند و در برابر ساییده شدن مقاوم هستند. زاویه شیب 6 درجه این کیبورد نیز به راحتی بیشتر شما در هنگام تایپ کمک می کند.

شیائومی یک ماوس و کیبورد وایرلس جدید را برای عرضه به بازار جهانی معرفی کرده است

ماوس موجود در این مجموعه نیز وزن سبکی دارد و با صرف کمترین انرژی بر روی انواع سطوح صاف به حرکت در می آید. این ماوس مصرف انرژی بهینه ای دارد و انرژی مورد نیاز از یک باتری سایز AAA تأمین می شود. سنسور به کار رفته در این ماوس نیز دقت بالایی دارد و عملکردی سریع را به ارمغان می آورد. ضمن اینکه این ماوس از حالت اسلیپ هم برخوردار است که نقش زیادی در افزایش طول عمر باتری آن دارد. بر روی بدنه این ماوس وایرلس حرفه ای که یک نشانگر هم وجود دارد که در مواقع کم بودن شارژ باتری روشن شده و شما را از این موضوع می کند. ماوس شیائومی طراحی متقارنی دارد و با هر دو دست راست و چپ قابل استفاده است. کلید اسکرول این ماوس وایرلس نیز عملکرد نرم و روانی دارد و به شما اجازه می دهد تا صفحات حجیم و دارای محتوای چندین خطی را در کوتاه ترین زمان اسکرول کنید.

شیائومی یک ماوس و کیبورد وایرلس جدید را برای عرضه به بازار جهانی معرفی کرده است

خرید ست ماوس و کیبورد وایرلس برای کاربران خانگی و اداری گزینه مناسبی است و به شما کمک می کند تا کارهای روزمره تان با کامپیوتر را با کیفیت بالایی انجام دهید به همین دلیل نیز ما به شما خرید این ماوس و کیبورد وایرلس شیائومی را توصیه می کنیم. لازم به ذکر است که شیائومی هنوز تاریخ عرضه و قیمت این ماوس و کیبورد وایرلس جدید را اعلام نکرده است.

منبع: gizmochina