اگر می خواهید تا به یک گیمر حرفه ای تبدیل شوید، حتماً باید از یک مانیتور گیمینگ در کنار کنسول بازی یا کامپیوتر خود استفاده کنید! مانیتورهای گیمینگ از نرخ تازه سازی و زمان پاسخ دهی کمتری نسبت به مانیتورهای معمولی برخوردارند و تصاویر را با کمترین میزان تأخیر به نمایش در می آورند. همان طور که می دانید یک لگ کوچک با چند صدم ثانیه تأخیر در نمایش، می تواند باعث ناکامی شما در هنگام انجام بازی شده و رقبایتان را به پیروزی برساند! همچنین مسلماً دوست ندارید تا در لحظه های اکشن و سریع موجود در بازی تصویر تار شود! یک مانیتور گیمینگ شما را از این دغدغه ها نجات می دهد. مانیتور Dell S2522HG یکی از بهترین مدل ها از لحاظ معیار نرخ تازه سازی تصویر یا همان رفرش ریت (Refresh Rate) است. در این بخش قصد داریم تا بیشتر با آن آشنا شویم! پس تا انتهای متن با ما همراه باشید.

معرفی مانیتور گیمینگ 240 هرتزی Dell S2522HG

به طور کلی مانیتورها اغلب با رزولوشن های 1080p یا 1440p عرضه می شوند. دلیل این موضوع این است که کیفیت تصویر 4K باعث می شود تا قیمت مانیتور خیلی بالا برود و به همین دلیل افراد کمتری قادر به تهیه آنها خواهند بود. این موضوع در رابطه با نرخ تازه سازی نیز صدق می کند. بسیاری از مانیتورهای معمولی دارای نرخ تازه سازی 60 هرتز هستند و اگر کیفیت تصویر بهتری می خواهید، باعث هزینه بیشتری برای خرید مانیتوری با نرخ تازه سازی بالاتر پرداخت کنید! یک مانیتور 144 هرتزی معمولاً برای بسیاری از کاربرانی که هم به دنبال کار روزمره و هم انجام بازی هستند، مناسب خواهد بود. اما این اعداد یک گیمر حرفه ای را راضی نمی کند! مانیتور Dell S2522HG دارای نرخ تازه سازی 240 هرتز است و یکی از بهترین مدل ها از این بابت در بازار به شمار می آید! این میزان نرخ تازه سازی به خوبی قیمت نسبتاً زیاد این مانیتور (حدود 420 دلار در وب سایت آمازون) را توجیه می کند.

معرفی مانیتور گیمینگ 240 هرتزی Dell S2522HG

سایر مشخصات مانیتور Dell S2522HG شامل رزولوشن 1080p و زمان پاسخ دهی یک میلی ثانیه ای می شود. این بدین معنا است که تصاویر به شکلی کاملاً سریع، روان و بدون کوچکترین مات شدگی بر روی آن به نمایش درمی آیند. همچنین در این مانیتور از پنل IPS استفاده شده که دقتی عالی در نمایش رنگ را ارائه می دهد. مانیتور Dell S2522HG با فناوری های AMD FreeSync و G-Sync نیز سازگار است به کاهش زمان تأخیر نمایش در هنگام اتصال به کارت گرافیک های AMD و NVIDIA منجر می شود.

معرفی مانیتور گیمینگ 240 هرتزی Dell S2522HG

باید به این نکته هم اشاره کنیم که پایه مانیتور Dell S2522HG به طور کامل قابل تنظیم است و می توان آن را جهت دستیابی به بهترین موقعیت و زاویه دید، به صورت افقی یا عمودی چرخاند. این مانیتور برای تماشای فیلم سینمایی، انیمیشن و سریال نیز کارایی بالایی دارد و لحظاتی هیجان انگیز را برای شما رقم می زند. لازم به ذکر است که این مانیتور با سایز 24.5 اینچ به بازار عرضه شده است.

منبع: windowscentral