شرکت AOC مجموعه سخت افزار گیمینگ سری AGON خود را با معرفی یک مانیتور جدید 27 اینچی به روز رسانی می کند. این مانیتور که AGON Pro AG274QZM نام دارد، از رزولوشن QHD بهره می برد و از رفرش ریت فوق العاده سریع 240 هرتز پشتیبانی می کند! پنل Mini-IPS به کار رفته در این مانیتور کامپیوتر با فناوری های رفرش ریت متغیر (VRR) و NVIDIA G-sync سازگاری دارد و تصاویر متحرک و سریع را با بالاترین وضوح به نمایش می گذارد. از دیگر مشخصات این مانیتور می توان به زمان پاسخ دهی 1 میلی ثانیه به صورت GtG و سازگاری با فناوری DisplayHDR 1000 اشاره کرد که باعث شده تا این محصول به یکی از بهترین انتخاب برای گیمرهای حرفه ای تبدیل شود.

شرکت AOC مانیتور 27 اینچی جدید AG274QZM را با رفرش ریت فوق العاده 240 هرتز معرفی کرد

علاوه بر مشخصات فنی بی نظیر، مانیتور AOC AGON Pro AG274QZM از طراحی ظاهری منحصر به فردی نیز بهره می برد. در ساخت این مانیتور از طراحی برنده جایزه Red Dot Design به همراه سیستم مدیریت کابل داخلی استفاده شده است. همچنین این مانیتور کاملاً ارگونومیک است و امکان تنظیم ارتفاع، شیب صفحه نمایش و زاویه قرارگیری عمودی برای آن در نظر گرفته شده است. به طوری که می توان از آن در هر دو حالت افقی و عمودی استفاده کرد.

AOC یک شیلد نیز همراه با این مانیتور ارائه می دهد که از تأثیر منفی نور محیط و بازتاب تصاویر بر روی صفحه نمایش مانیتور جلوگیری می کند. ضمن اینکه این مانیتور از قابلیت نورپردازی برخوردار است و لوگوی AGON را با نورهای رنگی بر روی میز کامپیوتر شما می اندازد! همچنین امکان نورپردازی RGB از پنل پشتی برای این مانیتور در نظر گرفته شده و شما می توانید افکت و رنگ نورپردازی آن را با دیگر تجهیزات گیمینگ AGON سینک کنید!

شرکت AOC مانیتور 27 اینچی جدید AG274QZM را با رفرش ریت فوق العاده 240 هرتز معرفی کرد

مانیتور AOC AGON Pro AG274QZM به دو پورت USB 3.2، شامل یک پورت USB-C با توان 65 وات مجهز است که برای اتصال داک یا شارژدهی به لپ تاپ قابل استفاده است. علاوه بر این، یک سوئیچ KVM (کیبورد، ویدئو، ماوس) نیز برای این مانیتور در نظر گرفته شده که امکان سوئیچ کردن بین دو منبع پخش مجزا را فراهم می آورد. به عنوان مثال می توان این مانیتور را به یک کامپیوتر گیمینگ و یک سیستم مجزا برای استریم به صورت هم زمان متصل کرد. این ویژگی می تواند برای گیمرهای حرفه ای کارایی فوق العاده بالایی داشته باشد.

شرکت AOC مانیتور 27 اینچی جدید AG274QZM را با رفرش ریت فوق العاده 240 هرتز معرفی کرد

در مجموع مانیتور AGON Pro AG274QZM برند AOC در محدوده قیمتی که قرار دارد، جزء بهترین مانیتورهای گیمینگ دسته بندی خواهد شد. AOC اعلام کرده است که این مانیتور را در ماه ژوئن 2022 راهی بازارهای کشورهای اروپایی خواهد کرد. قیمت ابتدایی این مانیتور 1000 یورو اعلام شده است که برای مانیتوری با رفرش ریت 240 هرتز، پورت های پر سرعت و سازگار با تکنولوژی های روز دنیا قیمت نسبتاً مناسبی است. پیش بینی می شود استقبال از این مانیتور در میان گیمرها کاملاً رضایت بخش باشد.

منبع: windowscentral