ایسر به منظور تکمیل خانواده لپ تاپ های گیمینگ خود، لپ تاپ Predator Helios 300 SpatialLabs Edition را معرفی کرده است. این لپ تاپ جذاب به گیمرها این امکان را می دهد تا بدون نیاز به عینک، بازی های 3D را تجربه کنند! آن طور که ایسر اعلام کرده، صفحه نمایش 15.6 اینچی دو بعدی این لپ تاپ که از رزولوشن UHD بهره می برد، به یک لنز با عدسی کریستال مایع مجهز است که امکان سوئیچ کردن بین نمایش دو بعدی و سه بعدی را فراهم می آورد. به این ترتیب بدون نیاز به تجهیزات اضافه، می توان تصاویر بازی را به صورت برجسته بر روی آن مشاهده کرد!

این لپ تاپ با اپلیکیشن جدید SpatialLabs TrueGame ارائه می شود که از بیش از 50 بازی به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند و این تعداد بازی در آینده بیشتر هم خواهد شد. توسعه دهندگان بازی اطلاعات لازم در رابطه با عمق صحنه را به این اپلیکیشن منتقل می کنند و اپلیکیشن بر مبنای ردیابی حرکت چشم و رندر تصاویر به صورت لحظه ای، امکان مشاهده آنها به صورت سه بعدی را فراهم می آورد. این تکنولوژی پیش از این در لپ تاپ های گیمینگ مورد استفاده قرار نگرفته بود و از این جهت این لپ تاپ جدید ایسر می تواند تجربه گیمینگ کاربران لپ تاپ را چند سطح ارتقا دهد!

لپ تاپ Predator Helios 300 SpatialLabs Edition ایسر یک لپ تاپ گیمینگ 3D است

برای بهره بردن از این تکنولوژی جذاب، لپ تاپ Helios 300 به سخت افزار قدرتمندی مجهز شده است. این لپ تاپ قابل کانفیگ با سخت افزار متفاوتی است که در ادامه مشخصات مدل رده بالای آن را مرور می کنیم. در این مدل از پردازنده نسل دوازده Core i9-12900H و کارت گرافیک RTX 3080 انویدیا استفاده شده است. همچنین این لپ تاپ به 32 گیگابایت حافظه رم DDR5-4800MHz و 2 ترابایت حافظه ذخیره سازی SSD از نوع M.2 PCIe 4.0 (با قابلیت پشتیبانی از RAID 0) مجهز است.

لپ تاپ Predator Helios 300 SpatialLabs Edition ایسر یک لپ تاپ گیمینگ 3D است

در رابطه با پورت های لپ تاپ ایسر Predator Helios 300 SpatialLabs Edition باید به این نکات اشاره کنیم که این لپ تاپ به پورت های Thunderbolt 4، سه پورت USB-A 3.2 (Gen 2)، پورت HDMI 2.1، اترنت، Mini DisplayPort و جک 3.5 میلی متری صدا مجهز است. همچنین این لپ تاپ از ماژول وای فای Intel Killer Wi-Fi 6E 1675i مجهز است و بهترین کارایی را در هنگام اجرای بازی به صورت آنلاین ارائه می دهد.

لپ تاپ Predator Helios 300 SpatialLabs Edition ایسر یک لپ تاپ گیمینگ 3D است

از آنجا که لپ تاپ Helios 300 از سخت افزار رده بالایی برخوردار است، ایسر در آن از دو فن استفاده کرده که یکی از آنها از نسل پنجم تکنولوژی AeroBlade 3D و روغن حرارتی مایع بهره می برد و به خوبی از عهده خنک سازی قطعات داخلی لپ تاپ بر می آید.

ایسر اعلام کرده که لپ تاپ Predator Helios 300 در حدود سه ماهه آخر سال 2022 به بازار عرضه می شود و قیمت ابتدایی آن 3400 دلار خواهد بود. به این ترتیب در حال حاضر اطلاعات دقیقی در رابطه با تاریخ در دسترس قرار گرفتن این لپ تاپ جذاب برای گیمرها اعلام نشده است.

منبع: windowscentral