ایسر یک لیست بلند بالا از دستگاه های جدید را معرفی کرده است که در میان آنها یک لپ تاپ قابل تبدیل با نام Spin 3 مشاهده می شود. این لپ تاپ 14 اینچی برای کارهای حرفه ای طراحی شده و در آن از پردازنده های سری Core نسل 12 اینتل استفاده شده است. ایسر اعلام کرده است که این لپ تاپ در ماه آگوست 2022 و با قیمت اولیه 1350 دلار برای خرید عموم در دسترس قرار خواهد گرفت.

لپ تاپ قابل تبدیل Acer Spin 3 با قلم لمسی و پردازنده نسل 12 اینتل معرفی شد

لپ تاپ ایسر Spin 3 یک دستگاه قابل تبدیل 2-in-1 است که امکان چرخاندن کامل صفحه نمایش آن به میزان 360 درجه وجود دارد. این لپ تاپ با قلم لمسی Active Stylus ایسر نیز به خوبی سازگار است و به کاربران اجازه می دهد تا به روش های مختلف با آن کار کنند.

ایسر در معرفی این لپ تاپ بر روی ویژگی های مربوط به جابجایی آسان و استفاده به صورت سیار مانور داده است. به عنوان مثال این دستگاه تا 4 ساعت و 30 دقیقه بدون نیاز به شارژ کردن قابل استفاده خواهد بود. همچنین در این لپ تاپ از تکنولوژی هوش مصنوعی به منظور کاهش نویزهای محیطی استفاده شده که باعث می شود تا جلسات آنلاین با بالاترین کیفیت برگزار شوند.

لپ تاپ قابل تبدیل Acer Spin 3 با قلم لمسی و پردازنده نسل 12 اینتل معرفی شد

صفحه نمایش 14 اینچی لپ تاپ ایسر Spin 3 از پنل IPS بهره می برد و دارای نسبت تصویر 16:9 است. همچنین این صفحه نمایش از رزولوشن 1920x1080 پیکسل برخوردار است و تصاویری با کیفیت فول اچ دی را به ارمغان می آورد.

در بخش سخت افزاری، باید به این نکته اشاره کنیم که مدل رده بالای این لپ تاپ ایسر قابل تبدیل به پردازنده Core i7 نسل 12 اینتل مجهز است. این لپ تاپ فاقد کارت گرافیک مجزا است و پردازش های گرافیکی آن توسط پردازنده مجتمع Intel Iris Xe انجام می شود. لپ تاپ ایسر Spin 3 به 16 گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی SSD از نوع PCIe Gen 4 NVMe نیز مجهز است.

ایسر در لپ تاپ Spin 3 از ماژول وای فای AX201 اینتل با قابلیت پشتیبانی از وای فای 6 استفاده کرده است. از دیگر مشخصات این لپ تاپ می توان به پشتیبانی از صدای DTS، میکروفون داخلی دو گانه و سازگاری با فناوری Acer TrueHarmony اشاره کرد. لازم به ذکر است که ایسر اعلام کرده که شارژ کامل باتری این لپ تاپ، برای 13 ساعت روشن نگه داشتن آن در حالت آماده به کار کفایت خواهد کرد.

لپ تاپ قابل تبدیل Acer Spin 3 با قلم لمسی و پردازنده نسل 12 اینتل معرفی شد

باید به این نکته هم اشاره کنیم که لپ تاپ Spin 3 برند ایسر دارای ابعاد 320.4x206.7x18.95 میلی متر است و از وزنی معادل با 1.42 کیلوگرم بهره می برد. همچنین همان طور که اشاره شد، قلم لمسی Active Stylus ایسر همراه با آن ارائه می شود. این قلم لمسی از قابلیت اتصال به بدنه برخوردار است و این دستگاه به صورت یک پکیج قابل حمل و جابجایی خواهد بود. لازم به ذکر است که بر روی این لپ تاپ به صورت پیش فرض سیستم عامل Windows 11 Home نصب خواهد بود.

منبع: windowscentral