چه اتفاقی می افتد که آخرین نسخه از لپ تاپ 14 اینچی و قابل تبدیل Lenovo Yoga 9i را بخرید و ویژگی قابل تبدیل بودن را از آن حذف کنید؟! در این شرایط شما یک لپ تاپ Lenovo Slim 9i خواهید داشت! در واقع این لپ تاپ بسیاری از ویژگی های مدل Yoga 9i را دارد اما از قابلیت چرخش 360 درجه برخوردار نیست.

لپ تاپ 14 اینچی جدید Slim 9i لنوو معرفی شد؛ همه چیز شبیه به Yoga 9i به جز یک ویژگی مهم!

هدف لنوو از عرضه لپ تاپ Slim 9i، تمرکز بر روی کاربری مالتی مدیا بوده است. در همین راستا این لپ تاپ به صفحه نمایش لمسی 14 اینچی با رزولوشن های 2.8K یا 4K مجهز شده و از فناوری دالبی ویژن پشتیبانی می کند. همچنین این لپ تاپ با فناوری DisplayHDR 500 سازگار است و به اسپیکرهای چهارگانه مجهز است.

لپ تاپ 14 اینچی جدید Slim 9i لنوو معرفی شد؛ همه چیز شبیه به Yoga 9i به جز یک ویژگی مهم!

صفحه نمایش لپ تاپ لنوو Slim 9i به صورت کارخانه ای کالیبره شده و محدوده رنگ 100% DCI-P3 را پوشش می دهد. بر خلاف مدل Yoga 9i، در این لپ تاپ شاهد طراحی هوشمندانه نوار اسپیکرها نیستیم. در این مدل دو اسپیکر در کنار صفحه کلید و دو اسپیکر در لبه پایینی بدنه قرار گرفته اند که البته همچنان صدایی قدرتمندی را ارائه می دهند.

در رابطه با سخت افزار داخلی لپ تاپ لنوو Slim 9i باید گفت که این لپ تاپ با پردازنده های نسل دوازدهمی Core i7-1280P یا Core i5-1240P عرضه شده است. همچنین این لپ تاپ به کارت گرافیک مجزای اینتل Arc A350M مجهز است و از پردازنده گرافیکی مجتمع Iris Xe پشتیبانی می کند. به این ترتیب این لپ تاپ جزء اولین مدل هایی است که در آن از کارت گرافیک های مجزای اینتل استفاده شده است. سایر مشخصات لپ تاپ لنوو slim 9i لنوو شامل مجهز بودن به 32 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 با فرکانس 5600 مگاهرتز و 512 گیگابایت یا ترابایت حافظه ذخیره سازی از نوع PCIe Gen 4 2242 M.2 می شود. این لپ تاپ به دوربین جلوی فول اچ دی با میکروفون دوگانه مجهز است و از وای فای 6E و بلوتوث 5.1 بهره می برد.

پورت های این لپ تاپ نیز شامل سه پورت USB Type-C با پشتیبانی از Thunderbolt 4 و جک صدا می شود. اسپیکرهای این لپ تاپ شامل دو اسپیکر 3 واتی Bowers & Wilkins و دو اسپیکر 2 واتی است. همچنین این لپ تاپ دارای باتری با ظرفیت 75 وات ساعت است.

لپ تاپ 14 اینچی جدید Slim 9i لنوو معرفی شد؛ همه چیز شبیه به Yoga 9i به جز یک ویژگی مهم!

از لحاظ ظاهری، لپ تاپ Slim 9i لنوو شباهت زیادی به مدل Yoga 9i دارد و لبه های بدنه آن به شکل گرد طراحی شده اند. این نوع طراحی سبب می شود تا لپ تاپ آسان تر در دست قرار گیرد و حمل آن راحت تر شود. این لپ تاپ تنها 14.9 میلی متر ضخامت دارد و از مدل Yoga 9i (با ضخامت 16.5 میلی متر) باریک تر است. بر روی این لپ تاپ به صورت پیش فرض ویندوز 11 نصب شده است. این مدل از قابلیت تشخیص چهره Windows Hello هم بهره می برد و مسائل امنیتی در آن به خوبی رعایت شده است.

لپ تاپ 14 اینچی جدید Slim 9i لنوو معرفی شد؛ همه چیز شبیه به Yoga 9i به جز یک ویژگی مهم!

لازم به ذکر است که لپ تاپ لنوو Slim 9i با قیمت 1799 دلار عرضه می شود و رنگ بدنه آن طلایی روشن یا Oatmeal عنوان شده است.

منبع: windowscentral