شرکت مارشال سه مدل اسپیکر وایرلس جدید از سری اسپیکرهای خانگی خود را ارائه داده که از تکنولوژی انتقال صدای پیشرفته تری نسبت به نسل های قبلی بهره می برند. این اسپیکرهای وایرلس که با مدل های Marshall Acton III، Stanmore III و Woburn III معرفی شده اند، صدا را با بالاترین کیفیت انتقال می دهند و هیچ گونه افت کیفیتی در عملکرد آنها در هنگام اتصال وایرلس به منبع پخش ایجاد نمی شود. هر مدل اسپیکرهای جدیدی مارشال از تاریخ 23 ژوئن 2023 برای خرید عموم در دسترس قرار می گیرند.

سه اسپیکر بلوتوثی جدید با طراحی جذاب و صدای قدرتمند توسط Marshall معرفی شدند

این اسپیکرها (هر سه مدل) به بلوتوث نسخه 5.2 مجهز هستند، کیفیت صدای ارتقا یافته ای را ارائه می دهند و دارای طراحی کاملاً سازگار با محیط زیست هستند. با وجود اینکه اسپیکرهای Acton III، Stanmore III و Woburn III شباهت ظاهری زیادی نسبت به مدل های پیشین خود دارند، اما از بسیاری جهات نسبت به گذشته ارتقا پیدا کرده اند. آنها به توئیترها و هدایت کننده های موج مجهز هستند تا تجربه صدای گسترده تری را به ارمغان آورده و فضای بزرگتری را پوشش دهند. همچنین در این اسپیکرهای مارشال از جدیدترین تکنولوژی های دریافت و پخش صدا استفاده شده و می توان آنها را در زمره بهترین اسپیکرهای بلوتوثی موجود در بازار قرار داد.

سه اسپیکر بلوتوثی جدید با طراحی جذاب و صدای قدرتمند توسط Marshall معرفی شدند

تکنولوژی خلاقانه Placement Compensation یکی از وجوه تمایز این اسپیکرها در بازار است. با این تکنولوژی، اسپیکر قادر خواهد بود تا با تشخیص و اندازه گیری سطوح بازتاب دهنده صدا که در نزدیک آن قرار دارد، پروفایل EQ خود را بهینه تر کند! سپس به صورت اتوماتیک، عملکرد اکولایزر خود را تنظیم می کند و بهترین کیفیت صدا را متناسب با جایگاهی که آن را قرار داده اید، به ارمغان می آورد! همچنین این اسپیکرها از قابلیت Dynamic Loudness هم بهره می برند که صدای خروجی را به صورت اتوماتیک بالانس می کند. علاوه بر بلوتوث 5.2، امکان اتصال اسپیکرهای جدید مارشال به دستگاه های دیگر از طریق جک صدای 3.5 میلی متری هم وجود دارد.

سه اسپیکر بلوتوثی جدید با طراحی جذاب و صدای قدرتمند توسط Marshall معرفی شدند

اسپیکرهای بلوتوثی مارشال از حدود 70 درصد پلاستیک بازیافتی و مواد کاملاً گیاهی ساخته شده اند. این یک ماجراجویی بزرگ نسبت به اسپیکرهای قدیمی ساخته شده از مواد PVC به حساب می آید! باید به این نکته هم اشاره کنیم که اسپیکر مارشال Acton II به یک آمپلی فایر 30 واتی برای ووفر و دو آمپلی فایر 15 واتی برای توییترها مجهز است. مدل Stanmore III بزرگتر است و آمپلی فایر ووفر آن از توان 50 وات بهره می برد. اسپیکر Marshall Woburn III را نیز می توان رده بالاترین مدل موجود در این مجموعه دانست. این اسپیکر به پورت HDMI هم مجهز است و البته از قیمت بالاترِ 579 دلار برخوردار خواهد بود. مدل های Acton III و Stanmore III به ترتیب 279 دلار و 379 دلار قیمت گذاری شده اند.

سه اسپیکر بلوتوثی جدید با طراحی جذاب و صدای قدرتمند توسط Marshall معرفی شدند

این اسپیکرها در سه رنگ قهوه ای، مشکی و سفید راهی بازار می شوند و همان طور که اشاره شد، از تاریخ 23 ژوئن در دسترس قرار می گیرند. هنوز در رابطه با توزیع جهانی این دستگاه ها اطلاعاتی منتشر نشده است.

منبع: gizmochina