به نظر می رسد که Fossil قصد دارد تا پا را از تولید ساعت های هوشمند معمولی فراتر بگذارد و با همکاری برند شناخته شده Razer یک ساعت هوشمند جدید را به بازار عرضه کند. این ساعت هوشمند جدید که با نام Razer X Fossil Gen 6 معرفی شده، تمام ویژگی های کاربردی ساعت Fossil Gen 6 را با خود خواهد داشت و علاوه بر این، ریزر برخی قابلیت های اختصاصی خود را به آن اضافه خواهد کرد. به این ترتیب این محصول جدید برای گیمرهای طرفدار Wear OS یک دستگاه هیجان انگیز به نظر می رسد!

برند Razer با همکاری Fossil ساعت های هوشمند Gen 6 را برای گیمرها ارائه می دهد

باید به این نکته اشاره کنیم که این ساعت هوشمند از نورپردازی RGB Chroma مطابق با آنچه که تا کنون دیده اید برخوردار نیست. در عوض ساعت هوشمند Razer X Fossil Gen 6 از واچ فیس های اختصاصی ریزر برخوردار خواهد بود. این واچ فیس ها شامل نسخه استاندارد آنالوگ و نسخه Text می شود که برای نمایش زمان جاری بهترین کارایی را ارائه می دهد. همچنین این ساعت هوشمند دارای واچ فیس Chroma خواهد بود که در اطراف آن حلقه های رنگی به کار رفته است. این واچ فیس از قابلیت شخصی سازی با چهار افکت Razer Chroma RGB بهره می برد و می توان آن را به صورت تک رنگ یا دارای چندین رنگ تنظیم کرد. در واقع ریزر از متد نورپردازی اختصاصی خود که از آن در کیبوردهای گیمینگ معروفش استفاده کرده، در این ساعت بهره برده است. این ویژگی یکی از جذابیت های ساعت هوشمند Razer X Fossil Gen 6 برای گیمرها است. چرا که می توان نحوه نورپردازی آن را با تجهیزات گیمینگ ریزر هماهنگ کرد و اوج هیجان را در هنگام بازی تجربه کرد!

برند Razer با همکاری Fossil ساعت های هوشمند Gen 6 را برای گیمرها ارائه می دهد

این ساعت هوشمند همراه با دو بند عرضه می شود که امضای ریزر، یعنی رنگ های مشکی و سبز روشن بر روی آنها دیده می شود. از لحاظ مشخصات سخت افزاری این ساعت هوشمند کمابیش به Fossil Gen 6 شبیه است. به طور دقیق تر باید گفت که این اسمارت واچ دارای محفظه 44 میلی متری و صفحه نمایش 1.28 اینچی از نوع OLED است. همچنین در آن از 8 گیگابایت حافظه داخلی، 1 گیگابایت حافظه رم و تراشه اسنپ دراگون Wear 4100+ استفاده شده است. لازم به ذکر است که این ساعت هوشمند با سیستم عامل Wear OS 2 عرضه می شود اما خوشبختانه آپدیت Wear OS 3 نیز امسال برای آن ارائه خواهد شد. از این جهت می توان آن را در زمره بهترین ساعت های هوشمند سال 2022 دسته بندی کرد.

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که اسمارت واچ Razer X Fossil Gen 6 با تعداد محدود عرضه می شود و اصطلاحاً limited-edition خواهد بود. شرکت Fossil اعلام کرده است که تنها 1337 عدد از این اسمارت واچ را به بازار عرضه خواهد کرد. این ساعت هوشمند در تاریخ 10 ژانویه 2022 (20 دی 1400) عرضه شده و قیمت آن بر روی فروشگاه های آنلاین Fossil برابر با 329 دلار ذکر شده است.

منبع: androidcentral