برند Fossil یکی از برندهای محبوب تولید کننده ساعت هوشمند در دنیا به شمار می آید. این شرکت که در ماه های گذشته ساعت هوشمند Razer X Fossil Gen 6 را با همکاری ریزر معرفی کرده بود اکنون آخرین نسل از ساعت های هوشمند هیبرید خود را با عنوان Gen 6 معرفی کرده است. ساعت هوشمند جدید Fossil Gen 6 Hybrid از برخی لحاظ ارتقا پیدا کرده که باعث شده تا این دستگاه بیشتر یک دستگاه «هوشمند» باشد تا یک «ساعت»!.

ساعت هوشمند Fossil Gen 6 Hybrid با مجهز شدن به الکسا و ارتقای عملکرد ردیابی سلامتی معرفی شد

چند ماه اخیر خبر اضافه شدن دستیار صوتی الکسا به ساعت های هوشمند Fossil منتشر شد. اکنون این قابلیت مهم به ساعت هوشمند هیبریدی جدید Fossil اضافه شده است. این ویژگی امسال به ساعت هوشمند Fossil Gen 6 (با سیستم عامل Wear OS) نیز اضافه شده بود و پیش بینی می شود که به زودی در سایر ساعت های هوشمند هیبریدی نیز در آینده در دسترس قرار گیرد. کاربران دستگاه های اندرویدی و iOS می توانند از طریق میکروفون های داخلی ساعت هوشمند و فرامین صوتی با الکسا تعامل برقرار کنند و نتیجه این تعامل را بر روی صفحه نمایش ساعت خود مشاهده نمایند.

شرکت Fossil اعلام کرده است که رابط کاربری ساعت هوشمند جدید خود را به روز رسانی کرده و آن را به اصطلاح user-friendly تر کرده است. به عنوان مثال زمانی که چند گزینه برای انتخاب کاربر بر روی صفحه نمایش مشاهده می شود، کاربر بهتر از طریق صفحه نمایش به گزینه ها هدایت می شود و عقربه های ساعت در این حالت همانند «نشانگر» عمل می کنند.

ساعت هوشمند Fossil Gen 6 Hybrid با مجهز شدن به الکسا و ارتقای عملکرد ردیابی سلامتی معرفی شد

همچنین اپلیکیشن همراه Fossil برای ساعت های هوشمند هیبریدی این شرکت به روز رسانی شده است. این اپلیکیشن یک رابط کاربری اختصاصی دریافت کرده که امکانات بیشتری برای شخصی سازی را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین در این به روز رسانی، کاربران می توانند معیارهای فعالیت روزانه خود را مشاهده کنند و واچ فیس ساعت هوشمند خود را شخصی سازی نمایند. نسخه آپدیت شده این اپلیکیشن با تمامی ساعت های هوشمند هیبریدی برند Fossil سازگاری کامل دارد.

برای کسانی که به حوزه ردیابی سلامتی و ورزشی علاقه دارند، ساعت هوشمند Fossil Gen 6 Hybrid خبرهای خوشحال کننده ای با خود به همراه دارد! در این اسمارت واچ جدید یک سنسور سنجش سطح اکسیژن خون (SpO2) جدید اضافه شده و عملکرد سنسور سنجش ضربان قلب آن ارتقا پیدا کرده است. به طوری که وضعیت ضربان قلب کاربر در تمام طول 24 ساعت شبانه روز مورد بررسی قرار می گیرد و این سنسور از قابلیت عملکرد به صورت پیوسته و بدون وقفه برخوردار است. همچنین همانند دیگر ساعت های هوشمند هیبریدی Fossil، کاربران می توانند از این ساعت جدید نیز انتظار طول عمر باتری 2 هفته ای داشته باشند.

ساعت هوشمند Fossil Gen 6 Hybrid با مجهز شدن به الکسا و ارتقای عملکرد ردیابی سلامتی معرفی شد

ساعت هوشمند Fossil Gen 6 Hybrid در دو استایل مختلف (Machine و Stella) با سایز بدنه 45 میلی متری و 40.5 میلی متری به بازار خواهد آمد. هر دوی این نسخه ها رنگ بندی متنوعی دارند و کاربر می تواند رنگ بند آنها را متناسب با سلیقه خود از میان رنگ بندی اعلام شده انتخاب نماید.

این ساعت های هوشمند جدید دارای برچسب قیمت اولیه 229 دلار هستند و از تاریخ 27 ژوئن (6 تیر) در دسترس قرار گرفته اند.

منبع: androidcentral