ساعت هوشمند امیزفیت GTS 4 Mini به تازگی معرفی شده است و نسبت به مدل GTS 2 Mini از بسیاری جهات ارتقا پیدا کرده است. این ساعت هوشمند به یک صفحه نمایش 1.65 اینچ از نوع AMOLED مجهز است و باتری آن تا 15 روز می تواند شارژ نگه دارد. ساعت هوشمند Amazfit GTS 4 Mini با برچسب قیمت 119.99 دلار روانه بازار شده است.

ساعت هوشمند جدید امیزفیت GTS 4 Mini با صفحه نمایش 1.65 اینچ AMOLED و طول عمر باتری 15 روز معرفی شد

ساعت هوشمند GTS 4 Mini به عنوان جانشین مدل GTS 2 Mini راهی بازار شده و اولین مدل از سری GTS 4 به حساب می آید. پنل AMOLED این ساعت هوشمند 0.1 اینچ بزرگتر از مدل GTS 2 Mini است و از تکنولوژی همیشه روشن (Always-On) بهره می برد. این صفحه نمایش دارای کناره های خمیده است و به صورت مربعی شکل طراحی شده است. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که یک دکمه فیزیکی بر روی بدنه این ساعت هوشمند تعبیه شده است.

این ساعت هوشمند دارای قابلیت های متعددی در زمینه سلامت و فیتنس است. به عنوان مثال این گجت پوشیدنی مجهز به سنسور ضربان قلب است و توانایی نمایش تعداد ضربان قلب شما را دارد. همچنین برای این مد سنسور سنجش سطح اکسیژن خون (SpO2) هم در نظر گرفته شده است. این سنسور به خصوص در ایام اپیدمی ویروس کووید 19 کارایی بالایی دارد و به شما این امکان را می دهد تا وضعیت سلامت بدن خود را در هر لحظه زیر نظر بگیرید. ساعت هوشمند امیزفیت GTS 4 Mini از بیش از 120 حالت ورزشی نیز پشتیبانی می کند و یک انتخاب ایده آل برای ورزشکاران خواهد بود.

ساعت هوشمند جدید امیزفیت GTS 4 Mini با صفحه نمایش 1.65 اینچ AMOLED و طول عمر باتری 15 روز معرفی شد

باتری به کار رفته در ساعت هوشمند امیزفیت GTS 4 Mini از ظرفیتی معادل با 270 میلی آمپر ساعت برخوردار است و همان طور که اشاره شد، با یک بار شارژ شدن می تواند انرژی مورد نیاز ساعت برای 15 روز استفاده نرمال را تأمین کند. همچنین اگر ساعت هوشمند خود را در حالت ذخیره کردن انرژی قرار دهید، طول عمر باتری آن به 45 روز هم می رسد! در این حالت ساعت هوشمند با کمترین امکانات به عملکرد ادامه می دهد. اما لازم ذکر است که در صورتی که شما باتری حجیم تری را لازم دارید می توانید ساعت هوشمند Amazfit T-Rex 2 را تهیه کنید.

شرکت امیزفیت اعلام کرده است که ساعت هوشمند مدل GTS 4 Mini برای عرضه در بازارهای جهانی طراحی و تولید شده است. اما تا به اینجا این ساعت هوشمند فقط در کشور ایالات متحده توزیع شده و در خارج از مرزهای این کشور در دسترس نیست. پیش بینی می شود که توزیع جهانی این ساعت هوشمند ظرف چند هفته آینده انجام شود.

ساعت هوشمند جدید امیزفیت GTS 4 Mini با صفحه نمایش 1.65 اینچ AMOLED و طول عمر باتری 15 روز معرفی شد

باید به این نکته هم اشاره کنیم که ساعت هوشمند امیزفیت GTS 4 Mini دارای رنگ بندی شیک و آرامش بخشی است و در رنگ های سفید، مشکی، صورتی ملایم و سبز ملایم روانه بازار شده است. هنوز جزئیات بیشتری در رابطه با مشخصات فنی، جنس بدنه، جنس بند و امکانات ارتباطی ساعت هوشمند Amazfit GTS 4 Mini در دسترس قرار نگرفته است.

منبع: gizmochina