شرکت امیزفیت روزهای شلوغی را پشت سر می گذارد! این شرکت چندین مدل از ساعت های هوشمند T-Rex 2 را تا پایان ماه May به بازار عرضه کرده است و هنوز به ارائه محصولات جدید ادامه می دهد! اکنون مجدداً این شرکت نام خود را در حوزه تکنولوژی دستگاه های پوشیدنی بر سر زبان ها انداخته و دو ساعت هوشمند جدید Amazfit Bip 3 و Amazfit Bip 3 Pro را معرفی کرده است.

ساعت هوشمند Amazfit Bip 3 Pro با قیمت فقط 70 دلار و امکانات عالی مانند GPS معرفی شد

اگر این ساعت هوشمند های جدید را با هم مقایسه کنیم، تنها یک تفاوت کلیدی میان آنها مشاهده می شود. هر دوی این اسمارت واچ ها دارای صفحه نمایش رنگی 1.69 اینچ هستند و طول عمر باتری آنها با هر بار شارژ، حدود 14 روز خواهد بود. همچنین هر دوی این مدل ها از درجه حفاظتی 5ATM در زمینه مقاومت در برابر نفوذ آب برخوردارند.

شرکت امیزفیت مجموعه ای از ویژگی های ردیابی ورزشی و سلامتی را در ساعت های هوشمند Bip 3 و Bip 3 Pro گرد هم آورده است! با استفاده از این ساعت های هوشمند می توانید سطح اکسیژن خون خود (SpO2) را اندازه گیری کنید و ضربان قلب خود را به صورت 24 ساعته زیر نظر داشته باشید. این ساعت های هوشمند از بیش از 60 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می کند که یک رکورد برای آنها به حساب می آید! به این ترتیب شما می توانید در هر رشته ورزشی که مشغول به فعالیت در آن هستید، وضعیت تمرین های خود را با این ساعت ها زیر نظر بگیرید و به ورزشکار حرفه ای تری تبدیل شوید!

ساعت هوشمند Amazfit Bip 3 Pro با قیمت فقط 70 دلار و امکانات عالی مانند GPS معرفی شد

با وجود اینکه می توان ساعت های هوشمند Amazfit Bip 3 و Bip 3 Pro را از همین حالا در دسته بهترین اسمارت واچ های امیزفیت قرار دارد، اما توجه داشته باشید که این مدل ها به RTOS پایبند هستند. درست است که این ویژگی سبب می شود تا قیمت نهایی محصولات امیزفیت پایین نگه داشته شود، اما لذت دانلود و نصب اپلیکیشن های third-party را از کاربر می گیرد! در عوض شما می توانید واچ فیس ساعت هوشمند خود را تغییر داده و طرح دلخواهتان را از میان 50 طرح ارائه شده از جانب امیزفیت انتخاب کنید. تمامی این واچ فیس ها توسط کاربر قابل ویرایش هستند.

اما تفاوت میان این دو ساعت هوشمند جدید برند Amazfit در چیست؟ ساعت هوشمند امیزفیت Bip 3 Pro به GPS داخلی مجهز است، در حالیکه مدل استاندارد Bip 3 فاقد این قابلیت است. نکته جالب اینجاست که این ساعت های هوشمند در مقایسه با نسخه های رقیب مانند ساعت هوشمند Garmin Vivosmart 5 (که این مدل هم فاقد GPS است)، از قیمت بسیار پایین تری (حدود نصف قیمت آنها) برخوردار هستند!

ساعت هوشمند Amazfit Bip 3 Pro با قیمت فقط 70 دلار و امکانات عالی مانند GPS معرفی شد

دو ساعت هوشمند جدید امیزفیت با یکدیگر اختلاف قیمت 10 دلاری دارند. به طور دقیق تر باید گفت که مدل Amazfit Bip 3 دارای قیمت 59.99 دلار و مدل Amazfit Bip 3 Pro دارای قیمت 69.99 دلار هستند. هر دوی این مدل ها هم اکنون از طریق آمازون و وب سایت رسمی Amazfit قابل خرید هستند.

منبع: androidcentral