در بخش اول مقاله آشنایی با قدرتمند ترین و بزرگ ترین تبلت سامسونگ آشنایی با تبلت سامسونگ مدل S8 Ultra به معرفی و بررسی چند نمونه از قابلیت ها و ویژگی های آن پرداختیم. در این بخش از مقاله نیز به بررسی دیگر قابلیت های این مدل از تبلت سامسونگ خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید.

آشنایی با قدرتمند ترین و بزرگ ترین تبلت سامسونگ (Galaxy Tab S8 Ultra) بخش دوم!

مجهز به صفحه نمایش بزرگ!

شرکت سامسونگ در طراحی تبلت مدل S8 Ultra از صفحه نمایش بزرگ بهره برده که اندازه ای برابر با 14.6 اینچ دارد. با توجه به این ویژگی عنوان بزرگ ترین تبلت شرکت سامسونگ را یدک می کشد. در ضمن نمایشگر تعبیه شده در این مدل از سامسونگ از نوع Super AMOLED بوده تا قادر باشد تصاویری با بالاترین کیفیت را برای کاربر به نمایش در بیاورد. از دیگر ویژگی های صفحه نمایش می توان به رزولوشن فوق العاده WQXGA+ (2960x1848) اشاره کرد. لازم به ذکر است که تراکم پیکسلی 240 پیکسل بر اینچ و نرخ نوسازی 120 هرتز از دیگر ویژگی های صفحه نمایش خفن تبلت سامسونگ مدل S8 Ultra محسوب می شود. شرکت سامسونگ در ساخت این مدل از تبلت خود نسبت به مدل های قبلی از حاشیه های نازک تر و ضخامت کم تری بهره برده است. ویژگی های یاد شده باعث می شود تا این مدل از تبلت نسبت به مدل های قبلی از ظاهری شیک تر و از کیفیت تصویر بالاتری بهره مند باشد.

آشنایی با قدرتمند ترین و بزرگ ترین تبلت سامسونگ (Galaxy Tab S8 Ultra) بخش دوم!

بهره مندی از دوربین دوگانه!

از دیگر نقاط قوت تبلت سامسونگ مدل S8 Ultra می توان به دوربین با کیفیت آن اشاره کرد. شرکت های سازنده تبلت در طراحی محصولات خود به دلیل اهمیت نداشتن کیفیت عکاسی و فیلم برداری در محبوبیت تبلت به جای استفاده از دوربین های حرفه ای و کیفیت بالا معمولا از دوربین هایی با کیفیت متوسط بهره می برند. در این میان شرکت نام آشنا سامسونگ بهره مندی از دوربین حرفه ای و با کیفیت را یکی از دلایل محبوبیت خود دانسته و در ساخت محصولات خود از دوربین های با کیفیت استفاده کرده است. تبلت مدل S8 Ultra نیز از قائله مستثنی نبوده و از دوربین های با کیفیت برخوردار است. دوربین استفاده شده در پشت این تبلت اندرویدی از یک ترکیب 2 گانه (13 و 6 مگاپیکسل) تشکیل شده است. دوربین 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی طراحی شده و از قابلیت اتوفوکوس بهره می برد و می تواند تصاویری با کیفیت همراه با جزئیات زیاد را برای شما به ارمغان بیاورد. دوربین دوم نیز از نوع اولتراواید 6 مگاپیکسلی بوده که در زیر دوربین اصلی تعبیه شده است. این مدل از تبلت با توجه به برخورداری از دوربین دوگانه می تواند تصاویری با عمق زیاد و امکان زوم کردن همراه با حفظ کیفیت عکس را ارمغان آورده و قابلیت ضبط فیلم با کیفیت 4K را در اختیار شما قرار دهد. در طراحی دوربین سلفی S8 Ultra نیز همانند دوربین پشت از سنسورهای دوگانه 12 مگاپیکسلی بهره برده است. دوربین سلفی نیز یکی دیگر از نقاط قوت این تبلت محسوب شده و با توجه به کیفیت بالایی که دارد همانند دوربین پشت امکان ضبط ویدئو با بالاترین کیفیت (4K) را برای شما فراهم خواهد ساخت!

آشنایی با قدرتمند ترین و بزرگ ترین تبلت سامسونگ (Galaxy Tab S8 Ultra) بخش دوم!

منبع: techadvisor