هواوی نیز مانند دیگر شرکت های تولید کننده دستگاه های دیجیتال حضور فعالی در نمایشگاه IFA 2022 داشته است. تبلت MatePad Pro 11 یکی از دستگاه های جدیدی است که هواوی در این نمایشگاه از آن رونمایی کرده است. این تبلت مجهز به صفحه نمایش اولد با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز مجهز است و ویژگی های متعددی دارد. به عنوان مثال صفحه نمایش 11 اینچی این تبلت از ابزارهای Huawei Pencil و Huawei Notes پشتیبانی می کند و برای مولتی تسکینگ (اجرای چند وظیفه به صورت هم زمان) بهینه سازی شده است. مطابق با اخبار منتشر شده، در این تبلت از یکی از تراشه های اسنپ دراگون 870 یا اسنپ دراگون 888 استفاده شده است. در واقع برای درک بهتر این موضوع باید بگوئیم که اگر این تبلت مجهز به تراشه اسنپ دراگون 870 باشد باید عملکردی نظیر اولین تبلت اندرویدی رده بالای برند OPPO از آن انتظار داشت. در ادامه بیشتر با مشخصات تبلت جدید هواوی آشنا خواهید شد.

تبلت هواوی MatePad Pro 11 به صفحه نمایش 11 اینچ اولد با رفرش ریت 120 هرتز مجهز است

تبلت میت پد پرو 11 تنها 449 گرم وزن دارد و هواوی عنوان کرده است که این دستگاه سبک ترین تبلت 11 اینچی فعلی در دنیا است. این تبلت طراحی ظاهری مدرنی دارد و ماژول دوربین آن به شکل حلقه ای طراحی شده است. صفحه نمایش تبلت جدید هواوی از نوع FullView (زاویه دید کامل) است و از عمق رنگ 10 بیت پشتیبانی می کند. همچنین این صفحه نمایش رزولوشن 2560x1600 پیکسل را ارائه داده و 92 درصد از سطح بدنه تبلت را پوشانده است. به این ترتیب حاشیه های اطراف آن فوق العاده باریک هستند که به مدرن تر شدن ظاهر دستگاه کمک زیادی کرده است.

دوربین های تبلت هواوی MatePad Pro 11 از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسل با قابلیت فوکوس خودکار، یک دوربین زاویه باز 8 مگاپیکسل و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسل تشکیل می شوند. دوربین سلفی این تبلت دارای زاویه دید 86 درجه و فوکوس ثابت است.

تبلت هواوی MatePad Pro 11 به صفحه نمایش 11 اینچ اولد با رفرش ریت 120 هرتز مجهز است

این تبلت 11 اینچی با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز به شش اسپیکر و چهار میکروفون مجهز است و توانایی تشخیص حالت حرکات دست کاربر را دارد. به این ترتیب سوئیچ کردن بین تسک های مختلف بر روی آن به سریع ترین شکل ممکن انجام می شود. حداکثر چهار اپلیکیشن مختلف به صورت هم زمان بر روی این تبلت قابل اجرا هستند. در این حالت می توانید صفحه نمایش را به چهار بخش تقسیم کنید یا اپ ها را به صورت حباب به نمایش درآورید.

هواوی تبلت MatePad Pro 11 را با سیستم عامل HarmonyOS 3 و با پیکربندی حافظه 8GB رم + 128GB حافظه داخلی عرضه می کند. ابزارهای ارتباطی این تبلت شامل بلوتوث 5.1 و وای فای 5.0 می شود. باتری تبلت میت پد پرو 11 از ظرفیت 8300 میلی آمپر ساعت برخوردار است و از طریق پورت USB-C شارژ می شود. هنوز اطلاعاتی در رابطه با حداکثر سرعت شارژ این تبلت اعلام نشده است.

تبلت هواوی MatePad Pro 11 به صفحه نمایش 11 اینچ اولد با رفرش ریت 120 هرتز مجهز است

تبلت هواوی MatePad Pro 11 با قیمت 649 یورو راهی بازارهای کشورهای اروپایی شده و از طریق فروشگاه اینترنتی هواوی (Huawei Online Store) در دسترس قرار گرفته است. کاربران اروپایی می توانند به همراه این تبلت، قلم لمسی هواوی M-Pencil و یک کاور تاشو را نیز از فروشگاه اینترنتی هواوی تهیه نمایند. جزئیات قیمت و زمان عرضه جهانی این تبلت (خارج از اروپا) هنوز منتشر نشده است.

منبع: gizmochina