6. ایربادز JABRA ELITE 75T

بهترین ایربادز بی سیم برای انجام چند کار

6. ایربادز JABRA ELITE 75T

Jabra تقریباً تنها شرکتی است که هدفون های بی سیم واقعی را پشتیبانی می کند و از قابلیت " multipoint" برای دو اتصال بلوتوث همزمان بهره می برد. بنابراین می توانید این گجت ها را همزمان با تلفن و لپ تاپ یا رایانه لوحی خود جفت کنید. برنامه تلفن همراه جبرا ویژگی های سفارشی زیادی را روی کنترل ها، EQ و حتی نویز سفید یا صداهای طبیعت ارائه می دهد.

البته قابل ذکر است که ایربادهای جدیدتر جبرا مدل Elite 85t قابلیت حذف نویز مؤثرتری را به شامل می شوند، اما مدل  75T به دلیل قابلیت multipoint  فروش بیشتری دارد.

7. BEATS POWERBEATS PRO

بهترین ایربادز بی سیم برای کار کردن

7. BEATS POWERBEATS PRO

هیچ چیز نتوانسته ایربادز Powerbeats Pro را به عنوان بهترین ایرباد تناسب اندام از زمان عرضه آن در سال 2019 تا کنون کنار بزند. طراحی قلاب گوش آن ها باعث می شود در حین ورزش شدید بدون حرکت بر روی گوش شما قرار بگیرد. این ایربادز با صدای زیاد خود برای ایجاد انگیزه و حرکت در تمرینات ورزشی گزینه فوق العاده ای است. ضمن این که قادر است تا 9 ساعت استفاده مداوم شما را پشتیبانی کند. 

از آنجا که Beats متعلق به برند اپل است، Powerbeats Pro نیز می تواند از ویژگی هایی مانند به اشتراک گذاری صدا، تعویض خودکار دستگاه مانند (AirPods Pro)  و یک فرآیند جفت شدن ساده بهره مند باشد.

8. ایربادز SAMSUNG GALAXY BUDS PLUS

بهترین ایربادز بی سیم از نظر عمر باتری 

8. ایربادز SAMSUNG GALAXY BUDS PLUS

ایربادزهای سامسونگ گلکسی بادز پلاس فاقد لغو سروصدای فعال هستند، بنابراین می توانند با یک بار شارژ شدن به مدت 11 ساعت دوام بیاورند که بسیار عالی است. در واقع تعداد کمی از شرکت های دیگر موفق شده اند از طول عمر Galaxy Buds Plus سامسونگ پیروی کنند. این ایربادز گلکسی سامسونگ نیز مانند ایربادز جبرا، فروش بالایی دارد که به راحتی می توان آن ها را با تخفیف خرید. اگر تلفن همراه اندروید دارید، مخصوصاً گوشی سامسونگ، این ایربادز می تواند جایگزین مناسبی برای AirPods باشد.

9. ایربادز SENNHEISER MOMENTUM TRUE WIRELESS 2

بهترین ایربادز بی سیم از نظر کیفیت صدا

9. ایربادز SENNHEISER MOMENTUM TRUE WIRELESS 2

ایربادز Momentum True Wireless 2 با عملکرد راحت تر و حذف نویز فعال طراحی شده است که صدای پویا، رسا و فوق العاده دقیقی را ارائه می دهد. آنها نوعی هدفون هستند که مواردی را در موسیقی مورد علاقه شما نشان می دهند که قبلاً به آن توجه نکرده اید. 

قیمت سنگین 300 دلاری این ایربادز در مقایسه با کیفیت صدای ارتقا یافته آن بسیار منطقی است. اگر می-خواهید بدون شک بهترین صدایی را که هدفون های بی سیم واقعی می توانند ارائه دهند، در اختیار داشته باشید، ایربادز سنهایزر مدل MOMENTUM TRUE WIRELESS 2 گزینه ایده آلی است. 

10. ایربادز UE FITS

بهترین ایربادز بی سیم از نظر راحتی

10. ایربادز UE FITS

اگر به دنبال ایربادزی هستید که به راحتی در گوش شما قرار گیرد، در واقع بهتر از ایربادز UE Fits پیدا نخواهید کرد. این ایرباد را می توان با استفاده از برنامه UE به مدت 60 ثانیه همانند خطوط مجرای گوش قالب گیری کرد. گفتنی است که این ایربادز دارای درجه مقاومت IPX4 است و در برابر آب مقاوم است. ضمن این که با یکبار شار شدن قادر است تا 8 ساعت کار مداوم دوام بیاورد.

منبع: theverge