Turtle Beach یک شرکت شناخته شده در حوزه تولید لوازم جانبی بازی است که طیف گسترده ای از محصولات را با هر پلت فرم بازی سازگار می کند. عمدتاً این شرکت، به خاطر هدست ‌های بازی فوق العاده ای که دارد شناخته شده است چرا که مدل ‌های مختلف و متعددی را با انواع قیمت‌ و موارد استفاده مختلف تولید می ‌کند. روز دوشنبه 15 فروردین 1401، Turtle Beach جدیدترین هدست بازی را برای پیوستن به خط تولید رو به رشد خود معرفی کرد.

Turtle Beach هدست پریمیوم Stealth 700 Gen 2 MAX را برای ایکس باکس معرفی کرد!

هدست Turtle Beach Stealth 700 Gen 2 MAX یک نوع ارتقا یافته و بهبود یافته از هدست های سری Stealth 700 Gen 2 است که برای ایکس باکس و رایانه شخصی طراحی شده است و به دلیل ترکیب قابلیت های بی سیم و بلوتوث Xbox در یک هدست کاملاً گرد شناخته شده است. در واقع هدست Stealth 700 Gen 2 MAX، نتیجه تمرکز Turtle Beach بر بهبود کیفیت ساخت، افزایش بسیار زیاد عمر باتری و همچنین سازگاری برتر بین دستگاه ‌ها می باشد. بنابراین، با خرید هدست Stealth 700 Gen 2 MAX مهم نیست در کجا بازی می ‌کنید، چرا که با همراه داشتن این گجت حرفه ای می توانید با خیالی راحت و بدون نگرانی به اجرای بازی های مورد علاقه خود بپردازید.

هدست ترتل بیچ مدل Stealth 700 Gen 2 MAX، اندکی بادوام تر از هدست های قبلی خود می باشد اما از نظر بصری کاملا یکسان است و در رنگ جدید کبالتی عرضه می شود. همچنین گفتنی است که این هدست، طول عمر باتری مناسبی دارد و با برخورداری از قابلیت شارژ سریع از طریق درگاه USB Type-C، نسبت به هدست استاندارد Stealth 700 Gen 2 دو برابر عمر می کند. در نهایت، علیرغم اینکه Turtle Beach Stealth 700 Gen 2 MAX دارای مجوز طراحی شده برای ایکس باکس است، پشتیبانی از Xbox Wireless را به نفع یک دانگل بی ‌سیم اختصاصی 2.4 گیگاهرتزی و اتصال بلوتوث بهبود یافته کاهش می ‌دهد.

Turtle Beach هدست پریمیوم Stealth 700 Gen 2 MAX را برای ایکس باکس معرفی کرد!

هدست Stealth 700 Gen 2 MAX با افزایش قیمت 50 دلاری نسبت به هدست هم رده و ارزان ‌تر خود (با قیمت 200 دلاری)، ممکن است برای بازیکنانی که نسخه استاندارد را دارند ارزش آن را نداشته باشد. با این حال، بازیکنانی که به طور منظم بین پلتفرم ‌های بازی حرکت می ‌کنند، ممکن است در نسخه MAX ارزش زیادی پیدا کنند. چرا که این هدست با پلتفرم های Xbox Series X|S، Xbox One، PS5، PS4، Nintendo Switch، PC و Mac سازگار است و به راحتی می‌ تواند با یک سوئیچ بین اتصالات بی سیم و بلوتوث تغییر وضعیت دهد.

Turtle Beach Stealth 700 Ge برای ایکس باکس، قبلاً جایگاه واقعی خود را در لیست بهترین هدست های بازی ایکس باکس سری X و S حفظ کرده است، و باید دید که آیا خواهر و برادر برتر آن می توانند همین کار را انجام دهند یا خیر. با این حال، با عمر باتری بسیار بهبود یافته و اتصال بین پلتفرم برتر، Stealth 700 Gen 2 MAX مطمئناً خود را مورد توجه قرار می دهد.

Turtle Beach هدست پریمیوم Stealth 700 Gen 2 MAX را برای ایکس باکس معرفی کرد!

در پایان باید بگوییم که این هدست سازگار با ایکس باکس رسماً در 8 می 2022  مصادف با 18 اردیبهشت 1401 عرضه می ‌شود، اما اکنون می ‌توانید این گجت را از تعداد معدودی خرده ‌فروش پیش‌ سفارش کنید.

منبع: windowscentral