شیائومی به تازگی گوشی تاشوی جدید خود را با نام Xiaomi MIX Fold 2 معرفی کرده است. پیش از این اطلاعاتی درباره با گوشی تاشوی جدید شیائومی فاش شد اما نام این گوشی به صورت دقیق گفته نشد. و اکنون وب سایت MySmartPrice اطلاعاتی را در رابطه با رم، حافظه ذخیره سازی و قیمت گوشی شیائومی MIX Fold 2 منتشر کرده است. بیایید به این اطلاعات نگاهی بیندازیم.

با مشخصات فنی گوشی تاشوی Xiaomi MIX Fold 2 بیشتر آشنا شوید

نکته: عکس سمت چپ متعلق به گوشی شیائومی میکس فولد 2 و عکس سمت راست متعلق به گوشی شیائومی 12S اولترا است.

مطابق با گزارش منتشر شده در این وب سایت، گوشی شیائومی MIX Fold 2 با قیمت بین 1484 تا 1632 دلار به بازار می آید. این میزان قیمت برای این گوشی با پیکربندی حافظه 12GB رم و 256GB حافظه ذخیره سازی برآورد شده است. همچنین در این گزارش به این نکته اشاره شده است که این گوشی تاشوی شیائومی در نسخه هایی با حافظه ذخیره سازی 512 گیگابایت و 1 ترابایت هم عرضه می شود که ظرفیت حافظه رم هر دو مدل 12 گیگابایت خواهد بود.

مشخصات فنی گوشی شیائومی MIX Fold 2

صفحه نمایش خارجی گوشی MIX Fold 2 دارای سایز 6.56 اینچ است و در آن از پنل E5 AMOLED سامسونگ استفاده شده است. این صفحه نمایش از رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز برخوردار است. در بخش داخلی این گوشی، شاهد یک صفحه نمایش تاشوی 8.02 اینچی هستیم که پنل آن از نوع OLED Eco2 است. این صفحه نمایش رزولوشن 2.5K را ارائه می دهد و نرخ نوسازی تصویر آن 120 هرتز اعلام شده است. همچنین دوربین سلفی این گوشی در زیر صفحه نمایش داخلی آن قرار گرفته است.

مشخصات فنی گوشی شیائومی MIX Fold 2

دوربین پشتی اصلی گوشی تاشوی شیائومی میکس فولد 2 به سنسور سونی IMX766 مجهز است و 50 مگاپیکسل رزولوشن دارد. همچنین در کنار ان از یک دوربین اولترا واید با رزولوشن 13 مگاپیکسل و یک دوربین تله فوتو با رزولوشن 8 مگاپیکسل و زوم اپتیکال دو برابری استفاده شده است. جزئیات بیشتری در رابطه با دوربین های این گوشی جدید شیائومی هنوز منتشر نشده است.

سخت افزار داخلی گوشی شیائومی MIX Fold 2 را تراشه اسنپ دراگون 8+ نسل 1 تشکیل می دهد. همان طور که اشاره شد، این گوشی با 12 گیگابایت حافظه رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی به بازار عرضه می شود. ضمن اینکه باتری به کار رفته در این گوشی 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و امکان شارژ کردن آن با سرعت 67 وات وجود دارد. به این ترتیب کاربر برای تکمیل شدن شارژ باتری این گوشی زمان زیادی منتظر نخواهد ماند!

مشخصات فنی گوشی شیائومی MIX Fold 2

بر روی گوشی Xiaomi MIX Fold 2 به صورت پیش فرض سیستم عامل اندروید 12 با پوسته MIUI 13 نصب است. لازم به ذکر است زمانی که این گوشی در حالت باز (یا آنفولد) قرار دارد، ضخامت بدنه آن برابر با 5.4 میلی متر است. همچنین ضخامت این گوشی در هنگام تا شدن (یا فولد) به 11.2 میلی متر خواهد رسید. این گوشی تاشوی جدید شیائومی حدود 262 گرم وزن دارد.

منبع: gizmochina