سامسونگ قصد دارد تا نسل جدید گوشی های تاشوی خود، Galaxy Z Flip 4 و Galaxy Z Fold 4، را در سه ماهه سوم سال 2022 به بازار عرضه کند. با اینکه حدود چند ماهی تا رونمایی از این گوشی های سامسونگ باقی مانده، اما اخبار متعددی در رابطه با ویژگی های مختلف آنها منتشر شده است. اکنون به نظر می رسد که مشخصات فنی گوشی Galaxy Z Fold 4 به طور کامل فاش شده است!

مشخصات فنی کامل گوشی تاشوی Galaxy Z Fold 4 سامسونگ فاش شد!

این اطلاعات توسط افشاگر معروف با نام Yogesh ارائه شده است. مطابق با این اطلاعات صفحه نمایش داخلی گوشی Galaxy Z Fold 4 دارای ابعاد 7.6 اینچ است و در آن از پنل Super AMOLED استفاده شده است. این صفحه نمایش تاشو از رزولوشن QXGA+ بهره می برد و نرخ تازه سازی تصویر آن 120 هرتز عنوان شده است. صفحه نمایش کاور این گوشی تاشو سامسونگ نیز 6.2 اینچ سایز دارد و رزولوشن و نرخ تازه سازی تصویر آن به ترتیب HD+ و 120 هرتز خواهد بود.

پرچم دار تاشوی جدید سامسونگ از تراشه قدرتمند کوالکوم که به تازگی معرفی شده، قدرت می گیرد. بله، سامسونگ قصد دارد تا از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 در گلکسی Z Fold 4 استفاده کند! پس باید منتظر ارتقای چشمگیر سطح عملکرد این گوشی تاشو نسبت به نسل های قبل باشیم! در واقع سامسونگ علاوه بر ارتقای صفحه نمایش تاشو، این گوشی را به نسل جدید فناوری های کوالکوم نیز مجهز کرده است! لازم به ذکر است که این گوشی به 12GB/16GB حافظه رم و 256GB/512GB حافظه داخلی مجهز خواهد بود. همچنین بر روی این گوشی از سیستم عامل اندروید 12 به همراه رابط کاربری One UI 4 استفاده خواهد شد.

مشخصات فنی کامل گوشی تاشوی Galaxy Z Fold 4 سامسونگ فاش شد!

این طور که گفته می شود، گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 4 به یک دوربین 16 مگاپیکسلی در زیر صفحه نمایش در بخش داخلی و یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی در بخش خارجی مجهز خواهد بود. طراحی دوربین سلفی در زیر صفحه نمایش یکی دیگر از ویژگی هایی است که می تواند به جذابیت های پرچم دار تاشوی جدید سامسونگ اضافه کند! دوربین های پشت این گوشی را نیز دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتوی 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری تشکیل می دهند.

انرژی مورد نیاز گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 4 از باتری 4400 میلی آمپر ساعتی آن تأمین می شود. این گوشی از فناوری فست شارژ با توان 25 وات نیز پشتیبانی می کند. دیگر مشخصات فاش شده از این گوشی شامل مجهز بودن به اسپیکرهای استریو، درجه حفاظتی IPX8، سازگاری با قلم لمسی S Pen و پشتیبانی از فناوری وایرلس DeX می شود. همچنین این گوشی از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می کند و به بلوتوث نسخه 5.2 و وای فای 6E مجهز است. سازگاری با سامسونگ Pay و مجهز بودن به پورت شارژ USB Type C از مشخصات دیگر این گوشی هستند.

مشخصات فنی کامل گوشی تاشوی Galaxy Z Fold 4 سامسونگ فاش شد!

در این مطلب جامع ترین اطلاعاتی را که درباره گوشی تاشوی Galaxy Z Fold 4 فاش شده مشاهده می کنید. توجه داشته باشید که این مطالب در منابع غیر رسمی عنوان شده اند و ما صحت یا عدم صحت آنها را تأیید نمی کنیم.

منبع: sammobile