مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A04s در پایگاه داده FCC ثبت شده و این گوشی توانسته تأییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا را دریافت کند. به این ترتیب به زودی شاهد عرضه این گوشی به بازار خواهیم بود. لازم به ذکر است که نام این گوشی هوشمند سامسونگ بر روی وب سایت های دیگر مانند گیک بنچ و BIS India هم قرار گرفته و مشخصات کلیدی آن فاش شده است. گوشی سامسونگ گلکسی A04s از سیستم عامل اندروید 12 پشتیبانی می کند و به رابط کاربری OneUI 4.1 مجهز است. همچنین در این گوشی میان رده سامسونگ دارای تراشه Exynos 850 و پردازنده گرافیکی Mali G52 استفاده شده است.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A04s در پایگاه FCC رؤیت شد؛ پس چیزی تا عرضه آن باقی نمانده!

مطابق با گزارشی که بر روی وب سایت MySmartPrice منتشر شده، گوشی گلکسی A04s با مدل نامبر SM-A045M در پایگاه داده FCC ثبت شده است. این گوشی همراه با یک شارژر عرضه می شود که قادر به ارائه خروجی 5V/3A و 9V/2.77A است و از فناوری USB PD پشتیبانی می کند. با توجه به این مشخصات می توان حدس زد که گوشی گلکسی A04s از فست شارژ با توان 25 وات برخوردار است که برای یک گوشی میان رده نکته قابل توجهی است!

از دیگر مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A04s می توان به مجهز بودن به وای فای، بلوتوث نسخه 5.0 و NFC اشاره کرد. ضمن اینکه این گوشی دارای درگاه کارت حافظه جانبی microSD و در کنار آن می توان از بهترین کارت حافظه های MICROSD استفاده کرد و ظرفیت حافظه داخلی آن را ارتقاء داد. در لیست FCC اطلاعات دیگری در رابطه با این گوشی جدید سامسونگ منتشر نشده است. اما از طریق منابع غیر رسمی می توان به اطلاعاتی در رابطه با آن دست پیدا کرد. توجه کنید اطلاعاتی که در ادامه مشاهده می کنید، از جانب منابع رسمی اعلام نشده اند و ما صحت یا عدم صحت آنها را تأیید نمی کنیم!

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A04s در پایگاه FCC رؤیت شد؛ پس چیزی تا عرضه آن باقی نمانده!

همان طور که اشاره شد، پیش بینی می شود که گوشی گلکسی A04s از تراشه اکزینوس 850 قدرت بگیرد و در آن از 4 گیگابایت حافظه رم استفاده شده باشد. همچنین این گوشی به احتمال بسیار زیاد به پردازنده گرافیکی Mali G52 مجهز خواهد بود. این طور که در گزارش های غیر رسمی آمده، پنل پشتی این گوشی میان رده سامسونگ از پلی کربنات ساخته شده و حسگر اثر انگشت آن در قسمت کناری بدنه تعبیه شده است.

صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی A04s از نوع LCD است اما اطلاعات دیگری از آن در دسترس قرار نگرفته است. این گوشی به جک هدفون 3.5 میلی متری و پورت شارژ USB Type-C هم مجهز است. در رابطه با دوربین، گفته شده که این گوشی دارای دو دوربین پشت است؛ اما در رابطه با رزولوشن و مشخصات دوربین سلفی چیزی منتشر نشده است.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A04s در پایگاه FCC رؤیت شد؛ پس چیزی تا عرضه آن باقی نمانده!

به احتمال بسیار زیاد گوشی سامسونگ گلکسی A04s در ماه آگوست راهی بازارهای جهانی خواهد شد. تا آن زمان حتماً اطلاعات کامل تری از آن در دسترس قرار می گیرد. شما می توانید این اطلاعات و دیگر اخبار دنیای تکنولوژی را بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان دنبال کنید.

منبع: gizmochina