در نوامبر سال 2021 بود که برند OPPO از گوشی های هوشمند سری Reno7 خود در چین رونمایی کرد. اکنون به نظر می رسد که این تولید کننده گوشی چینی در حال کار کردن بر روی گوشی های سری Reno8 است. اخیراً تصاویری در وب سایت ها منتشر شده که احتمال می رود تا گوشی Reno8 شباهت بسیار زیادی به آنها داشته باشد.

تصاویر منتشر شده از گوشی OPPO Reno8 نشان دهنده شباهت بالای آن با گوشی های پرچم دار وان پلاس است

در تصاویر فاش شده از گوشی OPPO Reno8 می توان مشاهده کرد که صفحه نمایش این گوشی OPPO به صورت کاملاً تخت طراحی شده است. همچنین در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش این گوشی، یک punch-hole مشاهده می شود که محل قرارگیری دوربین سلفی است. پنل پشتی این گوشی نیز محل قرار گرفتن ماژول دوربین های آن است. ماژول دوربین گوشی Reno8 شامل سه دوربین و یک فلش LED می شود. دوربین های این گوشی شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی می شود که در آن از لنز سونی IMX766 استفاده شده است. متأسفانه در رابطه با سایر دوربین های این گوشی اطلاعاتی منتشر نشده است.

تصاویر منتشر شده از گوشی OPPO Reno8 نشان دهنده شباهت بالای آن با گوشی های پرچم دار وان پلاس است

به نظر می رسد که گوشی های سری Reno8 به سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش مجهز باشند. همچنین باید به این نکته اشاره شود که بر روی قسمت کناری سمت چپ بدنه این گوشی دکمه های کم و زیاد کردن صدا و بر روی قسمت کناری سمت راست بدنه آن دکمه پاور تعبیه شده است.

علاوه بر تصاویر، برخی مشخصات فنی گوشی های OPPO Reno8 نیز فاش شده است. مطابق با این گزارش ها، این گوشی موبایل دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED است که از رزولوشن FHD+ و نسبت تصویر 20:9 برخوردار است. همچنین نرخ تازه سازی تصویر صفحه نمایش این گوشی 120 هرتز است. لازم به ذکر است که در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با چیپست و باتری این گوشی در دسترس قرار ندارد.

تصاویر منتشر شده از گوشی OPPO Reno8 نشان دهنده شباهت بالای آن با گوشی های پرچم دار وان پلاس است

شرکت OPPO گوشی های سری Reno6 را در ماه می سال 2021 روانه بازار کرد. از این رو این احتمال وجود دارد که گوشی های خانواده Reno8 هم در حوالی ماه می یا ماه ژوئن امسال در چین رونمایی شود. به احتمال قوی این خانواده دارای سه مدل به نام های Reno8، Reno8 Pro و Reno8 Pro+ خواهد بود. پیش بینی می شود که در روزهای آتی اخبار بیشتری در رابطه با این گوشی ها منتشر شود و اطلاعات بیشتری در رابطه با مشخصات فنی آنها در دسترس قرار گیرد. بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که OPPO قصد دارد تا به زودی از گوشی های هوشمند F21 Pro و F21 Pro 5G نیز رونمایی کند. در کنار این گوشی ها که از سری گوشی های خانواده F برند OPPO عرضه می شوند، ایربادهای Enco Air2 Pro TWS هم رونمایی خواهند شد. OPPO یکی از برندهای محبوب در کشورهای شرق آسیایی است که محصولات آن معمولاً در بازار این کشورها فروش بالایی دارند. به خصوص گوشی ها و دیگر محصولات OPPO در کشورهای چین و هند طرفداران زیادی دارند.

منبع: gizmochina