شرکت OPPO خود را برای رونمایی رسمی از گوشی های هوشمند سری Reno 8 آماده می کند. در این سری از گوشی ها شاهد عرضه مدل Reno 8 Pro نیز خواهیم بود. چند ماه گذشته تصاویری از گوشی OPPO Reno8 منتشر شد و به تازگی مشخصات گوشی Reno 8 Pro در پایگاه داده FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده) ثبت شده که به معنای این است که چیزی تا عرضه این دستگاه به بازارهای جهانی و بازارهای کشور آمریکا باقی نمانده است.

مشخصات گوشی OPPO Reno 8 Pro در پایگاه داده FCC ثبت شده است؛ به عرضه جهانی این گوشی نزدیک می شویم!

با بررسی اطلاعات ثبت شده در وب سایت FCC می توان متوجه شد که این دستگاه دارای مدل نامبر CPH2357 است و به یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. این باتری با فناوری شارژ سریع SUPERVOOC با توان حداکثر 80 وات سازگار است. علاوه بر این در این لیست به این نکته اشاره شده است که این گوشی جدید با سیستم عامل ColorOS 12.1 عرضه می شود که بر مبنای اندروید 12 طراحی شده و توسعه یافته است. گوشی جدید OPPO از وزنی حدود 183 گرم بهره می برد و دارای ابعاد 61.2x74.2x7.34 میلی متر است.

مشخصات گوشی OPPO Reno 8 Pro در پایگاه داده FCC ثبت شده است؛ به عرضه جهانی این گوشی نزدیک می شویم!

سایر مشخصات این گوشی جدید شامل پشتیبانی از شبکه های ارتباطی 5G و 4G LTE، مجهز بودن به بلوتوث، وای فای دو بانده و NFC می شود. نکته جالب در این رابطه این است که در اسناد منتشر شده در FCC این جمله مشاهده می شود: «این دستگاه به صورت سخت افزاری از باندهای 5G NR n77 و n78 پشتیبانی می کند، اما امکان غیر فعال کردن آن به صورت نرم افزاری وجود دارد و این قابلیت در کشور آمریکا در دسترس نخواهد بود».

مشخصات فنی نسخه جهانی گوشی OPPO Reno 8 Pro

گوشی OPPO Reno 8 Pro که قرار است راهی بازارهای جهانی شود، در واقع نسخه تغییر نام یافته مدل چینی OPPO Reno 8 Pro+ است. بنابراین می توان مشخصات فنی آن را عنوان کرد. این گوشی دارای صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن Full HD+ است که 6.7 اینچ سایز دارد و نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز را ارائه می دهد.

در داخل این گوشی، شاهد قرارگیری چیپست مدیاتک Dimensity 8100 Max هستیم که در راستای بهبود کیفیت عملکرد دوربین ها، به MariSilicon X NPU مجهز شده است. در کنار این تراشه، از 12 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و حداکثر 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 استفاده می شود.

مشخصات فنی نسخه جهانی گوشی OPPO Reno 8 Pro

در رابطه با عکاسی، ساختار دوربین گوشی OPPO Reno 8 Pro از این قرار است: دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX766، دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و واحد ماکروی 2 مگاپیکسلی. در قسمت جلوی گوشی نیز دوربین سلفی مجهز به سنسور سونی IMX709 با رزولوشن 32 مگاپیکسل قرار خواهد داشت.

برچسب قیمت گوشی OPPO Reno 8 Pro هنوز مشخص نیست. پیش بینی می شود ظرف چند هفته پیش رو جزئیات بیشتری در رابطه با قیمت و تاریخ عرضه این گوشی هوشمند OPPO منتشر شود. شما می توانید اخبار تکمیلی در این رابطه و آخرین اخبار دنیای تکنولوژی را از طریق وب سایت ایده برتر پارسیان دنبال کنید.

منبع: gizmochina