شرکت Honor به تازگی سری گوشی های جدید Play خود را معرفی کرده است. این سری جدید شامل دو گوشی Honor Play 6T و Honor Play 6T Pro می شود که به تازگی مشخصات مدل پرو به صورت رسمی از جانب شرکت آنر اعلام شده است. لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند Honor هم اکنون در بازارهای کشور چین برای خرید عموم عرضه شده است.

با مشخصات گوشی جدید Honor Play 6T Pro بیشتر آشنا شوید

مدل پایه گوشی Honor Play 6T Pro دارای 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است و با قیمت حدود 220 دلار راهی بازار شده است. این گوشی موبایل اندرویدی دارای نسخه دیگری نیز هست که در آن از 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی استفاده شده است. این مدل دارای برچسب قیمت حدود 251 دلار است. این گوشی در رنگ های نقره ای، مشکی و رزگلد عرضه شده و طراحی ظاهری زیبایی به عنوان یک گوشی میان رده دارد.

صفحه نمایش گوشی Honor Play 6T Pro از سایز 6.7 اینچ برخوردار است و در آن از پنل IPS LCD استفاده شده است. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 1080x2388 پیکسل است و 93.6 درصد از سطح پنل جلویی گوشی را پوشانده است. باید به این نکته هم اشاره کنیم که نرخ تازه سازی تصویر این صفحه نمایش برابر با 90 هرتز است.

با مشخصات گوشی جدید Honor Play 6T Pro بیشتر آشنا شوید

در قسمت داخلی بدنه گوشی Honor Play 6T Pro، شاهد استفاده از تراشه مدیاتک Dimensity 810 هستیم. در کنار این تراشه، از 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی بهره برده شده است.

ماژول دوربین گوشی Honor Play 6T Pro دارای ساختار دوگانه است. دوربین اصلی این گوشی از رزولوشن 48 مگاپیکسل بهره می برد و در آن از تکنولوژی AI استفاده شده است. همچنین دوربین دوم این گوشی دارای رزولوشن 2 مگاپیکسل است. در قسمت جلویی این گوشی، شاهد یک دوربین 8 مگاپیکسلی هستیم که برای ثبت سلفی و برقراری تماس تصویری کارایی بسیار مناسبی دارد.

با مشخصات گوشی جدید Honor Play 6T Pro بیشتر آشنا شوید

نکته نا امید کننده در رابطه با گوشی Honor Play 6T Pro این است که سیستم عامل پیش فرض آن اندروید 11 است. این در حالی است که اکثر گوشی هایی که اخیراً به بازار عرضه می شوند، به سیستم عامل اندروید 12 مجهزند. شرکت Honor در این گوشی از رابط کاربری Magic UI 5.0 استفاده کرده است. از دیگر مشخصات این گوشی باید به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی آن اشاره کنیم که از فناوری سوپر فست شارژ 40 واتی پشتیبانی می کند. این مورد یکی از نقاط قوت این گوشی است که به ندرت در گوشی های اقتصادی و رده پایین دیده می شود. در مجموع این گوشی به منظور ارائه در بازار گوشی های اقتصادی طراحی شده و نباید از آن انتظار مشخصات فنی چندان هیجان انگیزی داشت. باید به این نکته هم اشاره کنیم که گوشی Honor Play 6T (مدل استاندارد سری) دارای قیمت 188 دلار است و زمان عرضه آن به بازار، 15 آوریل خواهد بود. لازم به ذکر است که این گوشی ها در حال حاضر صرفاً در بازارهای کشور چین برای کاربران در دسترس قرار خواهند گرفت.

منبع: gizmochina