از زمانی که شرکت آنر از استفاده از سرویس های گوگل ممنوع شد، این شرکت همواره سعی کرده تا گوشی های پرچم دار خود را از روش های دیگری روی بورس نگه دارد و آنها را همراه با ویژگی های خاصی راهی بازار کند. این شرکت در رابطه با گوشی Magic4 Pro 5G هم همین رویه را در پیش گرفته و قصد دارد تا آن را به مجموعه ای از ویژگی های رده بالا راهی بازار کند. اما پرچم دار جدید آنر چه ویژگی هایی دارد؟ با ما همراه باشید!

گوشی آنر Magic4 Pro 5G به همراه شارژر 100 واتی در راه است!

گوشی Honor Magic4 Pro 5G به مجموعه ای از امکانات متعدد مجهز است و از این لحاظ می توان آن را یکی از کامل ترین پرچم داران اندرویدی دانست! این گوشی به صفحه نمایش بزرگ 6.81 اینچی مجهز است که از نوع LTPO OLED است و شما می توانید نرخ نوسازی تصویر آن را به صورت داینامیک بین 1 تا 120 هرتز تنظیم کنید. همچنین آنر یک حالت دایمینگ 1920Hz DC برای این گوشی در نظر گرفته که از خستگی چشم در هنگام کار کردن زیاد با گوشی جلوگیری می کند. در ریویوهای مربوط به گوشی آنر Magic4 Pro 5G، به میزان روشنایی بسیار بالای آن اشاره شده و عنوان شده است که وضوح تصویر صفحه نمایش این گوشی در زیر نور مستقیم آفتاب هم افت نمی کند.

در گوشی دارای تراشه اسنپ دراگون 8 نسل 1 است. همچنین این گوشی به 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 مجهز است و امکان ارتقای حافظه داخلی آن وجود ندارد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به مجهز بودن به ماژول وای فای 6 اشاره کرد که بالاترین سرعت انتقال دیتای وایرلس را به ارمغان می آورد.

گوشی آنر Magic4 Pro 5G به همراه شارژر 100 واتی در راه است!

ویژگی های امنیتی یکی از نقاط قوت گوشی Magic4 Pro است که از جمله آنها می توان به اسکنر اثر انگشت اولترا ساند موجود در زیر صفحه نمایش اشاره کرد. همچنین این گوشی دارای سنسور ToF است که در کنار دوربین جلو قرار گرفته و امکان تشخیص چهره سه بعدی را فراهم می آورد. این درحالی است که بسیاری از رقبای این گوشی از قابلیت تشخیص چهره دو بعدی از طریق دوربین سلفی برخوردارند.

امکانات ارتباطی این گوشی جدید آنر را نیز پورت USB 3.2، بلوتوث نسخه 5.2، NFC و بلستر IR تشکیل می دهند. پورت USB این گوشی هم از OTG پشتیبانی می کند و هم توانایی ارائه خروجی ویدئو را نیز دارد. این گوشی دارای رابط کاربری Magic UI 6 نیز هست که بر اساس سیستم عامل اندروید 12 طراحی شده است. آنر تضمین کرده است که این گوشی تا دو سال آپدیت های سیستم عامل و تا چهار سال آپدیت های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

گوشی آنر Magic4 Pro 5G به همراه شارژر 100 واتی در راه است!

اما یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه گوشی جدید آنر به مبحث شارژینگ مربوط می شود. جایی که آنر اعلام کرده که همراه با این گوشی یک شارژر 100 وات هم ارائه می دهد. به این ترتیب کاربران می توانند بالاترین سرعت را در شارژ گوشی Magic4 Pro تجربه کنند.

برای ساکنین کشورهای غیر از آمریکا، گوشی Honor Magic4 Pro با قیمت حدود 1100 یورو در وبسایت رسمی آنر جهت خرید در دسترس قرار گرفته است. همچنین قیمت این گوشی در خرده فروشی های خارج از آمریکا (مانند آمازون بریتانیا) با قیمت 800 پوند در دسترس قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که شما میتوانید در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با نسل جدید گوشی های پرچم دار آنر به وب سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کرده و مقاله چیزی تا عرضه گوشی های سری 70 برند Honor به بازار باقی نمانده! را مطالعه کنید.

منبع: notebookcheck.net