شرکت Vivo خود را برای معرفی یک گوشی دیگر از سری V آماده می کند. عضو جدید این خانواده V25 نام دارد و به عنوان نسخه به روز تر گوشی های سری V23 که در اوایل سال به بازار عرضه شدند، معرفی شده است. اکنون برخی مشخصات فنی کلیدی این گوشی پیش از زمان عرضه رسمی آن فاش شده است که ما در این بخش به آنها نگاهی انداخته ایم!

مشخصات فنی کلیدی گوشی Vivo V25 فاش شد!

مطابق با گزارشی که وب سایت TechYorker منتشر کرده، این شرکت چینی تولید کننده گوشی های هوشمند برنامه دارد تا دو گوشی مدل V25 و V25 Pro را ظرف چند هفته آتی راهی بازارهای کشور هند کند. این گوشی ها در حوالی ماه جولای 2022 به صورت رسمی رونمایی می شوند. گوشی های جدید ویوو، آخرین نسل از گوشی های رده بالای این شرکت خواهند بود و پیش بینی می شود که قیمت آنها بین 385 تا 512 دلار باشد. توجه داشته باشید که تمام این اطلاعات بر اساس شایعات هستند و به طور رسمی تأیید نشده اند. همچنین از این گوشی ها عکسی منتشر شده و عکسی که در بالا مشاهده می کنید متعلق به مدل V23 5G است.

در گزارش یاد شده، به مشخصات حافظه داخلی گوشی Vivo V25 Pro اشاره شده است. این گوشی در سه نسخه مختلف با مشخصات 8GB+128GB، 8GB+256GB و 12GB+256GB عرضه خواهد شد. همچنین این طور که مشخص است، این گوشی به صفحه نمایش 5.56 اینچ AMOLED با رزولوشن Full HD+ و نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز مجهز است.

مشخصات فنی کلیدی گوشی Vivo V25 فاش شد!

بر روی پنل پشتی، شاهد دوربین های گوشی Vivo V25 Pro با ساختار سه گانه هستیم. دوربین اصلی این گوشی به سنسور سونی IMX766V با رزولوشن 50 مگاپیکسل مجهز است و در کنار آن از یک لنز اولترا واید با رزولوشن 12 مگاپیکسل و یک دوربین پرتره با رزولوشن 2 مگاپیکسل استفاده شده است. دوربین سلفی این گوشی نیز 32 مگاپیکسلی است.

نکته: عکس بالا متعلق به گوشی V23 Pro 5G است.

نکته جالب در این رابطه این است که گوشی Vivo V25 Pro احتمالاً به تراشه مدیاتک Dimensity 8100 مجهز خواهد بود و در آن از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی استفاده می شود. همچنین این گوشی از فست شارژ پر سرعت 80 واتی پشتیبانی می کند که یک امتیاز ویژه برای آن به حساب می آید. با توجه به ظرفیت نه چندان بالای باتری این گوشی، می توان انتظار داشت که شارژ صفر تا صد آن در زمانی کوتاه (شاید کمتر از 30 دقیقه) انجام شود.

مشخصات فنی کلیدی گوشی Vivo V25 فاش شد!

در طرف مقابل، گوشی Vivo V25 از تراشه کوالکوم اسنپ دراگون 778G یا Dimensity 1200 قدرت می گیرد. به احتمال زیاد این گوشی هم به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز است، اما از قست شارژ 44 یا 66 واتی پشتیبانی می کند. در گزارش آمده است که این گوشی دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسل است و مشخصات دوربین های پشت آن شبیه نسخه Pro است (دوربین اصلی مجهز به به سنسور سونی IMX766V با رزولوشن 50 مگاپیکسل + لنز اولترا واید با رزولوشن 12 مگاپیکسل + دوربین پرتره با رزولوشن 2 مگاپیکسل).

منبع: gizmochina


ممکن است اطلاعات ذکر شده در این بخش با اطلاعات اصلی کالا در زمان عرضه متفاوت باشد. در صورت مشاهده مغایرت، این موضوع را به ما اطلاع دهید.