گزارش های جدید حاکی از آن است که شرکت iQOO در حال کار کردن بر روی ساخت گوشی های جدید سری iQOO 10 برای عرضه در کشور چین است. این سری از گوشی ها احتمالاً شامل دو مدل می شود: نسخه استاندارد iQOO 10 و نسخه iQOO 10 Pro. به تازگی افشاگری به نام Digital Chat Station که در چین بسیار شناخته شده است، مشخصات کلیدی این گوشی های جدید را فاش کرده است. بیایید به این اطلاعات نگاهی بیندازیم.

این افشاگر در اکانت خود در شبکه اجتماعی چینی Weibo به مشخصات کلیدی نسخه استاندارد گوشی iQOO 10 اشاره کرده است. این طور که از این اطلاعات مشخص است، صفحه نمایش این گوشی از سایز 6.78 اینچ برخوردار است و در آن از پنل OLED استفاده شده است. رزولوشن صفحه نمایش این گوشی Full HD+ و نرخ نوسازی تصویر آن 120 هرتز اعلام شده است. همچنین این صفحه نمایش از فناوری DC Dimming پشتیبانی می کند.

مشخصات کلیدی گوشی های سری iQOO 10 فاش شد!

در اطلاعات منتشر شده در رابطه با گوشی iQOO 10، پارت نامبر تراشه آن SM8475 اعلام شده است. این پارت نامبر به جدیدترین تراشه پرچم دار کوالکوم، یعنی اسنپ دراگون 8+ نسل 1 مربوط می شود. این گوشی دارای 12 گیگابایت حافظه رم نیز خواهد بود.

دوربین اصلی گوشی iQOO 10 از سنسوری با رزولوشن 50 مگاپیکسل و سایز 1/1.5 اینچ برخوردار است. در رابطه با دوربین های دیگر این گوشی اطلاعاتی در دسترس قرار نگرفته است. در ضمن، این گوشی با فست شارژ سریع 120 واتی ارائه می شود.

مشخصات کلیدی گوشی های سری iQOO 10 فاش شد!

این طور که مشخص است، گوشی های سری iQOO 10 نسبت به گوشی های سری 9 (که در اوایل سال جاری در چین معرفی شدند)، ارتقای چندان چشمگیری پیدا نکرده اند. مشخصات کلیدی گوشی های سری iQOO 9 را به این صورت می توان خلاصه کرد: ساختار دوبین سه گانه (شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسل + دوربین تله فوتوی 12 مگاپیکسل + دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسل)، دوربین سلفی 16 مگاپیکسل، حافظه رم LPDDR5 در ظرفیت های 8GB و 12GB، حافظه ذخیره سازی داخلی UFS 3.1 در ظرفیت های 128GB، 256GB و 512GB و باتری 4700 میلی آمپر ساعت.

مشخصات کلیدی گوشی های سری iQOO 10 فاش شد!

گوشی iQOO 10 Pro نیز از تراشه اسنپ دراگون 8+ نسل 1 قدرت می گیرد و احتمالاً اولین گوشی در دنیا با فست شارژ حیرت انگیز 200 وات خواهد بود. این میزان سرعت می تواند گوشی را در عرض 12 دقیقه به طور کامل شارژ کند. همچنین این گوشی هوشمند iQOO  از شارژ وایرلس 65 وات برخوردار خواهد بود. کارشناسان معتقدند که گوشی های سری iQOO 10 در ماه جولای 2022 (تیر 1401) در چین در دسترس قرار گیرد. به احتمال بسیار زیاد این گوشی عرضه جهانی نخواهد داشت و فقط در داخل مرزهای چین برای خرید عمومی قابل دسترسی خواهد بود. باید منتظر بمانیم و ببینیم که برنامه شرکت iQOO در این زمینه چه خواهد بود.

منبع: gizmochina


ممکن است اطلاعات ذکر شده در این بخش با اطلاعات اصلی کالا در زمان عرضه متفاوت باشد. در صورت مشاهده مغایرت، این موضوع را به ما اطلاع دهید.