حدود چند ماه پیش بود که شرکت Vivo گوشی Vivo X Fold را به عنوان اولین گوشی تاشوی اندرویدی Vivo روانه بازار کرد. اکنون شایعات و اخبار غیر رسمی حاکی از این هستند که این شرکت در حال کار کردن بر روی یک نسخه آپدیت شده از این گوشی است. این نسخه جدید احتمالاً برای عرضه به بازارهای کشور چین آماده می شود و Vivo X Fold S نام دارد. اخیراً یکی از کاربران شبکه اجتماعی چینی ویبو مشخصات کلیدی این گوشی تاشوی جدید را فاش کرده است که در ادامه نگاهی به آنها می اندازیم. با ما همراه باشید.

مشخصات فنی کلیدی گوشی تاشوی Vivo X Fold S اعلام شد

نکته: عکس بالا متعلق به گوشی Vivo X Fold است.

اطلاعات فاش شده از گوشی Vivo X Fold S به این نکته اشاره می کنند که این گوشی به تراشه قدرتمند اسنپ دراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز خواهد بود. همچنین انتظار می رود که این گوشی از فست شارژ با سیم با توان 80 وات و شارژ وایرلس با توان 50 وات پشتیبانی کند. این گوشی تاشو به حسگر اثر انگشت دوگانه از نوع اولترا سونیک نیز مجهز خواهد بود که در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است.

این در حالی است که گوشی Vivo X Fold که در اوایل سال جاری به بازار آمد، از تراشه اسنپ دراگون 8 نسل 1 قدرت می گیرد. این گوشی از فست شارژ با سیم با توان 66 وات و شارژ وایرلس با توان 50 وات پشتیبانی می کند. درست است که گوشی X Fold S در این موارد ارتقا پیدا کرده، اما به احتمال زیاد سایر مشخصات آن با گوشی X Fold شباهت زیادی خواهد داشت. به همین دلیل در ادامه مشخصات گوشی تاشوی X Fold را به عنوان یادآوری ذکر کرده ایم. به احتمال زیاد نسخه X Fold S هم دارای همین مشخصات خواهد بود.

مشخصات فنی کلیدی گوشی تاشوی Vivo X Fold S اعلام شد

صفحه نمایش داخلی گوشی Vivo X Fold از نوع LTPO AMOLED است و 8.03 اینچ سایز دارد. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 1960x2160 پیکسل بوده و نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می دهد. صفحه نمایش بیرونی این گوشی نیز از سایز 6.53 اینچ بهره می برد و از نوع AMOLED است. رزولوشن این صفحه نمایش 1080x2520 پیکسل و نرخ نوسازی تصویر آن 120 هرتز است.

مشخصات دوربین این گوشی شامل دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی و دوربین پشت اصلی 50 مگاپیکسلی (با قابلیت لرزش گیر اپتیکال تصویر یا OIS) است. یک دوربین اولترا واید 48 مگاپیکسل، یک دوربین تله فوتوی 12 مگاپیکسل و یک دوربین تله فوتوی پریسکوپ 8 مگاپیکسل دوربین اصلی این گوشی را همراهی می کنند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که باتری این گوشی تاشو 4600 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

مشخصات فنی کلیدی گوشی تاشوی Vivo X Fold S اعلام شد

در پایان بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که شیائومی اخیرا از گوشی تاشوی جدید Xiaomi MIX Fold 2 رونمایی کرده و برند iQOO هم در حال کار کردن بر روی گوشی iQOO Neo 7 برای عرضه به بازار چین است. این گوشی به تراشه دایمنسیتی 9000+ و دوربین اصلی 50 مگاپیکسل با سنسور سونی IMX766V مجهز خواهد بود. سایر مشخصات این گوشی با iQOO 10 5G شباهت دارد.

منبع: gizmochina